Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ráfekszel és agynpörgeted lehet vele huzamosabb ideig menni 110es tempot is... de minek... akinek arra a tempora van igénye az ne XT-t vegyen... Bár azért énis elviselnék néhány plusz pacitXDXD elözéseknél jol jönne....
Multkor mentem 250-es Virago-val 2.esbe 60-at kihuztam belőle és még bírta De a KTM sx 125 nah az vaddisznó 4esbe gázra keréken van még
Mivel nem is megy többet utazónak Max hátszélben
Sztem az szakadék volt nem lejtö! Én egyszer kinoztam idáig az enyémet.... 9000es fordulat 122km/h... egyébként én elvagyok a 7500-8000es fordulattartományba:) 95-100as tempo sztem még egészséges az XTnek .... nem éri meg tov kinozni!
Mien évjáratú a motorotok?
Enyém semennyinél, haveromé se, egyszer lejtőn lefele kipörgette 11500-ig :).
Enyém 10 000-nél szabályoz és akkor írja ki h over
Hallani meg látni se láttam ilyet, de lehetséges, hogy az új típusú XT-nél már ez van, az injektorosba, ami láttál az valószínű, nem szabályzás, hanem tiltás, tehát gondolom 8500-nál letilt, azt kivenni nem egy bölcs dolog.

A régi típusú XT-t ezek szerint tovább lehet pörgetni, mondjuk ez természetes hiszen karburátoros.
kiirta hogy OVER ? Hallani se hallottam ilyenröl!
Tegnap mentem haverom xt-jével és 116 nál kiirta ,hogy Over :D
Amúgy ,hogy lehet kiszedni a szabályzást? nála 8500 nél pápivan...
Értem, köszi mindenkinek!
Üdv. Sürgősen érdekelne Kipufogó hővédő lemez XT 125 höz. Esetleg ha van valaki aki sportdobot tett rá és kimarad a lemez... Csomagtartó is érdekelne!
Iceman, teljesen egyetértünk, igazából rossz szót használtam, a kényelmes kifejezés nem teljesen reális, inkább azt mondom, hogy kényelmesebb, mint a legtöbb supersport gép.

Xt végsebességére gyárilag 110-et mondanak, általánan a körül is van a vége, persze mentem már vele én is 124-et, de a vége a 110-115.

Barátom CBR-jének a vége 130, de az kicsit fel van nyomva, gyárilag arra ilyen 120-125-öt mondanak.
Igazából nekem is jobban tetszenek a supermoto-k. Mindennapos használatra kellene a motor, suliba járás és kisebb nagyobb túrák. A végsebessége mennyi kb? Igaz nem fogok 100-al szaladgálni, de érdekel. A CBR télleg elég idétlenül fest azokkal a kerekekkel, de ez van.. Volt szerencsém haver ciberéjéhez néhány alkalommal. Nem rossz kis gép, tetszett.
HeroJanos; sztem nemkényelmes a cbr...lehet hogy a testpozicio kényelmes de nekem nem volt jo...az XT ahhoz képst masszázsfotel...! Nekem az XT nagyon bevállt! CBR se rossz... de nekem kényelmetlen...elég bután néz ki a cingár kerekekkel, + mérete is kisebb mint az XT... igazabol a 3paci teljesitményelönye van ami jobb... Nálam minden más tekintetben XT... de abban is igazad van hogy ki mire használja... én SM fan vagyok szoval...:) XT! XD
szerbusz,

Egyik barátomnak van egy CBR125-öse, volt szerencsém kipróbálni.
Amiket az előző tulaj írt azok igazak, talán tudok mondani egy két plusszt.
A cbr-ben az egyik legjobb dolog, hogy lehet használni, sportmotorozásra és városi motorozásra, aránylag kényelmesen, mert úgy van megoldva, a motor, hogy tudj rajta egyenesen ülni, ez azért szem előtt tartandó tulajdonság, mivel kevés sportgépet alakítottak így ki, másrészt:
A kerekei borzalmasan kicsik, sokan mondják, hogy jó kanyarodásra, hát nem tudom, nekem a vastag gumik is nagyon jól megtették, és még biztonságosak is.

Ha már sportgép akkor: Yamaha YZF-R125, csak nagyon borsos az ára, használtan nem nagyon kapni, a kerekei normális méretűek.
Tudom, hogy nehéz dolgod van a választásban, mert anno egy fél éve, ugyanezen a két motoron tünödtem, mondjuk nekem eleve ott van az szempont, hogy sportmotor ne 125-ös legyen, de ez csak az én egyéni marhaságom.

Igazából fontos, hogy te hogyan szeretnél motorozni, mennyit szeretnéd használni városba, városi közlekedés is lehetséges cbr-el, csak nem annyira kényelmes, de lehetséges, de azért XT-vel jobb.
Csao! 1ik ismerösömnek CimBoRa van... volt szerencsém kiprobalni... vmivel erösebb mint az XT, és 10-15 km/h val nbagyobb a végsebessége ... sportmotor révén az elsö sebességi fokozatok hosszabbak...áttételezése nagyon rossz... elöl nagy hátul kicsi XT-hez képest...ezért 5. 6.ban nincs erö...igazábol nem csinál semmit! Ennyit tudtam a CBR mellett szolni... Az XT: sztem szebb... kényelmesebb! Nagyobb! Gumik jobbak, mutatosabbak,szélesebbek, CBR alatt cingár gumik vannak amik rosszul tapadnak; Nekem kényelmetlen(180cm vagyok), mivel XT-s forumba irtál ezért minden apro rszletet kiemelhetnék...mert sztem minden jobb a Yamahan mint a cibrin...:)
Sziasztok srácok!
A közeljövőben szeretnék venni egy 125-ös gépet. A CBR 125 és az XT 125X jöhet szóba. Mondanátok pár dolgot a gépről? Észrevétel, tapasztalat, jó illetve rossz tulajdonság. Nagyon tetszik a masina.
Nekem most lesz a 6000es olajcsere...sztem nem bántom csak simán cserélem....majd a következönél...igy kimélem a tömitéseket is!
Eddig leszedtük mindeggyik olajcserénél (2X-er) de fölösleges volt, egy gramm kosz nem volt a szűrőn XD sztem elég lenne 15-20 ezrenként kikapni azt át mosni. A leengedett olajon úgy is meglehet nézni vannak-e benne szemcsék, ha igen akkor lehet azért nem árt kipucolni :D
ALIEN irtad 1h olajcserénél levetted az oldalát és kiszedted azt a "szuröt" tisztitani...minden olajcsernél leszeded?mennyire volt koszos? mi van akkor ha csak simán leengedem az olajat és töltöm az ujjat?
jaja nagyon szép hangja van, rendre 250-nek nézik vagy nagyobbnak XD aszt mikor mondom hogy csak 25-ös akkor koppanak az állak XD... Nem véletlenül került 1 100-assal többe mint az endúró változat, azon csak egy fekete kazánlemez style kipuff van :D ezen meg akra, ami majdnem magára is válalja a teljes töblet kiadást XD
jahj de most nézem h az nem XT... csak a blokk... jo a kipuff és a forditott telo:P biztos durca a hangja!
100at :O:O nekem ha van 1 kis szembeszél v emelkedö v vmi ami visszafog kb akkor megy kb 95-100at... szélcsendben sik terepen bedölés nélkul 105-108; eddig 122 volt a max kis hátszéllel fullra behasalva... gyári légszürö és fuvoka...gyári herélt kipuff...de csak a végéböl van a szukitö/hangtompito kioperálva...
Teljessen nyitott akrapov rendszer van a gépen (gyárilag... XD), a légszűrőn is lehet még nyitni valamit... Isteni hátszéllel megy 100-at a paripa esetleg kicsit többet. keveslem... Ezért gondoltam, hogy rakok bele nagyobb fúvókát mivel ezzel van vissza fojtva a gép.