De hogy csinálja meg a 600-as xt-t 25 kw-os papírra? Ha csak nem újonnan hozod ki a gépet a szalonból akkor nem tudom hogy tudja megcsinálni. Mert én egy használt xt-t akarok majd venni és azt kéne 25 kw-os papííra megcsinálni.
Anyunak van ismeröse:D ha gondolod elintézhetem neked:P:D B.A.Z megyében... bár sztem az ország minden részén megcsinálják ha a muszerfalon hagsz egy boritékot...ráirva h max 25kw:)
csak A1nél kell mind a két kritériumnak teljesülnie, A korl-nál már nem kell csak asszem egynek, tehát ha van egy 1000ccm motorod lefojtva 25kW ra akkor mehetsz vele
...tudja valaki hogy, hogy van ez a 25 kw-os pairos motorvásárlás...; mert nekem is A korl- jogsim van, de én azt ugy tudom h teljesitmény, lökettérfogat, és kg/kw korlátozás is van! Nahh most akkor ez hogy van? Oké h 25kw.os... de a hengerurtartalom akkor nem számit? Mellesleg ugy hallottam/ ugy hogy régebben az A k-s jogsi 400ccmig volt korlátozva, és most 250?
Üdv!
Had kérdezzem meg h ezek gyári indexek? Csak mert indexet kéne vennem és nem tom pontosan h mi jó rá. És mintha ezek nem gyáriak lennének. Meg tudnád mondani h hol vetted és mennyiért?
Nemtudom h nekem is ilyen e...soha nem néztem:D de azt tudom h lehet venni "átalakitot" hozzá! Ez annyit jelent hogy az 1ik oldalom 2-3 centivel magasabban lesz a tükröd:D
Hát ismét akadt egy kis problémám, ami felettébb meglepett, úgy döntöttem, hogy veszek a motorra új tükröket, meg is vettem, viszonylag jó látószögűt, fel is raknám, ám mit veszek észre?
A motorom baloldalán a tükör tartó menete 10-es, a jobboldalon 8-as, na most akkor ez... valami selejt, vagy egy újabb cseles marketing fogás?
Nem tudom, másnak is ilyen-e, és ha igen, hogy oldható meg, hogy normális tükröt rakjak rá?
Hali, van bennük szűrő de elég egyszerű. Egy síma finom szövésű drót háló. Le kell engedni az olajat és a kuplung deknit kell lekapni, allul lessz becsúsztatva a helyére... símén ellehet mosni és kész XD én már kétszer csréltem olajat benn de sztem kér volt mert alig használódott valamit, szerelőm szerint is bírta volna még.
kötsög rendőrök már :@ f*sz kivan velük:@ érted megállít h szabálytalan a hátsó rendszámtartó, mert nem jó a dőlésszöge.. haveromnak ugyan ez van és vele nem szívóznak :@ és akkor leosztja h neki ne magyarázzam meg h ez így jó mert ő többet motorozott..és kit érdekel mennyit motorozott? meg hogy ha nem csináltatom meg, akk elveszik a forgalmimat, aztán feljelentenek, aztán pontot kapok, aztán fogda :| fogda bazdmeg, mert nemáll jó szerintük a rendszámtartó.. ez igen sok okos csicska rendőr gratulálok (Y)
Nem tudom, valakinek van rajta box? Csak mert nekem elég fontos lenne, csak hát nem néz ki rajta túl esztétikusan az XT-n, és mégis csak kényelmesebb mint egy motoros táska.
Kinek milyen van benne?
Én már próbáltam Castrol-t, Mol-t de nekem a Repsol volt a legjobb benne(10W-40). De most a motorboltos Fuchs 20W-50 ajánlott bele, mert léghűtéses, endúró(és a hígabbat jobban csipogatja) és nyárra jobb a sűrűbb olaj.
Lenne egy elég fura kérdésem, valószínű, hogy a tapasztaltaknak lesz inkább furcsa, de leginkább röhejes: ).
Körülbelül 1 hete van nekem is egy Xt125 x típusú motorom, nagyon szeretem, viszont egy dolgot nem nagyon értek, az olajszűrő az hol van benne, nem találtam nagyon sehol, és ha nincs, akkor vajon hogy oldották meg az olajban felgyülemlett nem oda való anyagok kibocsáltását a gépből?
Csak azért kérdem, mert viszonylag sok 125-sön ültem már, és általában volt olajszűrőjük, mint pl varadero 125.
Nahh, megpróbálom még1*:
Lassan jön az elsö olajcsere és... A könyvbe azt olvastam h 1200ml olaj kell a gépesbe, viszont a blokkra 1000ml van irva... gondolom h 1 liter kell bele...? v tévedek?
Had kérdezzem meg h ezek gyári indexek? Csak mert indexet kéne vennem és nem tom pontosan h mi jó rá. És mintha ezek nem gyáriak lennének. Meg tudnád mondani h hol vetted és mennyiért?
kösz
karmi jr
Köszi!Köszi Imi!
Hát ismét akadt egy kis problémám, ami felettébb meglepett, úgy döntöttem, hogy veszek a motorra új tükröket, meg is vettem, viszonylag jó látószögűt, fel is raknám, ám mit veszek észre?
A motorom baloldalán a tükör tartó menete 10-es, a jobboldalon 8-as, na most akkor ez... valami selejt, vagy egy újabb cseles marketing fogás?
Nem tudom, másnak is ilyen-e, és ha igen, hogy oldható meg, hogy normális tükröt rakjak rá?
Köszi előre is: )
Bocsi hogy ilyen soká válaszolok, a mocimról a hangja
a Rendszám úgy volt felfogatva hogy csak egy kis vékony laposvassal. Bocsi utólag is!
Nem tudom, valakinek van rajta box? Csak mert nekem elég fontos lenne, csak hát nem néz ki rajta túl esztétikusan az XT-n, és mégis csak kényelmesebb mint egy motoros táska.
Én már próbáltam Castrol-t, Mol-t de nekem a Repsol volt a legjobb benne(10W-40). De most a motorboltos Fuchs 20W-50 ajánlott bele, mert léghűtéses, endúró(és a hígabbat jobban csipogatja) és nyárra jobb a sűrűbb olaj.
Nincs benne olajszűrő, talán azért is kell cserélni 6.000 kilométerenként. Így is nehéz alkatrész szerezni hozzá.
Lenne egy elég fura kérdésem, valószínű, hogy a tapasztaltaknak lesz inkább furcsa, de leginkább röhejes: ).
Körülbelül 1 hete van nekem is egy Xt125 x típusú motorom, nagyon szeretem, viszont egy dolgot nem nagyon értek, az olajszűrő az hol van benne, nem találtam nagyon sehol, és ha nincs, akkor vajon hogy oldották meg az olajban felgyülemlett nem oda való anyagok kibocsáltását a gépből?
Csak azért kérdem, mert viszonylag sok 125-sön ültem már, és általában volt olajszűrőjük, mint pl varadero 125.
Válaszokat előre is köszönöm
Lassan jön az elsö olajcsere és... A könyvbe azt olvastam h 1200ml olaj kell a gépesbe, viszont a blokkra 1000ml van irva... gondolom h 1 liter kell bele...? v tévedek?