Azért mert ha vmit a gyárban 2t re terveztek akkor az arra kell... a kipufogonak nemcsak az a szerepe hogy hangja legyen... többek között bizonyos folytásnak kell lenni... bár a nyitott dobokban sincs + hutési szerepe is van... merth az is von el höt a blokktol...szal én ugy vagyok vele h ami 2t az 2t...ami 4t az 4t... nem kevergetem... de te tudod...
Megtaláltam a gyereket! Köszi! De amúgy te miért nem raknál rá 2t dobot? havernak már 2 éve rajta van és semmi gondja nincs a motorral ! Ugyan olyan neki a motor csak brutális hangja van
van itt 1 srác...ksituning néven...neki van! kinálta nekem is...de én nem tennék rá egy 2t dobot...:S te tod... 1ik fotogalériám alá irt komit...ott megtalálod az adatlapját...
Én is szeretnék majd az xt-re 1 másik dobot. Havernak rs 125 gyári dobja van fenn és valami brutális hangja van. Én is olyat akarok majd. Szerintetek honnan lehet majd olyat szerezni? Bontó?
Hát ez igen fogas kérdés, az, hogy a motor hogyan adagolja magának a benzint elég sok mindent befolyásol.
Van előnye és hátránya is, a karburátoros XT-k jobban felpörögnek mint az injektorosak, de az injektorosoknak az egységesebb benzinadagolás, vagyis ez esetben befecskendezés miatt talán nagyobb végsebességet tudnak produkálni, magán az erején nem nagyon változtat, talán meg merném kockáztatni, hogy a karburátoros XT-k egy kicsivel jobban gyorsulnak, mivel a nyomatékot alacsonyabb fordulaton adják le, ám az injektorosak magasabban, ergo több a végsebesség.
kistuning5@citromail.hu