Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

H4, ha belenézel rá van írva a foglalat szélére
Hali! Azt szeretném kérdezni hogy az xt-hez milyen típusú izzókészlet kell? (H4;H7)
végre ma egy kis jó idő! 7ágra süt a nap, 15fok van és teljesen száraz út itt Karcag környékén. imáink meghalgattak
faszályos!
elvileg nekem is lesz majd egy nyitott dobom tavasszal, de az házi lesz(hal lesz )
a kép lemaratt
új kipuf:D
sziasztok, nem tud vki XT125 bontott alkatrészeket vhonnan?
Előre is köszi, és kellemes ünnepeket
Ez is jó ötlet! És van is olyan ismerösöm aki profin hegeszt CO-val... köszi
Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek!
ezt rendeltem csak kúpos véggel
én a nagyvastól rendeltem. van kínálat és jók az árak.
én már csináltam. a jobb oldalra vettem egy 8 x 1,25 ös menetemelkedésű balos csavart és azt lángal szépen össze heggeztettem a tükörszárral. természetesen a gyári tükörből annyit vágtam el mint amannyi hozzá lett rakva. utanna vettem rá 2 db tükörszárra való gomit és semmi nem látszik. ennél egyszerűbb megoldást nem találsz.
amúgy van valaki itt a fórumon aki szeged környéki?

és Boldog karácsonyt mindenkinek, mert lehet hogy nem tudok feljönni holnap
Ahham, értem; kössz a tippet! Jöhet a tükörkeresés!:)
a szárra a tükőr valószínű nincsen ráöntve, veszel egy db 10 es rozsdamentes pálcát, leesztergáltatod, lehajlítod satuba és kész, jawa-mra ugyan így csináltam én is és nem lehetett észrevenni hogy nem gyári
háthde a tükör alapból meg van hajlitva; vagy hogy érted h leesztergáltatom az egyenes szárat? arra hogy rakom rá a tükröt?
és ha az egyenes szárat leesztergáltatod és utána meghajlítod a kellő szögre?
köszi, énis azt látom praktikusabbnak; csak nemtom hogy lehet befogni az esztergába... mert ugye a tükör szára nem egyenes... nem tudtok vmi szakembert Miskolc v Saujhely környékén?:D:D:D
egyértelműen a 10esre könnyebb 8as menetet és akkor még masszívabbnak is néz ki
Valaki cserélt már tükröt az XT-n? Azt tudom, hogy az 1ik menet 8as a másik pedig 10es; és gondolom ilyen tükör pár nem létezik! Szerintetek, hogy egyszerübb: 10esre vágni 8as menetet? vagy 8as köré perselyt csináltatni? Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban nagy segitség lenne! Ugy döntöttem karácsonyra kap uj tükröket a kicsike!:)
van benne valami mostmár és is látom. De nem baj mert most van szerelőnél egy kisebb felújításon, már alig várom hogy haza érjen és kipróbáljam a "hóba". Amugy meg a Dio-nak is elt volt romolva a km-órája és olyan 4-5ezret elmentem vele és ugy adtuk el
igen igen, ez tényleg így van! De én pl mikor a DT-t vetem, nem is volt jó a km óra... ettől függetlenül még lehet jó állapotban a motor...
A számlapocskák elhelyezkedéséből.. 8-9es számig szépen katonásan egy szintben kéne állniuk.. itt meg az első kettő szám el van csúszva a többitől. tipikusan ilyen mikor meg van buherálva. ha egyszer hozzányulsz, soha nem tudod egy szintbe hozni...mi sem egyszer csináltunk ilyet. Azonkivül elég valótlan is..

üdv
túl sok ott a 2-es véletlen.
és az honnan látszódik?