És a teleszkóp felső szárában van egy csőtoldat, előfeszítés képpen. Gondolom ez gyári lehet. És van még egy 23mm pogácsa is belerakva.
Gondolom az nem gyári?
A hétvégén megvolt a teleszkóp simering+porvédő és a kormánycsapágy és teleszkóp olaj csere 15w olajra.
Végre nem limbó hintó az eleje a gépnek
És a sima golyóscsapágyak is ( sok rozsda támogatásával) kúpgörgősnek adták át a helyüket.
Így minden körforgalom igazi élmény lett!
Csatlakozva az előttem szólóhoz egy szinkron - én inkább behangolást használnék arra, amit a Tasi csinál - természetesen megvárható. Ha szelephézag állítás is kell - persze az is megvárható, csak piszok hosszú egyedül az éccaka a csillagok alatt - akkor ott kell hagyni, mert ahhoz hideg motor kell.
Hívjátok fel, amúgy megvárható a szinkron.
Ha első almalommal mentek tali a benzínkútnál van.
Itt is fenn van a fórumon a videói is elég meggyőzőek.
Taschner néven keressétek.
Hogy mentél a Tasihoz? Otthagytad a gépet vagy megvárósra, időpontra? Egy karbiszinkront megcsinál, ha megbeszélt időben odamész? Szombaton is vállal vagy csak hét közben?
köszi! majd megnézem, hogy hogyan férek hozzá, mert az enyén még a fejidomban is benne van. múlt héten is nőgyógyászkodtam pár percig egy tök egyszerű izzócserénél.
Megnéztem a vezérműlánc feszítőt. A mellékelt képen látható állapotban volt feszítve.
Berakáskor kicsit segítettem neki befeszülni, kb annyi ricnit hallottam kattanni, mint ami a kivett eredeti állapotában volt.
Üvegszálas a két oldalidom, a köztes, alsó csatlakozó műanyag. A motorhoz pedig 6 darab fém konzollal csatlakozik (a konzolokat a vázcsőhöz kell bilincselni).
Nem egy bonyolult cucc, de nyilván megdrágítja hogy angliában készül és nyugati piacra, nyugati bérekhez árazva.
Az enyémen ilyen van; nem olcsó, de legalább lehet kapni.
Annyi előnye van azon kívül hogy jól néz ki, hogy nem igazán tud elázni így a láb.. esőben általában csak a térdem külső széle szokott kicsit vizes lenni, és a csizmára se veri fel a vizet az első kerék.
Gondolom az nem gyári?
A gyári rugó progresszív?
Nekem az van benne:
Végre nem limbó hintó az eleje a gépnek
És a sima golyóscsapágyak is ( sok rozsda támogatásával) kúpgörgősnek adták át a helyüket.
Így minden körforgalom igazi élmény lett!
Ha első almalommal mentek tali a benzínkútnál van.
Itt is fenn van a fórumon a videói is elég meggyőzőek.
Taschner néven keressétek.
És forintálisan mire számíthatok?
Berakáskor kicsit segítettem neki befeszülni, kb annyi ricnit hallottam kattanni, mint ami a kivett eredeti állapotában volt.
Nem egy bonyolult cucc, de nyilván megdrágítja hogy angliában készül és nyugati piacra, nyugati bérekhez árazva.
Onnan rendelted te is, vagy neked már rajta volt amikor megvetted?
Annyi előnye van azon kívül hogy jól néz ki, hogy nem igazán tud elázni így a láb.. esőben általában csak a térdem külső széle szokott kicsit vizes lenni, és a csizmára se veri fel a vizet az első kerék.
Ha tudtok segítsetek légyszi!
xj900s motorhoz keresek oldalidomot túrázáshoz.Ötletek?
Köszi