nekem van itthon egy 15ös lánkerekem, próbáltam, mentem vele 200 km-t és visszaraktam a 14est, gyárival nekem 124 volt a max lejtőn, sík terepen 115, és a 15ős lánckerékkel 107-t ment alattam(95 kg), ha valaki sokat jár messzire akkor jó a 15ös mert 6000-es fordulatnál 81et megy, tehát 90-100 körül nyugodtan el lehet vele menni, nem pörgi szét magát
125öt ment? Uristen:D nekem 117, de akkor már nagyon sajnáltam... lehet h tulsulyos vagyok(90kg), mondjuk nekem a 95-100as tempo bevált... fogyasztásom is jo...és a motor se szenved! Nekem egyébként gyári áttétel van...mintha azt olvastam vna h elöl a 15ös nem sokat változtat! Vki talán már probálta a forumbol...
ja még annyit h 12-est csak akkor vegyetek ha van kedvetek faragni mert nem jó rá belóg a fogakhoz az a "rögzítőizé":D és meg kell egy kicsit köszörülni h ne érjen bele a láncba. a 13-as teljesen jó választásnak tűnik nekem bár én inkább városban használom a szekeret. ha vki próbálta már nagyobb első lánckerékkel mondjuk 15-ös vagy 16-ossal akkor írja már le a tapasztalatait köszi
ugye a gyári áttétel 14:48 amíg el nem kopott az első teljesen addig így használtam aztán vettem rá előre egy 12-est ezzel nagyon "brutál" a gép 110-nél kiakad ötödikben a fordulatszámmérő. ez az áttétel csak városban jó mert 90-nél 8500-9000 környékén forog.
az új láncszettben 13-as első lánckerék van a hátsó maradt gyári méret így még mindig elég jól gyorsul simán elforog kettesben is szabályzásig. 115-116 között akad ki a fordulatszámmérő így már kisebb távok (20-30 km) zavartalanul teljesíthetők mert ugye nem szenvedek halláskárosodást a folyamatos 9000 feletti fordulat miatt:D egyébként a gyári áttétellel 125-öt ment.
egyszer kellett telószimeringet cserélnem az első villában de ezt még gariban megcsinálták.
Kezdek parázni:D Nekem az elözö mocim ette a bovdeneket... igaz nem vettem rá ujjat:) A 9700ft lett vna Dt-re 1 bovden... a babetta hátsofék csak 600ft + 100ft 1 szerelhetö dio a végére... Rem az XT vel nem lesz ilyen bajom... nem csinálnék ilyen sufnituningot... mellesleg mennyibe fáj az uj bovden?
Sziasztok!
Szeretnék venni természetesen egy Yamahát mégpedig egy XT 600-as 94-es évjáratú mocit.
Sajnos nincs egy ismerősömnek sem így titeket kérdezlek mit tudtok mondani róla, előnyök hátrányok, milyen erő van benne stb.?esetlg mire figyeljek vásárláskor?
Előre is köszönöm.
az új láncszettben 13-as első lánckerék van a hátsó maradt gyári méret így még mindig elég jól gyorsul simán elforog kettesben is szabályzásig. 115-116 között akad ki a fordulatszámmérő így már kisebb távok (20-30 km) zavartalanul teljesíthetők mert ugye nem szenvedek halláskárosodást a folyamatos 9000 feletti fordulat miatt:D egyébként a gyári áttétellel 125-öt ment.
egyszer kellett telószimeringet cserélnem az első villában de ezt még gariban megcsinálták.
Szeretnék venni természetesen egy Yamahát mégpedig egy XT 600-as 94-es évjáratú mocit.
Sajnos nincs egy ismerősömnek sem így titeket kérdezlek mit tudtok mondani róla, előnyök hátrányok, milyen erő van benne stb.?esetlg mire figyeljek vásárláskor?
Előre is köszönöm.