Őszintén szólva 5 Liter alatt nem eszik, de akármennyire tekertem a gázt 7 fölé sose ment. Viszont amit ezért mutat az brutális. Nincs visszakapcsolás még utassal és agyonpakolva sem. Amikor ez eszembe jut akkor valahogy sosem akarok tőle megválni. 130 Le és 108 Nm azért már egy élmény.
Inkább csak szélesebb.
Igazából sokat nem kellett vele kínlódni. Lecseréltem a karburátorsort és üzemképes volt a gép sacc 10 évnyi garázsban száradás után. Meg persze kapott két új gumit. Újra fényeztettem a tankját, kapott egy gyári méretű szélvédő plexit, meg ilyen apróságok.
A súlyához képest ( 260 Kg szárazon )meglepően fordulékony motor, baromi jól dönthető. Végsebességig (250) teljesen stabil, és meg lehet pakolni mint egy Kamazt. Nagyon kényelmes, az utasnak is !
Nem vagyok potenciális vevő, de érdekelne, mert tetszenek ezek a nagy dögök! :D
Mesélj már róla, mit raktál rendbe, mit kellett? Mennyit eszik? Mire kellene figyelni? Tudod, olyan kis kedvcsinálót szívesen fogadnék, reklámnak is jó lehet
Na bogaraim.
Gondolkoztam a dolgaimon és úgy néz ki hogy lecserélem az FJ-t.
A legfőbb ok a krónikus kihasználatlanság. Az élet úgy hozta hogy nincs időm mostanában arra hogy túrákra meg nagy távokra tervezzek.
Na de a lényeg hogy ha valakit érdekel a gép, vagy tud rá érdeklődőt, az szóljon nyugodtan. Még nincs meghirdetve, nekem nem sűrgős az eladása. Ami érdekel az egy 600-1000-es masina, főleg egy jóféle XJ 900 !
Csere is érdekel, az induló ár 420 000 Ft.-
Kóborlok a net-en és mit találok?
Na ez is YAMAHA!