Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapszitu még az volt hogy a GS-re tervezek valami nemszokványos kirándulást, és az ösztöndíjam szánom benzinre.

A lehető legtöbbet szeretném kihozni ebből a 300 euróból (kb ennyi lesz az üzemanyag.. vagy talán némileg több), így jutottam el oda, hogy akkor nem megyek nyugatra 1.6-1.8 eurós benzint égetni, hanem irány kelet, így többet tudok motorozni.. ha olcsó benzin akkor pedig ukrajna, ha ukrajna akkor pedig Krím félsziget.. Yalta, pálmafák miegymás.

Az útvonalat pedig googlemapsszel csináltam. Romániát Bacau Bukarest vonaláig ismerem, ott saját tapasztalatokra hagyatkoztam. Moldovában egyedül a főváros érdekel, ha pedig be tudunk jutni Tiraspolba, akkor az is.

A következő szakaszt pedig krímig csal le szeretném gyűrni.
ADVrideren van egy rakás infó a félszigetről, azokat böngésztem, meg a panoramio idevágó részeit, és a google mapsot természetesen, így összeállt az egész.

4500 kilométer, fele 1 eurós benzinnel, fele pedig 1.3 euróssal (jelen állás szerint).

Mivel nem lesz a Deltai hajókázás és szállás kivételével egyéb irányú pénzköltés így 500 eurón innen kijön az egész. A kajaköltség meg tulajdonképpen még le is vonható ebből, itthon se fényből élek.
Hát ahogy látom elég sok helyen jártál már. Nem semmi Szép teljesítmény az biztos.Egyszer én is szeretnék egy hosszab távra elmenni de ki tudja mikor lesz még az
figyu megkérdezném ,hogy ötlött föl ez benned és, hogy tervezted meg az utat? Komojan érdekel.
igen ez a földnyelv téma, hát hosszúnak tűnik a térképen a biztos . Irigyellek, és minden elismerésem
Az arabat földnyelv lesz a húzós meg a Duna-delta.. Összességében lesz vagy 300 kilométer földút
Akkor sok ezer km ert kívánok nektek együtt ,a 900 as ténleg egy nagyon jó gép! Nyáron a Krim félsziget meg se kottyan neki.
Semmi gond, köszi azért. Csak azért kérdeztem mert én is azt nézegetek, csak hát még nincs döntés. Tavaszra meg kellene venni egy olcsóbb (max 500-600ezer) kocsit vagy egy motort. Mert az asszonynak kellesz a kocsi.Csak kocsiba lehet annyi pénzért veszek egy sz...rt, motorba meg azért jót lehetne venni. Annyi a hátrány rossz időben meg télen motorral nem jó menni
Lényeg a lényeg, hogy én is 900ason gondolkozok.
Ha nem jön be eladom. Lehet hogy megfelelőbb lenne, de nem csak ez az egy szempont vezérelt. Tudtommal az XJ 900 a legjobb ár-érték arányú nagy túramotor, mind beszerzési árat, mind a fenntartási költséget nézve.

A nagy túraendúrók 7 litert esznek. Nekem nem pálya, mert ahogy és amennyiből én túrázni szoktam, akkor már a kaja se férne bele a keretbe a benzin mellett. Évi 12-17 ezer kilométernél (harmada túra, többi meg mert nincs autóm) már jelentékeny különbség ez.

Sárba nem fogok bemenni az XJ-vel, az biztos. A többit azért kipróbálom

Nem azt mondom hogy szeretek letérni az útburkolatról, inkább csak nem rettenek meg. Ez az XJ-vel lehet hogy máshogy lesz, de akkor a túrázás más szépségeit fogom megtapasztalni, és lehet hogy sík vidékeket is meglátogatok, amit kisebb, vagy endúró motorral nem tennék meg.
Nem XJ-re vadásztam, csak ez közel volt, jónak tűnt, hát megnéztem. Úgyhogy nem igazán tudok segíteni neked 900-as keresésben
Nem kapkodtad ezt el ? Neked inkább egy túraendúró lenne megfelelőbb. Úgy vettem észre szeretsz letérni a járt utakról.
Van neki helye a blokk és a hátsó lengővilla összekötö csöve közt. Viszont nekem kettő van belőle.
szia. Akkor gratula a leendő új vashoz! Legyen benne sok örömöd na és persze gumifákat. Egyébként néztél meg több motort is? Csak mert nézegettem én is az itt fent lévő hírdetéseket (használtauto) és csak kiváncsi vagyok, hogy van e amit nem érdemes meg sem nézni.
Jó hosszú cső, én is erre gondoltam, mindjárt megnézem.
Kézenfekvő volt. Mert szinte minden van a motoron amire igényem van (sőt még több is), és nem is idegen a gép, egy helyre járunk szervizbe. Megvan az angol és az itthoni szervizek dokumentációja is. Ugyan nem "30ezer kilométer van benne", de legalább mindent tudok a motorról. Várt kiadásokkal sokkal jobban lehet tervezni, mint váratlanokkal.

135 volt a GS-ben eladáskor.. ez mindenféleképpen kevesebb

Észérvek alapján választottam.
lecsapni?
ugyan..

jó darabig a mostaniak maradnak.

jól hangzik
Nem kiszemelt . Kipróbáltam, megalkudtunk, hétfőn fizetem. szóval nem lecsapni a kezemről

A szegedi, zöld 900-as, 110ezer kilométerrel, teljes túrapakkal. 539-ért volt hirdetve
szerintem az a túlfolyó cső lehet.
ha megy a tanksapka mellé benzin, akkor onnan az vezeti le a motor alá..
Sziasztok!
Kicseréltem a légszűrőt a mocimba, a tankot rakom vissza és van egy hosszabb gumicső aminek nemtalálom a helyét.
A benzincsap mellett jön ki a tankból. Ez talán valami szellőző, amikor leszedtem nem figyeltem hogy hol volt ez a cső.
háló!
melyik a kiszemelt motor?
Erre a hátsó 160-as gumi kérdésre én is kiváncsi lennék, bár mondjuk nekem teljesen megfelel a gyári 150-es is.
Méricskéltem már a kardánnál, szerintem épp beférne a 160, de még sehol se láttam neten se 160-as hátsóval.
Ha valaki tudja, hogy befér e, vagy talál egy képet akkor linkelje be legyen szives!
Köszi!
Sajnos ilyen nem létezik, pedig jól jönne.
Sziasztok!
Tudna valaki xj600n-ről műhelykönyvet feltenni, ha lehet magyar nyelvűt.
Sziasztok

Úgy néz ki 900-as Divi tulajdonos leszek (hétfőn ütjük nyélbe az üzletet), így bármilyen a típussal kapcsolatos tippet, tanácsot szívesen veszek.

De kezdeném egy kérdéssel.

A gyári 150-es hátsó gumin kívül a 160-as esetleg felfér még? (nem optikai vagy egyéb szempontok vezérelnek, de 160-as elpályázott gumit lehet hogy feltennék amikor éppen nem túrázásra használnám a motort)