Szevasztok! Ma megnéztem az Xt-men az olajszintet és jóval a minimum alatt volt a szint! Utánaöntöttem és másfél deci ment bele! kb 2000 kilómétert mentem az olajcsere óta, normális dolog, hogy ennyit megevett? Károsodhatott a motor az alacsony olajszint miatt?
Hihi...én nemtom az enyém mien volt...a DTmen nagyon jol megállt...aztán vettem ugyan olyat az Xt re is....azon berepedezett és csunya volt... aztan le akartam mosni....és alig akart lejönni... uh nekem a "CAR POINT" nem vált be az XT-n
Mi több, AF 1 esetében a Futura, és a Syntesi váltó áttételei sem egyeznek, és a végáttétel sem. De a gyakorlatban ez nem sokat jelent! Vélhetően egyezon vázba kipróbálva az áttételeket alig lenne különbség.
Mert igazam is van amit írtam! Amit meg ő mond az lényegtelen,am azért töröltem ki,hogy neki ne essen rosszul....Más motorozni meg más érteni is hozzá! Én sem vitázom!
mostis te probálsz meggyözni az igazadrol... és megint félreértettél... mind1 nem vitázok... + ha a videonál kitörölted a hszem akkor miért jösz forumra osztani az észt...? részemröl vita lezárva...
Persze a raktáros szöveg hülyeség...vele kellene erről konzultálnod,mindenesetre sztem vicces és másoknak is tetszett! Ez az örök vitatkozás ami meg megy,én már unom,uh inkább sokszor ráhagyom az ilyenekre...
Tehát CBR blokkot sem lenne olyan elvetemült dolgog belerakni egy enduroba! Am 10000rpm en megy gyári áttételével a 25cbr 135öt ,am sem annyira hosszú áttétel ez nekem 130at az mtx is 10000rpm-en megy! Láncszettel meg bőven lehetne módosítani rajta! Az a 70es évekbeli blokkos szöveg...nézzél meg egy honda tl 125-öt...
A videónál kitöröltem a hsz-edet,mert hülyeségeken nem fogok vitatkozni! Elárulom hogy az nsr és crm illetve az mtx(olasz) és az nsf belső váltó áttétele is megegyezik,henger vezérlése is,illetve gyujtás karbi....Egyedül a rezó van magasabb ford tartományra hangolva(teljesen más pl nsr-é és crm-é),de minden másban megegyeznek! AF1 belső átétele más mint pl rx és tuaregé,és itt is csak a rezo a különbség! Am amit a gumiról is kérdeztél,elég nagy szakamber lehetsz hallod-e! Nem tudom hogy blokkot szedtél szét és raktál össze... Az a videó egyébként hülyeségből készült és hülyeségeket is mondott,de így legalább vicces! Az alapjáraton többet fogyaszt...meg csak egy szólás nem szó szerint kell érteni! Egyértelmű,hogy rutin pályán lassú menetben folyamatosan lassítgatni/gyorsítgatni stb...sokat fogyaszt!
Szerintem is ugy a legjobb hogy a 8as menetet megnagyobbitano 10esre...bár még nem néztem hogy megoldhato ez... de ha én cserélném szerintem igy csinálnám... egyébként télleg elég gyér megoldás...
Ismerős, csak nekem az esztergályos gyenge anyagból csinálta, ezért eltört, aztán haverom átalakította a motoron a menetet, azt' beleszorítottam a tükröt, teljesen jó :).
Hogy lehet úgy megcsinálni a gyárban a tükröket az xt-re hogy az egyik 10-es a másik 8-as menettel van ellátva?! Majd kiakarom cserélni a tükröt és most lehet hozzá esztergálni átalakítót!
Ki van halva a forum... mivan itt? mindenki motorozik csak nekem száradt ki a tankom?:D 27,6 literrel 805 km... az még ippeg 3,5 alatt van... nektek mien a fogyasztás?