Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hány seccig tartsam nyomva hol?
bár, nyugodtan próbálkozz, elrontani úgyse fogod
hát nem hiszem hogy ugyan az lenne, ha van egy kis műszaki érzéked akkor elvileg útmutató nélkül is mindent meg lehet tudni
érdemes lenne eljátszani vele az xt utmutatója szerint szted?
biztos tudja, sztem még többet is
vajjon az enyém is tudja ezt?még nem adtak hozzá ilyen könyvet:'(
csak azért kédeztem mert jól néz ki és nem túl drágának tűnik és mostanában sportkipuff után nézelődök, bár valószínű gianelli lesz végül
Kb. 100x írtunk véleményt, olvass vissza bátran .
én még nem nyúltam hozzá a motorhoz. így vettem. csomó kis extra apróság van rajta. az előző tulaja nagyon odafigyelhetett a részletekre. bár egy hátsó gumicsere már igen aktuális lenne. de a kipufogónak baromi jó hangja van. az autósok már messziről meghallják, és egyből húzódnak félre
és köszi a leírást. sokat segítettél vele ;)
ha még kéne vmi a kézikönyvből nyugodtan szóljál, egyébként a kipuff az már rajta volt vagy te vetted rá?
Jó.



a képek lassan majd jönnek majd most fogom megcsinálni
Na tudtok mondani valami vélemyényt a bringáról?
köszi szépen ;)
majd honap kapsz képeket a kezelési útmutatóból csak most már lusta vok
Szevasztok
Egy hete én is vettem egy XT-t. Használtan a Yamaha World-ből. Annyi problémém lenne h nincs hozzá kezelési útmutató, és a műszerfalat nemigazán tudom beállítani. Nem nagyon tudom h mi mit mutat, és azt hogyan lehet beállítani. Szal nem tudja vki h vhonnan le lehet-e tölteni egy használati útmutatót? V azt is nagyon megköszönném ha vki részletesen elmagyarázná a műszerfal használatát.
Előre is köszönöm.

üdv
egyértelmű hogy yamahát vegyél (Y)
Sziasztok
Az Yamaha XT 125 X-et és a Honda XR 125-öt néztem és nemtudok dönteni, tudtok mondani valami tapasztalatot a kicsi XT-röl?
Előre is köszi.
Nincs végseb teszt, van viszont helyette dugó. Egyszer tudtam kihuzatni rövidebb időre, de nem volt végseb, pici emelkedő volt, lustán gyorsult (88-ig).
HAli! a 16-os már nem fér be ,tapasztalat:S De szerinten már nem is bírná el mert a kislánckerék módosítás az nagyon dúrva egy fogszám módosítás az olyan mint ha a hátsón 5-6 fogat modosítanál le,vagy fel.A 15 bőven elég .Legalább nem forog annyit a motor:DHa plussz 2-3 lóerőt akarsz még akkor be kell fúvókázni a karbit nagyobb fúvókára meg sportlégszűrő . Többet eszik de ez az olcsóbbik megoldás, ennyit még elbír a gépezet.De ebben még nincs tapasztalat az öcsémnek az XT előtt YBR-e volt azon bejött:DD
nah 1100at nekem is megér, rendelek majd egyet, köszi az infókat, megyek aludni, aztán meg várom a végsebességről a változást
Nem tudom elég hosszú-e a lánc a 16-os kerékhez.
Gondoltam rá, hogy veszek 16-ost is, de aztán lebeszéltem magam róla.
álmos vagyok má, hosszú volt ez a nap
má megint szart írtam... 16ossal
jaj, jó hogy mondod, közben rájöttem csak vmiért hátsóra gondoltam... akkor úgy értem hogy 13ast már nem bírna?
A 14-es első a gyári méret. A 15-ös kerék nagyobb, tehát nemhogy nem kell szemet kivenni, de még lazítani is kell a láncon!
Az áttétel "hosszabb" lesz, gondolj a mountain bike-ra, amikor elöl nagyobb a lánckerék akkor gyorsabban mész, keveset tekersz, de nehezebb tekerni, kevésbé gyorsulsz. (Ez a hosszabb áttétel, pl a 15-ös kerék.)
Ha a kisebb keréken (mint a 14-es gyári) van a lánc könnyebb tekerni, de gyorsabban tekersz, nem haladsz. (Ez a kisebb, 14-es gyári.)

Így jobban érthető remélem.