Mikor a 750-est vettük, annak elejét rakták rendbe 2006ba, kicsit csálé volt.
Meg a Police-ra készítette az első bukócsövet egy sérült minta alapján .
Ahhoz képest gyári lett .
Hát igen. Gondolom a Béláékkal maximálisan megvoltál elégedve? Lézerrel mérnek, meg minden speckó náluk?
Vagy van egy húzatópadjuk, és a többi szakértelem?
Időközben sikerült paksiakkal is beszélnem, ők is elvállalnák, és fele pénzért...
Valaki nem ismeri őket, vagy valami infó, hogy milyen munkát végeznek?
Csak ugye amik töröttek, azoknál ugyanúgy lutri a váz. Ráadásul 3-400 ezer alatt még donort sem kapni. Ajánlottak egy magyar papíros vázat, 120-ért, de nem tudom mi lenne a menete, és nagyjából mennyibe kerülne...
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Sima Béláékkal kapcsolatban?
Vagy valakinek ismerőse aki megbízhatóan visszatud húzni egy aluváz nyakából kb 2 mm-t?
Előre is köszönöm!
MMMmmééég mmooosseee tooook ííírniii.
Hüledelek.
Meg a Police-ra készítette az első bukócsövet egy sérült minta alapján .
Ahhoz képest gyári lett .
Vagy van egy húzatópadjuk, és a többi szakértelem?
Látatlanba viszont bármekkora árat lehet mondani.
Valaki nem ismeri őket, vagy valami infó, hogy milyen munkát végeznek?
Úgy tűnik nekik ebben nagy nevük van, remélem egyben a legjobbak is, nemcsak a legdrágábbak.
Vázat csak új számlásra tudnád cserélni nagy herce-hurcával.
Ha a Béláéknak elviszed a vázad, 100%-ba megmondja, javítható-e.
Egyre többen mondják, hogy veszélyes alu vázat javítani, ezért gondoltam rá.
A vázcsere már új jármű üzembe helyezésnek számít.
Remélem valakinek még van infója, de régebben a GSR 600 fórumon volt róla szó, javaslom kérdezz ott rá, ugye ők is aluvázasak, hátha...
Nagyon szépen és jól dolgoznak, csak a határidő elég hosszú, de asszem ez érthető náluk .
Van valakinek tapasztalata Sima Béláékkal kapcsolatban?
Vagy valakinek ismerőse aki megbízhatóan visszatud húzni egy aluváz nyakából kb 2 mm-t?
Előre is köszönöm!