Erről meg ne nálam érdeklődj.A szervizben szedték szét.Ott is mindenki profi.Nem én csináltam.Örülök,hogy lett témátok!Na én részemről lezártam a sztorit.Felraksz alkatrészt,hogy hátha valakinek hiányzik egy csavar,hengerfej,szelep,dekni vagy valami erre jön itt mindenki aztán megmondja 200kmről,hogy mekkora volt az alapjáratom,mennyit evett stb.Nekem jól esett annó mikor találtam itt ezt azt. Sziasztok!
Isten ments ,, hogy bele szolnék de hát van tapasztalatom és pár ezer motoros cimbi akiknek mokolnám ...a vasukat ...
szoval sir a divi 600 -on a 6 dik sebeség .. de a block király eszik 3.8 -4.5 ig és japánok meg kapkodják a felyület hogy megy 195 km/ó ..
én ezt el hiszem .. tényleg .. csak azt mond meg nekem !
ha van egy ilyen tuti blockod és a 6 -ik sir ... MIÉRT KELLET LE HUZNI A hengerfelyet a hengert és barátait ... hiszen a 6 sebeség javitása ezzek meg bontása nélkül simán orvosolható ..
ez nem kötekedés.... csak észrevétzel valakitöl,, aki érti is amit látt
nekem is csak azóta ment fel 5,5-ről 6,5-re, hogy szakinál volt karbiszinkronon.
de a haver 600-as banditája is 6 liter körül eszik. igaz szinte mindig ketten mennek és nem sajnálja a jobb csuklóját. vagy csak digitális a gázkarja, amin csak 0, illetve 1-es állás van.
azért eszik 6 litert, mert a 900 köbcentit időnként fel kell tölteni elporlasztott döglött dínók rothadt, cseppfolyósodott maradványával. 100-as tempónál úgy 4 ezerszer minden percben. igaz, hogy egy ezres szuzi csak 5 litert eszik a maga nehezebb súlyával, de annál fele annyiszor kell megetetni a ménest egységnyi idő alatt. igaz nem is gyorsul úgy 195-ig. sőt, nem is nagyon megy annyit.
A 6. sebességfokozat súgott.Azért lett megbontva.Semmi másért.Amúgy mielőtt nagyon belemennénk nem mondtam és nem is írtam,hogy ez egy hibátlan blokk.Alkatrésznek lett felrakva.Gondoltam valaki talál bent még valami használhatót.Nekem már nincs Divim így sok mindent nem tudok vele csinálni.A messziről jött embert meg inkább hagyjuk...Miért hazudnék?Van itt aki ismerte a blokkot...Nem kell mindjárt magunkból kiindulni..
Roby81!
Te mivel magyaráznád azok a lángfront lefújási nyomokat a gyürüvonal alatt a dugattúszoknyán?
Szívesen veszem az építö jellegü gondolataidat. Èn még "praktozáltam" ez igen jó megközelítés Volt arra, hogy egyáltalán érdemes legyen az embernek kezébe venni a tételeket, és végigmikrózni, intózni azokat.
A fogyasztás végsebesség az amolyan messziröl jött ember történet...egy komperesszió vagy veszteségmérés már többet Mond nekem.
Ezek a használt összekopott dolgokkal az is probléma, hogy megbontás után, ha gyürü nem oda kerül vissza abban a fokban ahol összekopott a hengerfallal, akkor lehet elötte még jó Volt, utána már lehetnek komolyabb veszteségek.
Igazad van.Amúgy ez az agyon kopott motor mindig pöccre indult,nem ette az olajat,195 volt a vége és 3,8-4,5 volt a fogyasztása.Tempósan hajtva.
Fura,hogy itt meg nem győznek 6literrel járkálni meg "milyen olajat tegyek bele?"Meg zuhog a kuplung stb. De hát egyre jobb és minőségibb ez az oldal.Teli mérnökökkel.
Nem akarom rontani a boltotokat, de ha a portéka az ami a képen van, azért szinesfémárat érdemes csak fizetni...
Az öreg elvek szerint, ha a gyürüvonal alatt ilyen "leégések" vannak a dugattyú szoknyáján, az már kopott volt. Lehet csak a gyürük, lehet, hogy a henger, de bármelyik cseréje, vagy fúrása pénztemetö...
A svéd csavar az egészben egy egy régebbi kocka gixf-en volt,nem találtam hozzá ilyet,persze mert ez yamaha,a gugliba beütve a cikkszámot derült ki,ráadásul pont kidobta ezt az oldalt is.Nem zsidóskodásból akartam bontottat csak ha valakinek éppen akad egy pár a polcon és megválna tőle nem egy nagy összeg,ha nincs itt senkinek akkor már rendelem is
Èn egy picit úgy vélem, hogy az ágyúval galambra esete.
Német ebay.en 70-80 euroért vannak szép állapotu komplett váltók (csapágyakkal, kukac vagy programtengellyel, léptetövillákkal. Kb 40 Ezer körül kicserélik a váltót....pár óvál hosszabb csak mint a blokkot kicserélni A legtöbb dekli tömités menthetö vékony, kultúrállt mennyiségü pasztával tömör lesz megint.
Nem töb mint elmenni egy blokkért amibe nehezen látsz bele, megvenni, ki-beszerelni, aztán újabb összegekért utánjárással lepapirozni...( bontott blokknak meg lehet jó a váltója, de lehet kopott máshol, szelephézagolni kell, hozzáállítani a porlasztókat...)
Sziasztok szerintem jobban járok ha egy komplett motorblokkot cserélek lehet hogy tudok venni aránylag jó áron.Mint a váltott kicseréltetem 44000km van a motorba az eladó szerint.
Sziasztok,xj 600 divihez keresek komplett index párt,olyat aminek hosszabb a karja,van rajta egy cikkszám is,ilyet keresek 1121-424 aki tud ilyet akár pest megyébe ,nagyon szépen megköszönném
A fogaskereked felülete sérült.Le van pattogva a felületkezelése.Ezért szól...Szerintem kár pénzt ölnöd a mutatványba.Ha gondolod töltök fel képet,hogy lásd.Típushiba...Nekem a 6. szólt annó...
A pri állás gondolom csak teli tankos megoldásnál működik vagy legalábbis valamennyire a benzinszint a karbik felett legyen hogy eljusson oda.Vagy rosszul gondolom?
szoval sir a divi 600 -on a 6 dik sebeség .. de a block király eszik 3.8 -4.5 ig és japánok meg kapkodják a felyület hogy megy 195 km/ó ..
én ezt el hiszem .. tényleg .. csak azt mond meg nekem !
ha van egy ilyen tuti blockod és a 6 -ik sir ... MIÉRT KELLET LE HUZNI A hengerfelyet a hengert és barátait ... hiszen a 6 sebeség javitása ezzek meg bontása nélkül simán orvosolható ..
ez nem kötekedés.... csak észrevétzel valakitöl,, aki érti is amit látt
de a haver 600-as banditája is 6 liter körül eszik. igaz szinte mindig ketten mennek és nem sajnálja a jobb csuklóját. vagy csak digitális a gázkarja, amin csak 0, illetve 1-es állás van.
Te mivel magyaráznád azok a lángfront lefújási nyomokat a gyürüvonal alatt a dugattúszoknyán?
Szívesen veszem az építö jellegü gondolataidat. Èn még "praktozáltam" ez igen jó megközelítés Volt arra, hogy egyáltalán érdemes legyen az embernek kezébe venni a tételeket, és végigmikrózni, intózni azokat.
A fogyasztás végsebesség az amolyan messziröl jött ember történet...egy komperesszió vagy veszteségmérés már többet Mond nekem.
Ezek a használt összekopott dolgokkal az is probléma, hogy megbontás után, ha gyürü nem oda kerül vissza abban a fokban ahol összekopott a hengerfallal, akkor lehet elötte még jó Volt, utána már lehetnek komolyabb veszteségek.
Fura,hogy itt meg nem győznek 6literrel járkálni meg "milyen olajat tegyek bele?"Meg zuhog a kuplung stb. De hát egyre jobb és minőségibb ez az oldal.Teli mérnökökkel.
Az öreg elvek szerint, ha a gyürüvonal alatt ilyen "leégések" vannak a dugattyú szoknyáján, az már kopott volt. Lehet csak a gyürük, lehet, hogy a henger, de bármelyik cseréje, vagy fúrása pénztemetö...
Német ebay.en 70-80 euroért vannak szép állapotu komplett váltók (csapágyakkal, kukac vagy programtengellyel, léptetövillákkal. Kb 40 Ezer körül kicserélik a váltót....pár óvál hosszabb csak mint a blokkot kicserélni A legtöbb dekli tömités menthetö vékony, kultúrállt mennyiségü pasztával tömör lesz megint.
Nem töb mint elmenni egy blokkért amibe nehezen látsz bele, megvenni, ki-beszerelni, aztán újabb összegekért utánjárással lepapirozni...( bontott blokknak meg lehet jó a váltója, de lehet kopott máshol, szelephézagolni kell, hozzáállítani a porlasztókat...)
Köszönöm
A pri állás gondolom csak teli tankos megoldásnál működik vagy legalábbis valamennyire a benzinszint a karbik felett legyen hogy eljusson oda.Vagy rosszul gondolom?
Roli