Ha ráfekszel és agynpörgeted lehet vele huzamosabb ideig menni 110es tempot is... de minek... akinek arra a tempora van igénye az ne XT-t vegyen... Bár azért énis elviselnék néhány plusz pacitXDXD elözéseknél jol jönne....
Sztem az szakadék volt nem lejtö! Én egyszer kinoztam idáig az enyémet.... 9000es fordulat 122km/h... egyébként én elvagyok a 7500-8000es fordulattartományba:) 95-100as tempo sztem még egészséges az XTnek .... nem éri meg tov kinozni!
Hallani meg látni se láttam ilyet, de lehetséges, hogy az új típusú XT-nél már ez van, az injektorosba, ami láttál az valószínű, nem szabályzás, hanem tiltás, tehát gondolom 8500-nál letilt, azt kivenni nem egy bölcs dolog.
A régi típusú XT-t ezek szerint tovább lehet pörgetni, mondjuk ez természetes hiszen karburátoros.
Iceman, teljesen egyetértünk, igazából rossz szót használtam, a kényelmes kifejezés nem teljesen reális, inkább azt mondom, hogy kényelmesebb, mint a legtöbb supersport gép.
Xt végsebességére gyárilag 110-et mondanak, általánan a körül is van a vége, persze mentem már vele én is 124-et, de a vége a 110-115.
Barátom CBR-jének a vége 130, de az kicsit fel van nyomva, gyárilag arra ilyen 120-125-öt mondanak.
Igazából nekem is jobban tetszenek a supermoto-k. Mindennapos használatra kellene a motor, suliba járás és kisebb nagyobb túrák. A végsebessége mennyi kb? Igaz nem fogok 100-al szaladgálni, de érdekel. A CBR télleg elég idétlenül fest azokkal a kerekekkel, de ez van.. Volt szerencsém haver ciberéjéhez néhány alkalommal. Nem rossz kis gép, tetszett.
HeroJanos; sztem nemkényelmes a cbr...lehet hogy a testpozicio kényelmes de nekem nem volt jo...az XT ahhoz képst masszázsfotel...! Nekem az XT nagyon bevállt! CBR se rossz... de nekem kényelmetlen...elég bután néz ki a cingár kerekekkel, + mérete is kisebb mint az XT... igazabol a 3paci teljesitményelönye van ami jobb... Nálam minden más tekintetben XT... de abban is igazad van hogy ki mire használja... én SM fan vagyok szoval...:) XT! XD
Egyik barátomnak van egy CBR125-öse, volt szerencsém kipróbálni.
Amiket az előző tulaj írt azok igazak, talán tudok mondani egy két plusszt.
A cbr-ben az egyik legjobb dolog, hogy lehet használni, sportmotorozásra és városi motorozásra, aránylag kényelmesen, mert úgy van megoldva, a motor, hogy tudj rajta egyenesen ülni, ez azért szem előtt tartandó tulajdonság, mivel kevés sportgépet alakítottak így ki, másrészt:
A kerekei borzalmasan kicsik, sokan mondják, hogy jó kanyarodásra, hát nem tudom, nekem a vastag gumik is nagyon jól megtették, és még biztonságosak is.
Ha már sportgép akkor: Yamaha YZF-R125, csak nagyon borsos az ára, használtan nem nagyon kapni, a kerekei normális méretűek.
Tudom, hogy nehéz dolgod van a választásban, mert anno egy fél éve, ugyanezen a két motoron tünödtem, mondjuk nekem eleve ott van az szempont, hogy sportmotor ne 125-ös legyen, de ez csak az én egyéni marhaságom.
Igazából fontos, hogy te hogyan szeretnél motorozni, mennyit szeretnéd használni városba, városi közlekedés is lehetséges cbr-el, csak nem annyira kényelmes, de lehetséges, de azért XT-vel jobb.
Csao! 1ik ismerösömnek CimBoRa van... volt szerencsém kiprobalni... vmivel erösebb mint az XT, és 10-15 km/h val nbagyobb a végsebessége ... sportmotor révén az elsö sebességi fokozatok hosszabbak...áttételezése nagyon rossz... elöl nagy hátul kicsi XT-hez képest...ezért 5. 6.ban nincs erö...igazábol nem csinál semmit! Ennyit tudtam a CBR mellett szolni... Az XT: sztem szebb... kényelmesebb! Nagyobb! Gumik jobbak, mutatosabbak,szélesebbek, CBR alatt cingár gumik vannak amik rosszul tapadnak; Nekem kényelmetlen(180cm vagyok), mivel XT-s forumba irtál ezért minden apro rszletet kiemelhetnék...mert sztem minden jobb a Yamahan mint a cibrin...:)
Sziasztok srácok!
A közeljövőben szeretnék venni egy 125-ös gépet. A CBR 125 és az XT 125X jöhet szóba. Mondanátok pár dolgot a gépről? Észrevétel, tapasztalat, jó illetve rossz tulajdonság. Nagyon tetszik a masina.
Eddig leszedtük mindeggyik olajcserénél (2X-er) de fölösleges volt, egy gramm kosz nem volt a szűrőn XD sztem elég lenne 15-20 ezrenként kikapni azt át mosni. A leengedett olajon úgy is meglehet nézni vannak-e benne szemcsék, ha igen akkor lehet azért nem árt kipucolni :D
ALIEN irtad 1h olajcserénél levetted az oldalát és kiszedted azt a "szuröt" tisztitani...minden olajcsernél leszeded?mennyire volt koszos? mi van akkor ha csak simán leengedem az olajat és töltöm az ujjat?
jaja nagyon szép hangja van, rendre 250-nek nézik vagy nagyobbnak XD aszt mikor mondom hogy csak 25-ös akkor koppanak az állak XD... Nem véletlenül került 1 100-assal többe mint az endúró változat, azon csak egy fekete kazánlemez style kipuff van :D ezen meg akra, ami majdnem magára is válalja a teljes töblet kiadást XD
100at :O:O nekem ha van 1 kis szembeszél v emelkedö v vmi ami visszafog kb akkor megy kb 95-100at... szélcsendben sik terepen bedölés nélkul 105-108; eddig 122 volt a max kis hátszéllel fullra behasalva... gyári légszürö és fuvoka...gyári herélt kipuff...de csak a végéböl van a szukitö/hangtompito kioperálva...
Teljessen nyitott akrapov rendszer van a gépen (gyárilag... XD), a légszűrőn is lehet még nyitni valamit... Isteni hátszéllel megy 100-at a paripa esetleg kicsit többet. keveslem... Ezért gondoltam, hogy rakok bele nagyobb fúvókát mivel ezzel van vissza fojtva a gép.
A régi típusú XT-t ezek szerint tovább lehet pörgetni, mondjuk ez természetes hiszen karburátoros.
Amúgy ,hogy lehet kiszedni a szabályzást? nála 8500 nél pápivan...
Xt végsebességére gyárilag 110-et mondanak, általánan a körül is van a vége, persze mentem már vele én is 124-et, de a vége a 110-115.
Barátom CBR-jének a vége 130, de az kicsit fel van nyomva, gyárilag arra ilyen 120-125-öt mondanak.
Egyik barátomnak van egy CBR125-öse, volt szerencsém kipróbálni.
Amiket az előző tulaj írt azok igazak, talán tudok mondani egy két plusszt.
A cbr-ben az egyik legjobb dolog, hogy lehet használni, sportmotorozásra és városi motorozásra, aránylag kényelmesen, mert úgy van megoldva, a motor, hogy tudj rajta egyenesen ülni, ez azért szem előtt tartandó tulajdonság, mivel kevés sportgépet alakítottak így ki, másrészt:
A kerekei borzalmasan kicsik, sokan mondják, hogy jó kanyarodásra, hát nem tudom, nekem a vastag gumik is nagyon jól megtették, és még biztonságosak is.
Ha már sportgép akkor: Yamaha YZF-R125, csak nagyon borsos az ára, használtan nem nagyon kapni, a kerekei normális méretűek.
Tudom, hogy nehéz dolgod van a választásban, mert anno egy fél éve, ugyanezen a két motoron tünödtem, mondjuk nekem eleve ott van az szempont, hogy sportmotor ne 125-ös legyen, de ez csak az én egyéni marhaságom.
Igazából fontos, hogy te hogyan szeretnél motorozni, mennyit szeretnéd használni városba, városi közlekedés is lehetséges cbr-el, csak nem annyira kényelmes, de lehetséges, de azért XT-vel jobb.
A közeljövőben szeretnék venni egy 125-ös gépet. A CBR 125 és az XT 125X jöhet szóba. Mondanátok pár dolgot a gépről? Észrevétel, tapasztalat, jó illetve rossz tulajdonság. Nagyon tetszik a masina.