Nem sok kardános endurózásra is alkalmas gép van. De ha elég bátor vagy (és szerencsés, mert az a pár darab ami itthon van ritkán cserél gazdát) akkor ott van a Honda XLV750R, az Africa Twin elődje, igaz műszaki és járműtörténeti csemege.
Ja-ja,úgy értettem hogy a Nortonon! Grat a Klr-hez,itthon aránylag ritka ez a típus! Mostanában egyre többször gondolok rá hogy milyen jó lenne egy túraendúró a Divi helyett,úgy a kalandos utak még izgalmasabbak lehetnének,de a kardánba vetett pozitív bizadalmam végett ez ugye ott kezdődne hogy GS! Az meg még igencsak a távoli jövő,még a régebbi kivitelek is
hali
koszi az elismero szavakat. a divi nagyon elemeben volt. kacskaringos orszaguton igazan elvezetes motorozni vele.
a k2 krauser szett nem az enyemen volt hanem egy norton commander mocin. nekem givi wingrack van.
most beujitottam egy kawa klr650 tengai ra is. a kalandosabb kirandulasok remenyeben.
Szia! Most olvastam a Motozin újságban a beszámolódat,nagyon tetszett! Jól szuperált a Divi? Kicsit vizes napokat fogtál ki! Én minden körülmények között hordok magammal egy kis gázfőzőt alupohárral meg zacsis kávéval,pár perc alatt kész a forró cucc! Sokszor segített,a zimankó nagyon el tudja venni az ember kedvét a motorozástól! Jól láttam hogy a Nortonon Krauser K2 szett volt?! Gratula,és jó babázást a jövőben!
sziasztok!nemrég vettem egy 95-ös évjáratú divit,keresnék hozzá plexit,mert ami rajta van az bukás vagy törés miatt rövidre van vágva.Köszönöm a segítségeteket!
No mivel a rajz alapján amit küldtél ezek szerint az 550-esé jó az enyémbe, holnap ezt felhívom hátha megvan. A kép alapján talán rajta van.
http://hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/208611/YAMAHA_XJ550_1982_.html
találni nem találtam sehol a jeladonak 200 - 300 om közzöt kéne lenni neked 152 a trafoknak 30 -60 közöt .....esetleg mágnest kéne delejeztetni vagy cserélni .. de valoszinü hogy az idö vas foga meg ette tasi
Sajnos a vmelyik jeladóm random módon nem ad jelet. Ma pl 140-nél ment a ménes fele, azt örültem hogy 80 ment, majd 5 perc szünet után megjöttek a lovak.
Van-e valakinek eladó vagy tud-e valaki helyet ahol lehet szerezni 51J-s XJ600-hoz jeladót.
Köszönöm a segítséget!
Üdv: M.
Nem az a másik oldalon "egyenesen" megy fel. Eddig nem volt para azzal az oldallal. Akkor kizárásos alapon ez lesz a karter, mert minden mást megtaláltam a robbantott ábrán.
Mivel így méretem nincs, majd beviszek egy darabot a boltba, aztán veszek vagy egy métert. Simán elöregedett, és nemrég mozgatva volt, így nem csoda, hogy megadta magát. Én voltam csak lusta, amikor a túloldalon cseréltem a csöveket. Nem akartam akkor lebontani a légszűrőt. Most egy flakon brigit is vehetek.
Gyertyákat amúgy is cserélni akartam.
De ha kék a ruhám, és piros gumibugyit húzok akkor menő lenne nem?
Tegnap jártam Taschner mesternél, új életre kelt a motor a karbi tisztítás és szinkron beállítás után. Az adagoló tüskéket is a helyére tette, most már egyenleteseb veszi fel a terhelést, nem kell annyira pörgessem, egy emelkedőn sem, gyorsításkor is szépen zenél.
A "lábközötti" vizes élményen segíthetne egy kívülre húzott gumibugyi, ami ráadásul olyan vidámságot is keltene az emberekben, mint amit Hofi tudott generálni.
Komolyabbra fordítva a szót. A legutóbbi vizes menetben jártam így, de ennek meg volt az oka. Az esőnacim olyan volt mint a szita. Erős fényben belekukkantva milliónyi apró lyukon jött át a fény . Kénytelen voltam ezek után új nadrágot venni.
Amim most van az még a gyárinál is alacsonyabb szerintem.
De a felső részen hiányzó szélvetőnek köszönhetően, pont olyan szögben emeli meg a menetszelet, hogy a szélzajt csak bizonyos fejtartással tudom elviselhetővé tenni. Eleinte azt gondoltam, hogy ennyire gagyi a bukóm, és kiegészítő szélterelőket ragasztottam a fülem melletti részekhez. Ami csökkentette az egyébként elviselhetetlen zúgást, de meg nem szűnt.
Minden permet a plexin landol esőben, amin csak az segít, ha gyorsabban haladva a menetszél lenyomja, de ugye esőben nem épp száguldozni kívánunk.
Egyébiránt abban tudnátok segíteni, hogy hogy hívják azt a kiegészítőt, ami a kajakosok "szoknyájára" hasonlít, ami lezárja az ülés fölötti nyílást? Elég jól véd a ruházatom az esetleges esőkben, de a lábam között összegyűlő víz előbb utóbb átszivárog, érdekes élménnyel gazdagítva az utat.
Most már jó pár kilométeren túl vagyok az új "szélvédővel", és remekül bevált.
Nem rezeg, nem ficereg, a felső íve rendesen megdobja levegőt. Bár nagy esőben még nem mentem vele, de szemetelő esőben a nyaktól távol tartja a csapadékot. Nekem a gyárival pont ez volt a gondom, hogy a nyakamhoz "továbbította" a vizet, ami egy idő után rendesen utat talált magának az esőruházat, és a bukó belső felébe is.
Az általam vásárolt típus nem olcsó, de jó minőségű, 3mm vastag anyagból készült. Itt van róla kép és egy rövidke leírás: http://www.xj600.szermek.eu/
koszi az elismero szavakat. a divi nagyon elemeben volt. kacskaringos orszaguton igazan elvezetes motorozni vele.
a k2 krauser szett nem az enyemen volt hanem egy norton commander mocin. nekem givi wingrack van.
most beujitottam egy kawa klr650 tengai ra is. a kalandosabb kirandulasok remenyeben.
udv
Véletlenül nem innét valaki hirdeti jofogason az XJ600 karbisort?
Ma délelőtt irtam neki mailt de nem kaptam választ. (Telefon nincs sajnos)
Köszi
http://hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/208611/YAMAHA_XJ550_1982_.html
...szép ára lenne amúgy ahogy nézem, ha lenne.
ez az http://www.cmsnl.com/yamaha-xj...
találni nem találtam sehol a jeladonak 200 - 300 om közzöt kéne lenni neked 152 a trafoknak 30 -60 közöt .....esetleg mágnest kéne delejeztetni vagy cserélni .. de valoszinü hogy az idö vas foga meg ette tasi
Sajnos a vmelyik jeladóm random módon nem ad jelet. Ma pl 140-nél ment a ménes fele, azt örültem hogy 80 ment, majd 5 perc szünet után megjöttek a lovak.
Van-e valakinek eladó vagy tud-e valaki helyet ahol lehet szerezni 51J-s XJ600-hoz jeladót.
Köszönöm a segítséget!
Üdv: M.
Mivel így méretem nincs, majd beviszek egy darabot a boltba, aztán veszek vagy egy métert. Simán elöregedett, és nemrég mozgatva volt, így nem csoda, hogy megadta magát. Én voltam csak lusta, amikor a túloldalon cseréltem a csöveket. Nem akartam akkor lebontani a légszűrőt. Most egy flakon brigit is vehetek.
Gyertyákat amúgy is cserélni akartam.
Elég sok gondot okoz, nagy jelentősége nincs.
Dugózd le!
Ez a karter cső akar lenni?
Széles utat és sok kellemes élményt kívánok vele Péternek!
Tegnap jártam Taschner mesternél, új életre kelt a motor a karbi tisztítás és szinkron beállítás után. Az adagoló tüskéket is a helyére tette, most már egyenleteseb veszi fel a terhelést, nem kell annyira pörgessem, egy emelkedőn sem, gyorsításkor is szépen zenél.
Komolyabbra fordítva a szót. A legutóbbi vizes menetben jártam így, de ennek meg volt az oka. Az esőnacim olyan volt mint a szita. Erős fényben belekukkantva milliónyi apró lyukon jött át a fény . Kénytelen voltam ezek után új nadrágot venni.
De a felső részen hiányzó szélvetőnek köszönhetően, pont olyan szögben emeli meg a menetszelet, hogy a szélzajt csak bizonyos fejtartással tudom elviselhetővé tenni. Eleinte azt gondoltam, hogy ennyire gagyi a bukóm, és kiegészítő szélterelőket ragasztottam a fülem melletti részekhez. Ami csökkentette az egyébként elviselhetetlen zúgást, de meg nem szűnt.
Minden permet a plexin landol esőben, amin csak az segít, ha gyorsabban haladva a menetszél lenyomja, de ugye esőben nem épp száguldozni kívánunk.
Egyébiránt abban tudnátok segíteni, hogy hogy hívják azt a kiegészítőt, ami a kajakosok "szoknyájára" hasonlít, ami lezárja az ülés fölötti nyílást? Elég jól véd a ruházatom az esetleges esőkben, de a lábam között összegyűlő víz előbb utóbb átszivárog, érdekes élménnyel gazdagítva az utat.
Nem rezeg, nem ficereg, a felső íve rendesen megdobja levegőt. Bár nagy esőben még nem mentem vele, de szemetelő esőben a nyaktól távol tartja a csapadékot. Nekem a gyárival pont ez volt a gondom, hogy a nyakamhoz "továbbította" a vizet, ami egy idő után rendesen utat talált magának az esőruházat, és a bukó belső felébe is.
Az általam vásárolt típus nem olcsó, de jó minőségű, 3mm vastag anyagból készült. Itt van róla kép és egy rövidke leírás: http://www.xj600.szermek.eu/
De kár hogy nem tudtunk ott lenni !
Augusztusban kész az FJ !