Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nagymama megkérdezi a nagypapától:
- Szerinted vegyek fel melltartót?
A papa nézi egy darabig, majd így szól:

- Hát, elég nagy sár van odakint.
Új? És amúgy újonnan mekkora tétel a 4 db? Mert a többi sem fest szebbnek és ha netán 1-et cserélni kell akkor már gondolom célszerű lenne szettben vagy nem? Csak kérdés hol kapok és mennyiért?
Értem. Köszi!
Mocskosul drága a bontott műszerfal.Ebay-on szoktam nézegetni,ott 90-120euró közötti áron mennek el.Nekem csak műszerfal ház kellett,az megjött ámérikábú,gyári uj,valami 27dolcsi+posta.
Azok a szűkmarkú japcsik igazán rakhattak volna ilyet a 600-asra is!
Egy ilyen műszerfal kompatibilis lenne az én gépemmel is?
Szeretnék én is egy fedélzeti kronométert a masinámra! De szépen megfogalmaztam! Lám, mit tesz az iskola!
Tudom, hogy utólag is lehet venni ilyen kis digi-órákat, csak még nem tudom, hogy hová lehetne szépen felrakni...
Szia!XJ 750-900
Szia!
Jól Látom, hogy az egy digitális (időmérő)óra a benzinszintjelző alján?
Melyik típusba volt ez szériatartozék?
Szia!
Nekem XJ 600-as van. Elmondom, hogy azon kábé hogy működik.
Vigyázat! Nagyon szakbarbár leírás következik!
Tehát a benzinszint mérő...
Van a tank belsejében egy úszó. Ami a nevéből eredően megpróbál mindig a benzin felszínén maradni. Egy vékony fémpálcára van erősítve. A pálca másik végén van valami elektromos ketyere. De lehet, hogy egy izé, vagy bigyó. Véleményem szerint ez valami, egy potméter -féle lehet. A pálca végén lévő úszó "mozgatja" ezt a potmétert és így változik az ellenállás az áramkörben. És ennek megfelelően tér(ne) ki a mutató az órában.
Gondolom én...
Ha valaki pontosan tudja, kérjük ossza meg velünk!
Köszi!
Van 1db ilyen gumim.
Az alkohol tartalma miatt igen kihallható .
Köszönöm kipróbálom! Jelentősen meg kell emelkednie a fordulatszámnak a hatására ha falsot szív?
Beindítás után óvatosan fújkáld meg féktisztítóval, ha felpörög a motor akkor falsot szív.
Akkor biza megérett a cserére.
Ha ügyes vagy ezt külön-külön el tudod jáccani mind a 4 nél.
Én sem inditgatom 2 naponta:)Pénteken raktuk össze Bitivel,és furdalt a kiváncsiság hogy milyen lett.Mertugye lehet hogy melegen szépen jár és indul,de hidegen nem tudtuk ellenőrizni.Szerintem jó lett
Mostmár tényleg nincs mit kicserélni a karbikban.
Remélem egyszer az enyém is fog így indulni, bár én 2 naponta nem indítom be, de dolgozom a tökéletességen.
Sziasztok! Az mennyire baj, hogy ha ez a képen látható gumi így néz ki teljes szélességében? Tehát megvan repedve egészen a henger csatlakozásig. A motoromon 200-300-at kb ingadozik az alapjárat szinkron után is nem tudom nem e szívhat e itt egy kis fals levegőt.
Nálam nincs felesleg,viszont nálad hiány van Kibaszott szépen jár,
2 nap állás után igy indul,mint a vidin.Megérte beruházni.
Járjon is jól, mire elviszem telelni...bár, lehet tavaszolás lesz lassan belőle :D
Viszont, mintha kihallanék két felesleges hengert, jól hallom?
Biti!Nagyon szépen jár hidegen is!THX!
Sziasztok! A benzintankban milyen a szintmérő? Hogyan működik? Nekünk össze-vissza mér, nincs benne logika. Hogyan lehet kivenni és ellenőrizni?Kösz!
Csodát azért ne várj ezektől az égőktől, én is ilyet használok.
Tompítotton használva azért elő kell venni a fehér botot, ráadásul napsütésben nem is nagyon látszik, hogy világít!
Indexekre inkább a kici kínai ocó lesedes index lehet a megoldás.
Sziasztok
Van egy hátsógumim ami még teljesen használható ha valakit érdekel.
Ha jól emléxem az osram-nak vannak plusszos kék és fehér fényű izzói.
jol nez ki...Elso lampat hogy tudnam felturbozni?(jo lenne ha ez a kereklampa maradna)