Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van itthon egy 15ös lánkerekem, próbáltam, mentem vele 200 km-t és visszaraktam a 14est, gyárival nekem 124 volt a max lejtőn, sík terepen 115, és a 15ős lánckerékkel 107-t ment alattam(95 kg), ha valaki sokat jár messzire akkor jó a 15ös mert 6000-es fordulatnál 81et megy, tehát 90-100 körül nyugodtan el lehet vele menni, nem pörgi szét magát
Adrin majd vegyél már fel msnre... cimem adatlapon...
Adrin nem ugy volt h el akarod adni a gépet? Mikor az enyémet vettem akkoriba talán "GSHP" mondta h eladó...asszem...
Nekem 3,5 akkor ha városba használom,durrogok a csajoknak stb... am 3 lityu kb...
hát én el se merem mondani mennyit eszik a gépem:D na jó elmondom 4-4,5 liter/100km sztem ez nagyon sok
125öt ment? Uristen:D nekem 117, de akkor már nagyon sajnáltam... lehet h tulsulyos vagyok(90kg), mondjuk nekem a 95-100as tempo bevált... fogyasztásom is jo...és a motor se szenved! Nekem egyébként gyári áttétel van...mintha azt olvastam vna h elöl a 15ös nem sokat változtat! Vki talán már probálta a forumbol...
ja még annyit h 12-est csak akkor vegyetek ha van kedvetek faragni mert nem jó rá belóg a fogakhoz az a "rögzítőizé":D és meg kell egy kicsit köszörülni h ne érjen bele a láncba. a 13-as teljesen jó választásnak tűnik nekem bár én inkább városban használom a szekeret. ha vki próbálta már nagyobb első lánckerékkel mondjuk 15-ös vagy 16-ossal akkor írja már le a tapasztalatait köszi
ugye a gyári áttétel 14:48 amíg el nem kopott az első teljesen addig így használtam aztán vettem rá előre egy 12-est ezzel nagyon "brutál" a gép 110-nél kiakad ötödikben a fordulatszámmérő. ez az áttétel csak városban jó mert 90-nél 8500-9000 környékén forog.
az új láncszettben 13-as első lánckerék van a hátsó maradt gyári méret így még mindig elég jól gyorsul simán elforog kettesben is szabályzásig. 115-116 között akad ki a fordulatszámmérő így már kisebb távok (20-30 km) zavartalanul teljesíthetők mert ugye nem szenvedek halláskárosodást a folyamatos 9000 feletti fordulat miatt:D egyébként a gyári áttétellel 125-öt ment.

egyszer kellett telószimeringet cserélnem az első villában de ezt még gariban megcsinálták.
Adrin, milyen áttételeket használsz? Gyári? Tellok hogy birják a kerekezést és a stopikat?
hehe én is babetta fékbovdent használok. sajna már legalább 3x cseréltem. tegnap megvolt a láncszett cseréje is:D mostmár zsír a gép üdv Adrin
Nem tudom én nem fogok gyári yamaha bovdent venni hozzá az is biztos. A bolti bovden is teljesen jó.........
Kezdek parázni:D Nekem az elözö mocim ette a bovdeneket... igaz nem vettem rá ujjat:) A 9700ft lett vna Dt-re 1 bovden... a babetta hátsofék csak 600ft + 100ft 1 szerelhetö dio a végére... Rem az XT vel nem lesz ilyen bajom... nem csinálnék ilyen sufnituningot... mellesleg mennyibe fáj az uj bovden?
nekem megvolt 4000km körül
Nyár, napsütés...! egy hete jött meg a jogsim, azóta 700km-t mentem, ebböl kb 50 esöben, és kb 300 vizes aszfaton...
15 000 km körül számítsatok kuplung bóvden szakadásra
5000 km :)
megvolt a 5ös
Uj galéria... Xt-sektöl kérek egy-egy 5öst...;) XT 125X
ja, láttam utólag az e-mail címből, feltöltöttem azért nem voltam gépnél
Én vtam! De azota nonstop nincs a gépnél:D
ok, azt hittem Te voltál
a a Nem én
vmikor gurulhatunk, majd megbeszéljük, nem te vettél fel msnen?
Sziasztok!
Szeretnék venni természetesen egy Yamahát mégpedig egy XT 600-as 94-es évjáratú mocit.
Sajnos nincs egy ismerősömnek sem így titeket kérdezlek mit tudtok mondani róla, előnyök hátrányok, milyen erő van benne stb.?esetlg mire figyeljek vásárláskor?
Előre is köszönöm.