én még nem nyúltam hozzá a motorhoz. így vettem. csomó kis extra apróság van rajta. az előző tulaja nagyon odafigyelhetett a részletekre. bár egy hátsó gumicsere már igen aktuális lenne. de a kipufogónak baromi jó hangja van. az autósok már messziről meghallják, és egyből húzódnak félre
és köszi a leírást. sokat segítettél vele ;)
Szevasztok
Egy hete én is vettem egy XT-t. Használtan a Yamaha World-ből. Annyi problémém lenne h nincs hozzá kezelési útmutató, és a műszerfalat nemigazán tudom beállítani. Nem nagyon tudom h mi mit mutat, és azt hogyan lehet beállítani. Szal nem tudja vki h vhonnan le lehet-e tölteni egy használati útmutatót? V azt is nagyon megköszönném ha vki részletesen elmagyarázná a műszerfal használatát.
Előre is köszönöm.
Nincs végseb teszt, van viszont helyette dugó. Egyszer tudtam kihuzatni rövidebb időre, de nem volt végseb, pici emelkedő volt, lustán gyorsult (88-ig).
HAli! a 16-os már nem fér be ,tapasztalat:S De szerinten már nem is bírná el mert a kislánckerék módosítás az nagyon dúrva egy fogszám módosítás az olyan mint ha a hátsón 5-6 fogat modosítanál le,vagy fel.A 15 bőven elég .Legalább nem forog annyit a motor:DHa plussz 2-3 lóerőt akarsz még akkor be kell fúvókázni a karbit nagyobb fúvókára meg sportlégszűrő . Többet eszik de ez az olcsóbbik megoldás, ennyit még elbír a gépezet.De ebben még nincs tapasztalat az öcsémnek az XT előtt YBR-e volt azon bejött:DD
A 14-es első a gyári méret. A 15-ös kerék nagyobb, tehát nemhogy nem kell szemet kivenni, de még lazítani is kell a láncon!
Az áttétel "hosszabb" lesz, gondolj a mountain bike-ra, amikor elöl nagyobb a lánckerék akkor gyorsabban mész, keveset tekersz, de nehezebb tekerni, kevésbé gyorsulsz. (Ez a hosszabb áttétel, pl a 15-ös kerék.)
Ha a kisebb keréken (mint a 14-es gyári) van a lánc könnyebb tekerni, de gyorsabban tekersz, nem haladsz. (Ez a kisebb, 14-es gyári.)
és köszi a leírást. sokat segítettél vele ;)
a képek lassan majd jönnek majd most fogom megcsinálni
Egy hete én is vettem egy XT-t. Használtan a Yamaha World-ből. Annyi problémém lenne h nincs hozzá kezelési útmutató, és a műszerfalat nemigazán tudom beállítani. Nem nagyon tudom h mi mit mutat, és azt hogyan lehet beállítani. Szal nem tudja vki h vhonnan le lehet-e tölteni egy használati útmutatót? V azt is nagyon megköszönném ha vki részletesen elmagyarázná a műszerfal használatát.
Előre is köszönöm.
üdv
Az Yamaha XT 125 X-et és a Honda XR 125-öt néztem és nemtudok dönteni, tudtok mondani valami tapasztalatot a kicsi XT-röl?
Előre is köszi.
Gondoltam rá, hogy veszek 16-ost is, de aztán lebeszéltem magam róla.
Az áttétel "hosszabb" lesz, gondolj a mountain bike-ra, amikor elöl nagyobb a lánckerék akkor gyorsabban mész, keveset tekersz, de nehezebb tekerni, kevésbé gyorsulsz. (Ez a hosszabb áttétel, pl a 15-ös kerék.)
Ha a kisebb keréken (mint a 14-es gyári) van a lánc könnyebb tekerni, de gyorsabban tekersz, nem haladsz. (Ez a kisebb, 14-es gyári.)
Így jobban érthető remélem.