Természetesen!
Aki ott volt jót fürcsizett és sütögette a husikáit, itta a söröket és a kerítésszaggatót és elég hamar álomba szederült a mágikus mazsolák hatására!
FB-t senki nem néz!
Személy szerint gyári plexit vadászok, egyre reménytelenebbül...
Ami rajta van, annak lassan derékba törik a karrierje
A találkozó híreire én is kíváncsi vagyok.
Így egyben szeretném eladni a mocit.Nagy pénzt amúgy se kérhetnék egy keretért így meg dob egy kicsit a motoron.(ha véletlen nem kell az új gazdinak majd akkor természetesen oda adom)
Szia Rollikacsa! Gondold át ezt a CBF 600-at! Idézet egy cikkből:
Aki kicsit sportosabb kanyarvételi tulajdonságokra vágyik, annak a lágy hangolású futómű fejlesztését ajánljuk, hiszen több cég is kínál minden paraméterében állítható hátsó rugóstagot, az eredeti, előfeszíthető darab helyére, és egy progresszív villarugó szett is csodákat tehet a 41 mm átmérőjű, hagyományos első teleszkópok viselkedésével.
Sajnos mi sem tudunk eljönni idén, de sebaj, hamarosan kész az FJ 1200 ! Egy nyár végi/ kora őszi 2 napos, Sástó kempinges mocizást tervezek a Kékes környékére, ha valakinek van kedve csatlakozni szóljon !
Jó mulatást mindenkinek !
A következő dologról szeretném kikérni a véleményeteket: a találkozó helyszínén lévő étteremben esküvő miatt nem tudunk fogyasztani (már ha lett volna ilyen irányú igény), viszont tudnának grillezni vagy bográcsban főzni, erre kértünk is árajánlatot, melyet megtekinthettek itt:
Mint látjátok, meglehetősen drágán adnák a kaját (25deka hús fejenként nagyjából 2000 Ft), ezért első közelítésben nem fogadtam el az ajánlatukat. Viszont bográcsot bérelni tudunk, tűzifát valamekkora pénzbeli ellenszolgáltatásért adnak (ma estére meg tudom mondani pontosan az árát). Ez egyben azt is jelenti, hogy valakinek el kellene vállalnia a szakács szerepét, illetve az alapanyagok beszerzéséről (hús, műanyag tányérok, stb.) nekünk kell gondoskodni. A közelben van Penny, illetve egy kicsivel távolabb TESCO, így a bevásárlást helyben meg tudjuk oldani lepakolás után. Az italfogyasztást mindenki magának intézi! A szokásos „mindenki hozzon valami hazait” továbbra is él és szeretettel fogadunk minden finom falatot. Építő kritikákat és javaslatokat szívesen fogadok!
Szemre talán progresszív, de lehet, hogy kétlépcsős - nem méregettem az átmenetet, fokozatos vagy sem. Kapott 15vés olajat, ami érzésem szerint sokat javított rajta, pl. a korábbi kanyarbeli hullámzása teljesen megszűnt a motornak.
Szétszedés/ felújítás: Én egy Yamaha XTZ 660 követtem ezt el.
Tanulságos dolog látni a szép és jó megoldásokat, no meg a kóklerkedéseket.
És a végeredmény, no az magáért beszél.
amúgy a hétvégén barátom TT60 motorjának a vázát fényeztük:
itt éppen a metál bázis első része van készülőben
Azért este szétszedtem és még egyszer átnéztem mindent. Az olaj szintet 111mm állítottam be ( gyári érték) , 2 mm levettem a dugókból, és most pont a kedvem szerinti lett
Erősebb fékezéskor nem koppan hirtelen le, pont jó lett a keménysége, finoman reagál az útegyetlenségekre.
Finom:))
És hát a gyári 5 cm toldat sem kóklerkedés, hanem gyári. ( pedig gáz az alátét és az 1mm sima cső levágva)
Nem sértődés miatt írom, de azóta sok minden más lett. pl egy normál motoron vagy 3-4 dolgot tudsz állítani az első telón, fokozatmentesen, a te igényeid szerint. Ezt régen ehhez hasonló módon alakították. pl: wilbers rugókhoz különféle előfeszítő adaptereket kaphattál igény szerint.
Ezt az első telót így vettem a motorral eggyütt.. Nem én raktam bele. Csak a 15W olajat.
Másrészt a rugó cserélhető, a távtartó bevett dolog, csak mostanság már tudod állítani a közepesnél jobb motorokon egy csavarral a teló tetején.
Ez nem kuruzslás. A gyári rugó és csillapítás minden tesztelő szerint puha és alulcsillapított volt annó is, ma is.
Szerintem ez nem beállítás, hanem komolytalan kóklerkedés. Én biztosan nem csinálnám. Ha már minden áron keményebb rugózást szeretnék, akkor egy erősebb, de az eredetivel megegyező hosszúságú rugót építenék be, mert laikus fejjel nem a legjobb a rugóút megrövidítése....persze kinek a papné, kinek a pap.....a te döntésed.
Innen nálam megállt a dolog, mert mióta nálam van, még nem szorult felújításra, csak a gyári nem gyári kérdésben gondoltam végig a történetet.
Ha meg túl kemény, akkor meg úgyis kényelmetlen, vagy azért annyira nem, hogy pattogjon?
Mondjuk egy fékezésnél meddig vagy jó? Ilyenkor érdemes beméretni szerintem, és inkább az legyen a döntő, mint, a kelletlenség az újbóli szétszedésre.
De mondjuk ha túl kemény akkor egy kanyarban is kisebb huplin elpattoghat.
Nálam a biztonság lenne a mérvadó.
Mert most elég kemény lett. Elmegy még, de sportos, az biztos.
Gondoltam, hátha valakinek volt már hasonló config, és tud valami okosságot. Mert azért nem szedném szét még egyszer csak habokra,
hogy kiszedve a pogácsát megint puha legyen az eleje.
Akkor inkább maradjon ez a beállítás.
Na de akkor nem értem miért kérdés a pogácsa...ha már ilyen szépen rendbe rakod, akkor a rugóhosszhoz viszonyítva nézheted mennyire szorul cserére, és akkor miért rakhatták oda a pogit, hacsak nem azt akarták, hogy keményebb legyen, mert súlyos egyéniség volt aki lovagolta.
Aki ott volt jót fürcsizett és sütögette a husikáit, itta a söröket és a kerítésszaggatót és elég hamar álomba szederült a mágikus mazsolák hatására!
FB-t senki nem néz!
Ami rajta van, annak lassan derékba törik a karrierje
A találkozó híreire én is kíváncsi vagyok.
Nagy a csönd mostanság errefelé vagy talán mindenki az utakat koptatja?
Így egyben szeretném eladni a mocit.Nagy pénzt amúgy se kérhetnék egy keretért így meg dob egy kicsit a motoron.(ha véletlen nem kell az új gazdinak majd akkor természetesen oda adom)
Roli
Esetleg a bukócső külön eladó?
Üdv!
Yamaha XJ600S Diversion LEÁRAZTAM!
Aki kicsit sportosabb kanyarvételi tulajdonságokra vágyik, annak a lágy hangolású futómű fejlesztését ajánljuk, hiszen több cég is kínál minden paraméterében állítható hátsó rugóstagot, az eredeti, előfeszíthető darab helyére, és egy progresszív villarugó szett is csodákat tehet a 41 mm átmérőjű, hagyományos első teleszkópok viselkedésével.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_cbf600_cbf1000_feltunes_nelkul
Bár gondolom olvastad.
Utóirat: Ma is lenyügözött a Tádém dinamikája és a könnyed gyors kanyarvételek. Két év után is!
Eladó a vas.Eladó Xj 600
Roli
Sajnos mi sem tudunk eljönni idén, de sebaj, hamarosan kész az FJ 1200 ! Egy nyár végi/ kora őszi 2 napos, Sástó kempinges mocizást tervezek a Kékes környékére, ha valakinek van kedve csatlakozni szóljon !
Jó mulatást mindenkinek !
A következő dologról szeretném kikérni a véleményeteket: a találkozó helyszínén lévő étteremben esküvő miatt nem tudunk fogyasztani (már ha lett volna ilyen irányú igény), viszont tudnának grillezni vagy bográcsban főzni, erre kértünk is árajánlatot, melyet megtekinthettek itt:
AJÁNLAT
Mint látjátok, meglehetősen drágán adnák a kaját (25deka hús fejenként nagyjából 2000 Ft), ezért első közelítésben nem fogadtam el az ajánlatukat. Viszont bográcsot bérelni tudunk, tűzifát valamekkora pénzbeli ellenszolgáltatásért adnak (ma estére meg tudom mondani pontosan az árát). Ez egyben azt is jelenti, hogy valakinek el kellene vállalnia a szakács szerepét, illetve az alapanyagok beszerzéséről (hús, műanyag tányérok, stb.) nekünk kell gondoskodni. A közelben van Penny, illetve egy kicsivel távolabb TESCO, így a bevásárlást helyben meg tudjuk oldani lepakolás után. Az italfogyasztást mindenki magának intézi! A szokásos „mindenki hozzon valami hazait” továbbra is él és szeretettel fogadunk minden finom falatot. Építő kritikákat és javaslatokat szívesen fogadok!
Gábor
Tanulságos dolog látni a szép és jó megoldásokat, no meg a kóklerkedéseket.
És a végeredmény, no az magáért beszél.
amúgy a hétvégén barátom TT60 motorjának a vázát fényeztük:
itt éppen a metál bázis első része van készülőben
Neked progresszív vagy sima rugók voltak benne?
Csak érdekelne
Erősebb fékezéskor nem koppan hirtelen le, pont jó lett a keménysége, finoman reagál az útegyetlenségekre.
Finom:))
Nem sértődés miatt írom, de azóta sok minden más lett. pl egy normál motoron vagy 3-4 dolgot tudsz állítani az első telón, fokozatmentesen, a te igényeid szerint. Ezt régen ehhez hasonló módon alakították. pl: wilbers rugókhoz különféle előfeszítő adaptereket kaphattál igény szerint.
Másrészt a rugó cserélhető, a távtartó bevett dolog, csak mostanság már tudod állítani a közepesnél jobb motorokon egy csavarral a teló tetején.
Ez nem kuruzslás. A gyári rugó és csillapítás minden tesztelő szerint puha és alulcsillapított volt annó is, ma is.
Ha meg túl kemény, akkor meg úgyis kényelmetlen, vagy azért annyira nem, hogy pattogjon?
Mondjuk egy fékezésnél meddig vagy jó? Ilyenkor érdemes beméretni szerintem, és inkább az legyen a döntő, mint, a kelletlenség az újbóli szétszedésre.
De mondjuk ha túl kemény akkor egy kanyarban is kisebb huplin elpattoghat.
Nálam a biztonság lenne a mérvadó.
Gondoltam, hátha valakinek volt már hasonló config, és tud valami okosságot. Mert azért nem szedném szét még egyszer csak habokra,
hogy kiszedve a pogácsát megint puha legyen az eleje.
Akkor inkább maradjon ez a beállítás.