Ez volt a 750-es.
Itt vannak még az átépített gépei.
Most már csak a W650 van meg neki, de arra most épít oldalkocsit. http://www.facebook.com/photo....
Nekem nagyon tetszenek ezek a motorok, 80-as évek ,drótküllős kerekek,gyönyörű blokk, dupla kipufogó olyan gyönyörűségessen eképzetem majd meglátom ,hogy mi lesz belőle. Persze pénzem csak akkor lenne , ha eladnám a DIVIT és ez nagyon lehangol Addig is várom a híreket a kawáról.Köszönöm!
A 650-est nem ismerem, de a havernak volt egy 750-e a kilencvenes évek elejéről az nagyon tetszett.
Törötten vette, csak a váz és a blokk maradt az eredeti, csodálatos cafe racert épített belőle!
Egy nyomaték gyár volt és elment 5 literrel is.
Nem tudom, hogy mire szeretnéd használni, de változatlan formában már nem igazán alkalmas a hétköznapi közlekedésre, gondolok itt a gyenge fékekre és ha jól tudom ebben az időben még megszakítósak voltak ezek a vasak.
Egy pasi bemegy a kocsmába és rendel egy sört. - 300 forint lesz! – mondja a csapos. A pasi elővesz 60 db ötforintost és beszórja a pult mögé! A csapos nagyon ideges lesz, de hát nem tehet semmit. Másnap ismét bemegy és iszik egy sört. Fizetéskor ad egy ötszázast a csaposnak aki a visszajáró 200 forintot szétszórja a kocsmában. Mire a hapsi letesz 100 forintot a pultra: - Kérek még egy sört!
sziasztok. Nem tudja valaki véletlenül, ha vennék egy xj 900ast mennyi lenne a névre írási költség? Magyarországi a motor. Egyébként mennyi az önsúlya a 900as-nak? Nekem 600as volt csak ahoz képest akarnék viszonyítani. Szép napot mindenkinek.
Nekem az elmúlt egy évben oly sokat adott ez az egyszerü, motor. Nem igazán lehet vele betelni, és hihetetlen mennyiségü info van fent a neten, de még ennek ellenére is oly titokzatos, hogy mi ejti rabul a gazdikat ennyire ha hozzájutnak egy ilyen tipushoz.
Köszi hogy megosztottad.
http://www.facebook.com/photo....
Ez volt a 750-es.
Itt vannak még az átépített gépei.
Most már csak a W650 van meg neki, de arra most épít oldalkocsit.
http://www.facebook.com/photo....