volna 2 kérdésem mindenkihez?az xt ben gyárilag van e valami fojtás? a karbiban hányas a fő fuvóka? egy tomosz tesztet olvastam, hogy ugyan az a blokk van benne mint az xt ben és környezet védelmi okból 95 ös fúvokát raknak a 102. helyett. így gyengébb is.
Még mindig ott van 2 hete de amikor odavittem ott volt 8 motor kb szóval fingom nincs mikor fog hozzányúlni. De inkább várok ennyit mint h márkaszervízbe hozzá se nyúlnak és egy rakat pénzt kérnek
Adott neki szurit XD de am, én is hallottam pár embertől h ő is érez teljesitménycsökkenést... annyi h nem 125 4t, hnem nagyobb gépek, és ott nem vehető ennyire észre... lehet h tényleg a hideg, pára meg hasonló tényezők befolyásolják... ami nem elképzelhetetlen... nem mind1 h mien levegőt szív be a benzin mellé...
SOS!tegnap jó idő volt felénk 14fok, ki mentem motorozni és nagy megdöbbenésemre 94km/h megállította a gépet. 4be kipörög maxig 5be mintha elvesztette volna az erejét. 8400km van benne gyári állapot. nyáron 108 volt a vége ráhasalva. finom járása van semmi rendellenességet nem veszek észre rajta. nyár végén szervízeltem. olaj+ levegőszűrő csere.indul egy pöcre veszi a fordulatot, mi lehet a gyengeség oka?
csao, sztem rosszul emlékszel a dologra, az én XT-mbe vannak kicserélve az izzók, de hátul van ledes izzó, elöl pedig Xenon hatású magasfényerejű superwhite izzó, kb 5000Ftos beruházás a 2 izzó... az elsö mindenképp megéri, sokkal jobb a fényereje mint a simának, autósboltokba is be lehet szerezni, de tescoba is láttam már, vagy netről is lehet rendelni
sziasztok, régen valaki írta, hogy vett az xtbe LED-es izzót előre :) szóval nem tudom ki volt, ki írta de megköszönném a segítséget, h pontosan milyen típusú volt az izzó és hol tudom beszerezni, köszike :)
gyári áttétel van amugy rajta, és nekem igy jo a 100as utazó... ráhajolás nélkül... persze szélben nekemis kb 90...sajnos arra érzékeny:S de normál körülmények között 100 nekem megvan utazóba
Gondolom értitek!
Saját képek az Xt-mről!