Adok még egy hülye tippet:nekem a divi mellett van egy injektoros motorom is.Mikor hosszú idő után először indítottam a divit, majdnem lemerítettem az akksit,meg leégettem az önindítót,de nem indult be:elfelejtettem ráhúzni a szívatót ! (injektoroson nincs).Ne RES meg NORM állásban legyen a csapod, hanem PRI. És indítás előtt legalább fél órával ki kell nyitni,kb.annyi idő alatt fog leszivárogni a benzin.
"Amikor az üzemanyag ellátó rendszerből teljesen kifogy az üzemanyag, a gyorsabb indítás elősegítéseként használjuk a benzincsap “PRI” állását. Ilyenkor a benzin közvetlenül jut a karburátorba segítve a motor gyors beindulását. FIGYELEM! A motor elindulását követően azonnal vissza kell állítani a csapot “ON” vagy “RES” helyzetbe." - kezelési útmutató.
Próbáld így. Ha nem segít, akkor tovább lehet lépegetni a hibakeresésben.
Szia ! Most olvastam a freemail-re erkezett leveledet, mindjart valaszolok ra. Kepet holnap keszitek es ha megirod a privat e-mail cimed akkor oda kudom. udv.
Az átemelő szivattyú a szűrő után van.Arra gondoltam azt is nézd meg el van e dugulva. Karbiból folyik a benzin a leeresztő csavarnál?Arra gondoltam a benzincsaptól rákötsz direktre szürőt szivattyút kihagyva.Tankból nem is fog kifolyni a benzin a csapnál mivel vákum alatt van. Teszem hozzá laikus vagyok a szerelésben.
Szia!
Ha egyáltalán nem indul az lehet üzemanyag probléma is.Nézd meg az átemelőszivattyúdat dolgozik e? Azt úgy tudod ellenőrizni hogy direktre kötöd és tele tank hogy biztos jusson benya a karbikba.Plusz nézd meg a leeresztő csavarját a karbiknak jön e belőle benya.Üzemanyag szürő is legyen tiszta.Nem hiszem elektromos dolog lenne egyik pillanatról a másikra.Az én xjm annó pont így szívatott meg felszippantott valami szutykot a tankból és leállt a szivattyú.
Húzd le az egyik gyertyakábelt és tartsd közel a gyertya végéhez vagy egy kiálló testelt fémrészhez és indítózz. Figyeld van-e szikra. Ezzel egy lehetőséget már ki is lősz.
Pontosan. :)
Emlékszem amikor először vittem hozzád a vasat és a kuplungot említettem és mondtad az árát, hamar átgondoltam és rájöttem tök fasza így a kuplung. :)
Szóval ilyen öreg gépeknél sztoikus nyugalommal kell fogadni ezeket a dolgokat. ...legalábbis meg kell próbálni. ;)
Sziasztok. Nemrég vásároltam xj 600s motort. Eddig minden szép és minden jó volt de ma nem akart elindulni az öninditó pörgeti a motort de nem indul el. Kiszedtem a gyertyákat megtisztitottam öket és igy se. Mi lehet a baj?
Nekem zakatolt 13000-nél is. A vezérműlánc tényleg zajos tud lenni, amikor határon van a feszitő. Ha ugrrik egy fogat a feszitő hirtelen nagyon csendes tud lenni a motor.
igaz ............. sok esetben a v lánc zörög ..ez a szar patron miatt van .. nem állitja magát .
a másik a generátor lánc ez kb 120000 ezer után kezd szolni a diviben .
aztán kb 100 000 körül jön a kuplung kosár és a tű görgö zakatolása .. ezt onnan tudod .. ha be huzod a kuplungot kus van .. illetve halkabb ..
a v lánc nitelésel nem egy ördöngöség .. anyi hogy a gyártó nem ad garit a láncra ha niteled .. a generátor lánchoz szét kell dobni a blockot ... a kuplung pedig alaphangon 200 kilo körül áll meg ..
ezzért szoktam mondani ... ezzekell ha nincs lekvár együt kell élni
eladnám:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s-9480939
Üdv: Zsolt
Próbáld így. Ha nem segít, akkor tovább lehet lépegetni a hibakeresésben.
Az átemelő szivattyú a szűrő után van.Arra gondoltam azt is nézd meg el van e dugulva. Karbiból folyik a benzin a leeresztő csavarnál?Arra gondoltam a benzincsaptól rákötsz direktre szürőt szivattyút kihagyva.Tankból nem is fog kifolyni a benzin a csapnál mivel vákum alatt van. Teszem hozzá laikus vagyok a szerelésben.
Roli
Üdv!
Ha egyáltalán nem indul az lehet üzemanyag probléma is.Nézd meg az átemelőszivattyúdat dolgozik e? Azt úgy tudod ellenőrizni hogy direktre kötöd és tele tank hogy biztos jusson benya a karbikba.Plusz nézd meg a leeresztő csavarját a karbiknak jön e belőle benya.Üzemanyag szürő is legyen tiszta.Nem hiszem elektromos dolog lenne egyik pillanatról a másikra.Az én xjm annó pont így szívatott meg felszippantott valami szutykot a tankból és leállt a szivattyú.
Roli
Emlékszem amikor először vittem hozzád a vasat és a kuplungot említettem és mondtad az árát, hamar átgondoltam és rájöttem tök fasza így a kuplung. :)
Szóval ilyen öreg gépeknél sztoikus nyugalommal kell fogadni ezeket a dolgokat. ...legalábbis meg kell próbálni. ;)
a másik a generátor lánc ez kb 120000 ezer után kezd szolni a diviben .
aztán kb 100 000 körül jön a kuplung kosár és a tű görgö zakatolása .. ezt onnan tudod .. ha be huzod a kuplungot kus van .. illetve halkabb ..
a v lánc nitelésel nem egy ördöngöség .. anyi hogy a gyártó nem ad garit a láncra ha niteled .. a generátor lánchoz szét kell dobni a blockot ... a kuplung pedig alaphangon 200 kilo körül áll meg ..
ezzért szoktam mondani ... ezzekell ha nincs lekvár együt kell élni
Taschi féle kezelést semmilyen csodaszer nem pótolja!
Imádom a videóidat, ez az igazi marketing!