A szelephézagot le kell állítani rendesen. Még annó ment egy körlevél a yamahától a kereskedésekbe, hogy a minimumra kell állítani a hézagokat. A bátrabbaknak még lejjebb. :-) Szívót 0,08mm-re, kipufogót 0,13 mm-re, és a vezérműláncon még egy ricnit feszíteni, mint ahogy ő szeretne. Ekkor csend lesz.
Én így használtam évekig, nem volt semmi gond. 120km/h-nál négy litert fogyasztott, és a végsebessége kerek 200km/h lett, óra szerint.
A kuplung bowdent én úgy állítottam, hogy ne legyen holtjáték. De nem is emeljen ki egy kicsit sem. Így a zörgés is elmúlt, illetve alig hallható lett.
Maradt még nekem egy szelephézag állító célszerszámom, és egy lapkám, ha valakit érdekel, megnézem a méretét. Megbizniszelhetjük.
Vasárnap òta boldog tulajdonosa vagyok egy 95-os Xj 600 diversion-nek.
Az elsö tapasztalatok nagyon jók. Nekem is hangos a kuplung, zörögnek az idomok de összessègèben jó állapotú.
A kèrdèsem az lenne, hogy honnan tudokrendelni/venni túra plexit? Illetve a fesz. szabályzó cserès. Tudtok ajánlani valakit aki megcsinálja Bp-en? Üdv Vili
Ha nincs semmi különleges kívánságod, egy normál kárpitos megcsinálja. Én is így húzattam át az előző motorom ülését. Persze meg lehet csináltatni neves üléskészítőkkel is csak az elég borsos...
Sziasztok.
Rég voltam itt nekem egy 1999-es divim van 42 ezerrel.a gondom hogy kezd szétnyilni az űlésem elején a középső varrás,érdemes-e felújítatni a teljes nyerget és hol?van-e valakinek ilyesmiben tapasztalata...Köszi.ja én kom-egomi vagyok
Vedd le a sebességmérőről, és óvatosan fújj bele egy kis WD-40-et, vagy valami hasonló kenő-karbantartó anyagot. Amikor mész a mocival, enyhén felmelegszik, a kenőanyag meg szépen lecsurog végig. Ha ez nem használ akkor cseréld ki a spirált mert valahol szorul, és előbb-utóbb elszakad.
3 az egyben műszer. méri a sebességet, mutatja a vízszintes vagy a függőleges kimozdulást és még északra is mutat.
de biztos ami biztos alapon szerintem nézd meg, hogy a spirál rendesen benne van-e a helyén? tavaly nekem a gyerekmotoroztatás közben ugrott ki a helyéből és nem sikerült visszakapatni a helyére. a burkolatot leszedve, mert úgyis hegeszteni kellett a tartóját, max 20mp volt az egész, mert simán elkapta a menetet. jól meghúztam és szigszalaggal is rögzítettem.
ha elmászkák a kilóméteróra mutató mit tudok tenni ? :( illetve pl fix 100 km/h-nál is ha kicsit mozgatom a motort akkor láthatóan lötyög a mutató. eddig nem volt ilyen :(
Köszi Piratson és Robi81
A bukócső, és a bal tükör érdekelne amennyiben még megvan.
Tamás
Írd már le légy szíves, hogy a szelepekhez általad megadott adatok mit takarnak, mert szerintem valami nem stimmel.
Én így használtam évekig, nem volt semmi gond. 120km/h-nál négy litert fogyasztott, és a végsebessége kerek 200km/h lett, óra szerint.
A kuplung bowdent én úgy állítottam, hogy ne legyen holtjáték. De nem is emeljen ki egy kicsit sem. Így a zörgés is elmúlt, illetve alig hallható lett.
Maradt még nekem egy szelephézag állító célszerszámom, és egy lapkám, ha valakit érdekel, megnézem a méretét. Megbizniszelhetjük.
Vasárnap òta boldog tulajdonosa vagyok egy 95-os Xj 600 diversion-nek.
Az elsö tapasztalatok nagyon jók. Nekem is hangos a kuplung, zörögnek az idomok de összessègèben jó állapotú.
A kèrdèsem az lenne, hogy honnan tudokrendelni/venni túra plexit? Illetve a fesz. szabályzó cserès. Tudtok ajánlani valakit aki megcsinálja Bp-en? Üdv Vili
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s-9395423
Rég voltam itt nekem egy 1999-es divim van 42 ezerrel.a gondom hogy kezd szétnyilni az űlésem elején a középső varrás,érdemes-e felújítatni a teljes nyerget és hol?van-e valakinek ilyesmiben tapasztalata...Köszi.ja én kom-egomi vagyok
A wd40 minden kenést kiold, lemar.
Vedd le a sebességmérőről, és óvatosan fújj bele egy kis WD-40-et, vagy valami hasonló kenő-karbantartó anyagot. Amikor mész a mocival, enyhén felmelegszik, a kenőanyag meg szépen lecsurog végig. Ha ez nem használ akkor cseréld ki a spirált mert valahol szorul, és előbb-utóbb elszakad.
Amúgy laza, vagy elpattant a köpenyben egy-két szál.
de biztos ami biztos alapon szerintem nézd meg, hogy a spirál rendesen benne van-e a helyén? tavaly nekem a gyerekmotoroztatás közben ugrott ki a helyéből és nem sikerült visszakapatni a helyére. a burkolatot leszedve, mert úgyis hegeszteni kellett a tartóját, max 20mp volt az egész, mert simán elkapta a menetet. jól meghúztam és szigszalaggal is rögzítettem.
ha elmászkák a kilóméteróra mutató mit tudok tenni ? :( illetve pl fix 100 km/h-nál is ha kicsit mozgatom a motort akkor láthatóan lötyög a mutató. eddig nem volt ilyen :(
Várom a telefonszámod, közeleg a szombat.
(e-mail)