Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adok még egy hülye tippet:nekem a divi mellett van egy injektoros motorom is.Mikor hosszú idő után először indítottam a divit, majdnem lemerítettem az akksit,meg leégettem az önindítót,de nem indult be:elfelejtettem ráhúzni a szívatót ! (injektoroson nincs).Ne RES meg NORM állásban legyen a csapod, hanem PRI. És indítás előtt legalább fél órával ki kell nyitni,kb.annyi idő alatt fog leszivárogni a benzin.
Sziasztok,
eladnám:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s-9480939
Üdv: Zsolt
"Amikor az üzemanyag ellátó rendszerből teljesen kifogy az üzemanyag, a gyorsabb indítás elősegítéseként használjuk a benzincsap “PRI” állását. Ilyenkor a benzin közvetlenül jut a karburátorba segítve a motor gyors beindulását. FIGYELEM! A motor elindulását követően azonnal vissza kell állítani a csapot “ON” vagy “RES” helyzetbe." - kezelési útmutató.

Próbáld így. Ha nem segít, akkor tovább lehet lépegetni a hibakeresésben.
Megtalaltam a gmail cimedet !
Szia ! Most olvastam a freemail-re erkezett leveledet, mindjart valaszolok ra. Kepet holnap keszitek es ha megirod a privat e-mail cimed akkor oda kudom. udv.
Szia!

Az átemelő szivattyú a szűrő után van.Arra gondoltam azt is nézd meg el van e dugulva. Karbiból folyik a benzin a leeresztő csavarnál?Arra gondoltam a benzincsaptól rákötsz direktre szürőt szivattyút kihagyva.Tankból nem is fog kifolyni a benzin a csapnál mivel vákum alatt van. Teszem hozzá laikus vagyok a szerelésben.

Roli
Szia! Írtam emailt a hírdetés alatti mélcímre, még nem jött válasz. Nézz rá légyszíves, ha még aktuális.

Üdv!
Megprobáltam. Nem jött össze.Kicseréltem a szüröt oda megy üzemanyag de a benzincsapból a karbiba nem megy át az üzemanyag.
Köszi megprobálom
Szia!
Ha egyáltalán nem indul az lehet üzemanyag probléma is.Nézd meg az átemelőszivattyúdat dolgozik e? Azt úgy tudod ellenőrizni hogy direktre kötöd és tele tank hogy biztos jusson benya a karbikba.Plusz nézd meg a leeresztő csavarját a karbiknak jön e belőle benya.Üzemanyag szürő is legyen tiszta.Nem hiszem elektromos dolog lenne egyik pillanatról a másikra.Az én xjm annó pont így szívatott meg felszippantott valami szutykot a tankból és leállt a szivattyú.

Roli
Húzd le az egyik gyertyakábelt és tartsd közel a gyertya végéhez vagy egy kiálló testelt fémrészhez és indítózz. Figyeld van-e szikra. Ezzel egy lehetőséget már ki is lősz.
Pontosan. :)
Emlékszem amikor először vittem hozzád a vasat és a kuplungot említettem és mondtad az árát, hamar átgondoltam és rájöttem tök fasza így a kuplung. :)
Szóval ilyen öreg gépeknél sztoikus nyugalommal kell fogadni ezeket a dolgokat. ...legalábbis meg kell próbálni. ;)
Ja és valamiért beköpi a gyertyát
Tegnapelött még semmi baja se volt.tegnap meg már nem indult csak pörgeti és pörgeti de nem kapja el
Sok akadálya lehet sajna elektromos probléma vagy üzemanyag esetleg a kormányon a kapcsolo neme hibásodot meg nekem már volt ilyen a suzukin
Egyáltalán a karbiig eljut a tüzelőanyag?
se normálon se tartalékon nem indul
Nézd a benzin csapot hogyan áll
igen van
Van benya a gépben?
Sziasztok. Nemrég vásároltam xj 600s motort. Eddig minden szép és minden jó volt de ma nem akart elindulni az öninditó pörgeti a motort de nem indul el. Kiszedtem a gyertyákat megtisztitottam öket és igy se. Mi lehet a baj?
Nekem zakatolt 13000-nél is. A vezérműlánc tényleg zajos tud lenni, amikor határon van a feszitő. Ha ugrrik egy fogat a feszitő hirtelen nagyon csendes tud lenni a motor.
igaz ............. sok esetben a v lánc zörög ..ez a szar patron miatt van .. nem állitja magát .

a másik a generátor lánc ez kb 120000 ezer után kezd szolni a diviben .
aztán kb 100 000 körül jön a kuplung kosár és a tű görgö zakatolása .. ezt onnan tudod .. ha be huzod a kuplungot kus van .. illetve halkabb ..

a v lánc nitelésel nem egy ördöngöség .. anyi hogy a gyártó nem ad garit a láncra ha niteled .. a generátor lánchoz szét kell dobni a blockot ... a kuplung pedig alaphangon 200 kilo körül áll meg ..

ezzért szoktam mondani ... ezzekell ha nincs lekvár együt kell élni
Nézzétek meg a vezérműláncot. Ami nálam volt, azon az zörgött. Csere után olyan szépen járt, mint egy Honda
Erről van szó!
Taschi féle kezelést semmilyen csodaszer nem pótolja!
Imádom a videóidat, ez az igazi marketing!