Hát gyengus angol tudásommal vmi olyasmit veszek ki belőle hogy 150es henger van rajta. De nem tuti. Viszont a rendszámtáblatartó az nagyon tetszik rajta.
Délelött a nagy hideg ellenére (-3fok) gondoltam kimegyek egy körre. Az öltözködés tovább tartott a megszokott nál, ez kb 3 réteg ruhát, és egy csomó időt jelentett. má a bukó is a fejemen volt, a kulcsal a kezembe, kilépek az ajtó és.............Megvolt az a kis hatás szünet. aztán egy sor káromkodás, és vissza a házba. Vízszintesen szállt a HÓ. király
Szerintem nem jelent semmit hogy nöi tulaj volt!
Láttam már nöt aki félig engedte ki a kuplungot és a motor csak üvöltött! Ilyenkor jön az hogy eladó "megkimélt, nöi tulajtol"!
egyszerű.... van egy uj motorod, zsír uj cumokkal, ezeket nem tudják tökéletesen(lusták és nincs rá idejök) összedolgozni, anyagok itt-ott sorjásak meg ilyenek, és hogy ezek összekopjanak járatni kell a gépet.... ez alatt eltelik kb 600-800km de motorfüggő, na ezt nevezik járatásnak, ja és ilyenkor nem szabad fele fordulatnál tovább huzni....
Hogyha nem rendesen volt bejáratva a motor akkor lehetnek vele furcsaságok (gyengébb, néha erősebb lesz). Túl sok dolgot én sem tok róla. Ha bővebben érdekel a dolog akkor Klikk ide - "Új motor-durva bejáratás-több lóerő?"
Egyébként azt hülyeségnek tartom hogy a yamahának az oldalán megadják hogy 7,3 kW mert sztem a 125ös XT-k 50%ra igaz ez mivel hogy tudjuk hogy egy motor teljesítménye nagyon is függ a bejáratástól meg még nagyon sok tényezőtől
Láttam már nöt aki félig engedte ki a kuplungot és a motor csak üvöltött! Ilyenkor jön az hogy eladó "megkimélt, nöi tulajtol"!