Szekszárdom vettem, olaszból hozták ,96 májusi,240 ezerért vettem.
A kuplung kar,, meg a kilóméter órája törött,35ezer km van benne, ha igaz. Amugy jó állapotban van,mondjuk csak egy rövid kőrt mentem vele, párszáz métert.
Egy be nem fejezett streetfighter építésnek tűnik, de vajon miért akarták építeni ? Miért nincsenek papírjai ?
Minél többet nézem a képeket, annál több kérdés vetődik fel bennem.
Ez a motor lehet hogy gázos egy kissé. Talán bontásra alkalmas lehet.
Köszi, de mindenképpen fejidomos verziót szeretnék! Nem birom a szelet Meg mivel 600asom volt már inkább 900asban gondolkozok. Egész jó árban vannak amiket látok, bár van közte néhány lutri is , ami kintről behozott aztán ki tudja mennyit kelhet még rákölteni. Na meg dicsérik azt ,hogy az már kardános és nincs vele gond mint a láncal, bár ez szubjektív ha ugy vesszük.
Sziasztok!
Szeretnék én is csatlakozni ehhez a jó kis fórumos csapathoz.
Novemberben vettem egy xj 600 n-es motort, olaszból behozott még nincs regisztrálva, tavasszal akarom lepapírozni addig még van egykét dolog amit meg kell csináljak rajta.
a legfontosabb egy kilóméter óra lenne, mert az enyém törött, mármint az óra. Vagy esetleg tudtok olyan szakit aki javit órákat?
Szia!
Ha ez valós adat, akkor egészen nyugodtan megveheted!
Ezek állítólag bőven 100000 km felett tudnak menni, szerintem van amiben simán van 2x ennyi, és nem kell kitolni a szemétbe!
sziasztok
Szerintetek mennyibe kerülne ezt forgalomba helyeztetni , névre írni ugy kompletten? http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ahogy utánna olvasgattam nem egyszerű dolog.
szép napot.
Egy p12-est eladtam, aztán vettem a yamahát.
Van t1, t5, p20, p21
a21est most árulom