2db van a környéken azoknak 100-105 a vége,lehet adódnak szélsőséges helyzetek ahol többet tudnak kicsivel. Nem is arra értettem,csak vannak olyanok akik 120-130at írnak ami marhaság,lejtőn lefelé még a 120megeshet. De végülis mind1,csak valaki kérdezte,nem ez a motorozás lényege(mi mennyit megy)!
Kiskaldi!
Nekem van egy eladó Xt-m tipp-topp állapotban. A Dt után tényleg furcsa lesz mentem haver dtjével elég sokat hazamentem és ráültem az Xt-re gyengébb meg lassabb meg minden, de szebben jár nem kell kipörgetni nem fogyaszt többet 3.5 sehogy szóval jó választás az Xt. Képek az adatlapomon. Azért akarom eladni mert 5 hete összetörtem magam elég csúnyán robogóval és nem sok kedvem van utcán motorozni.
azt nem tom hogy az óra mennyit csal de nekem ment 117et, igaz hogy 14es helyett 15ös lánckerék van elöl de egyébként full gyári, hozzáteszem nem vok egy nádszálgyrerek(95kg)
Az akkor überbrutál tuning lehettet ha 150-es vitte! Gyári 25ös xt-nek 100-105 a vége,aki többet mond hazudik! Nem egy cimborámnak van,ők is csak preztisből mondják másnak,hogy 120!
sziasztok!
eladtam a 125ös dt-met és most motort keresek. szerintetek mit érdemes venni?
at XT-vel szemezek abból si a supermotyóval.
mindenféleképp 4üteműt akarok és olyat amin digit kijelző van és azért a végsebessége is jó legyen.
xt-k folytással mennyit mennek? youtuben kicsit durvát ment a kis xt 150et megy kicsit brutál. nmekem ha tudna egy 100-110es utazót akkor biztos ezt választanám
Hát 150000 csak az eredet vizsga plusz névreírás plusz törzskönyv meg talán az első biztosítás, de ez nem biztos és így hamar összejön a 30-40 ezer. Lehet nem jól tudom, akkor elnézést.
Jó a futó műve az Xt-nek a maga kategóriájába a teleszkópok szerintem ugyan azok mind az endúróba, maximum annyi különbség lehet, hogy más a keménység picit keményebb a supermotonak. Endúrózás terén nem tudom mit visel el az X-es verzió de ha lájtosan nyomod akkor nem lehet gond.
sziasztok!
Nagy motorra lerakom a jogsit ehónapban és ilyen gépet akarok
na most az lenne a kérdésem, hogy pl én találok 1 frankó xt-t reaális áron.
mennyibe fájna az, hogy a nevemre kerüljön kb?
15 500 az eredet vizsga és itt meg is ragadtam, hogy tovább?
és mennyi erre a teljesítmény adó?
vagy ha csak annyi pénzem van, hogy megvegyem a motort és nem tom névre írani akkor pl kivonni forgalomból és jövőre újra forgalomba helyezni húzós?
előre is köszi!
lécii még annyit áruljatok már el,h az xt 125-ös x-el mennyire lehet menni gyengébb terepen!Nem crossozásra gondolak csak annyira vok kiváncsi,h birja e a füldútakat!esetleg mennyiért tudnék alá 2 db enduero gumit vásárolni?előre is köszi a választ
Persze megértem. Mondjuk én Yamaha szalonba vettem Kakasdon, ami ide 40km 1szer elmentünk megnézni 2nap múlva visszamentünk kipróbálni (tetszett meg minden) lefoglalóztuk másnap elvittük az összes papírt, ami kell a névreíráshoz 2nap múlva megint kellet mennünk mert valamit elfelejtetettek mondani és nemtudták vinni átíratni és utána 3 nappal mentünk a motorért ha mindent összeszámolok 5ször voltunk és tudom milyen körülményes dolog.
Még azt le is nyelném de, hogy én miskolcról elmenjek a motorodért, az nem kis pénz!
Ráadásul mi van ha nem tetszik, lementem potyára!
Ezeket figyelembevéve kb 390-ért kellene adnod a motort, hogy jó legyen nekem, de szerintem az neked nem fasza!
A másik lehetőség, hogy elhozod, megnézem, és ha tetszik megveszem árába!
De ez megint hülyeség mert egy ország van köztünk és oda-vissza kell számolni!
Bocs de ha itt laknál 20 km-re már mennék is megnézni!
Helo!
Szerintem már érdeklődtél az Xt iránt e-mailba, de most azért mondok egy-két dolgot.
Az enyém 2.gazdás de rendszeresen vezetett a szervízkönyv, most volt 400km el ezelőtt olajcsere.
A 200km-be meg nem nagyon fér bele ugyanis Pécs mellet lakok.
Nekem van egy eladó Xt-m tipp-topp állapotban. A Dt után tényleg furcsa lesz mentem haver dtjével elég sokat hazamentem és ráültem az Xt-re gyengébb meg lassabb meg minden, de szebben jár nem kell kipörgetni nem fogyaszt többet 3.5 sehogy szóval jó választás az Xt. Képek az adatlapomon. Azért akarom eladni mert 5 hete összetörtem magam elég csúnyán robogóval és nem sok kedvem van utcán motorozni.
eladtam a 125ös dt-met és most motort keresek. szerintetek mit érdemes venni?
at XT-vel szemezek abból si a supermotyóval.
mindenféleképp 4üteműt akarok és olyat amin digit kijelző van és azért a végsebessége is jó legyen.
xt-k folytással mennyit mennek? youtuben kicsit durvát ment a kis xt 150et megy kicsit brutál. nmekem ha tudna egy 100-110es utazót akkor biztos ezt választanám
vki letudná irni,h mi ilyenkor az eljárás,h megy ez a folyamat!kösze
Nagy motorra lerakom a jogsit ehónapban és ilyen gépet akarok
na most az lenne a kérdésem, hogy pl én találok 1 frankó xt-t reaális áron.
mennyibe fájna az, hogy a nevemre kerüljön kb?
15 500 az eredet vizsga és itt meg is ragadtam, hogy tovább?
és mennyi erre a teljesítmény adó?
vagy ha csak annyi pénzem van, hogy megvegyem a motort és nem tom névre írani akkor pl kivonni forgalomból és jövőre újra forgalomba helyezni húzós?
előre is köszi!
Ráadásul mi van ha nem tetszik, lementem potyára!
Ezeket figyelembevéve kb 390-ért kellene adnod a motort, hogy jó legyen nekem, de szerintem az neked nem fasza!
A másik lehetőség, hogy elhozod, megnézem, és ha tetszik megveszem árába!
De ez megint hülyeség mert egy ország van köztünk és oda-vissza kell számolni!
Bocs de ha itt laknál 20 km-re már mennék is megnézni!
Remélem érted mi a gondom!
Igen tudom, csak az a baj hogy nagyon messze van és
az jó lenne ha első gazdi lennél!
Szerintem már érdeklődtél az Xt iránt e-mailba, de most azért mondok egy-két dolgot.
Az enyém 2.gazdás de rendszeresen vezetett a szervízkönyv, most volt 400km el ezelőtt olajcsere.
A 200km-be meg nem nagyon fér bele ugyanis Pécs mellet lakok.