Berber... nem tudtam regelni az ebay-re, mert időbe kerül, viszont ha megbótolnád nekem adnék érte 70ezer Ft-ot. Elég furcsa kérés, mivel nem ismerjük egymást, de bízhatsz bennem. Esetleg add meg a telszámodat és felhivlak. Üdv. (a baj, h kevés az idő)
Én még nem érzem a gépet, kanyarban bizonytalan vagyok (főleg 140nél), de próbálgatom jobban és jobban bedöntögetni.
Öskün van egy festő, nagyon olcsón dolgozik, szerintem megpróbálkozok vele. Azért jó látni az egész végét. Már egészen közel van hogy azt mondhassam hogy ennyit költöttem a vasra, itt megállok és csak a kopó dolgokat (gumi,lánc és lánckerék) csereberélem amikor kell.
Még 1 dolog eszembe jutott. Beszéltünk régebben a bukógombáról, annak legyártása kivitelezhető? Esetleg a rögzítésére alkalmas lenne az a menetes csőbilincs amit mutattál (be is kell szereznem őket, csak a meló....)?!
Azt a fejidomot még balra kéne terelni! Szerintem nincs középen.... ne kacatolj, festesd le. Yaminak is vagy 2 hónapba került... Közbe megoldod a bilincset is. Megjön a kipu... 1 du...
Nekem nagyon bejön a gumim. Neked is ennyire stabil kanyarban? Ennél jobb a demon?
Annyit nem fog engedni. Nem árt ha szorít, de a megadott méreten kívűl nem kerül, vagy örökre kényelmetlen lesz.
E-bay csak egyszer emel, várható reális szállítási költség 19€.
Mérd körbe a fejed pontosan. Nekem 56. Mivel méret csak 56-57-ben létezik nekem kicsinykét táglett. Viszont ha az 54-55-öt veszem, fix hogy szorítana. Viszont M-est ennyiért nem fogsz kapni, és főleg nem nem Nordic Dragont! Győnyörű! Ha látok én veszem meg.
Hali!
Nagyon jó lett. Sokkal kényelmeseb mint volt. A derekam sajna nem túl jó, pedig elégé fiatal vagyok még, szóval jól jön az hogy egyenesen ülhetek az ülésben. A tükrökbe már nem lóg bele az utas feje (ez egy picit hátrány is, mert ma is egy nagyon csinos és kedves hölgyet utaztattam meg - szeretem látni hogy mi a reakció 1-1 manőverre). Az idom le se került azóta a gépről. Egy elég hülye ideiglenes megolást választottam az oldalsó rögzítésre amíg nem sikerül a megfelelő cső bilincseket beszerezni - egyszerű műanyag madzaggal hozzákötöttem a vázhoz, de legalább már nem mozgatja be a gépet a menetszél 110 fölött (140ig teszteltem, addig stabil volt).
Igazábol az Euro-moto nál probáltam fel sisakokat és azt mondta az ürge, hogy nekem S-es kell. Pedig éreztem, h nagyon szorít. (Lehet később megenged). Amúgy vannak eltérések a márkák méretei között sajnos, így nem egyértelmű. (a boltos mondta)
Az ebay ezt a "kicsi" pénzt csak egyszer veszi le? vagy minden vásárláskor? És kb mennyi a szállítás?
(az a bajom, h nem tudok németül). És a licit végén, ha te licitelsz utoljára, akkor tied a cucc?
Bocs a sok kérdésért és köszi :).
A bankkártyádról emelnek le pici pénzt, azzal igazolják a létezésed... Kicsit bonyolult de megéri kjésőbb. Nyugi mindig lesz ilyen lehetőség! Ekkora a fejed? Szerencsés ember!
Sziasztok!
Szükségem lenne egy olyan keveset futott, viszonylag új kiadású, működőképes, nagyon megbízható túramotor blokkra, ami inkább nyomatékos, mint pörgős. A Yamaha Xj 600 tetszene, de a típus tekintetében nincs kikötés. 10000-es fordulat alatti nem "V" beépítésű 4 hengeres motort szeretnék, ami viszonylag kis fordulatszámon lead kb. 40 lóerőt, és a maximuma min. 70-80 LE környékén mozog.
Nos, ha valaki tud, akkor arra kérem, hogy segísen ötletekkel, vagy akár eladó blokk gazdájának elérhetőségével. ( zxcv@c2.hu )
Előre is köszi, Peti
Bajban vagyok, mert még soha nem Ebayeztem. Valaki megtudná mondani, hogy mi a lényeg? Mire kell figyelni? Mitől függ a postaköltség? Mikor fizetek? Mennyi idő amig eljön eddig? Pl mennyibe kerül nekem ez a sisak, amíg a kezemben lesz? Schubert S1
Köszi előre is.
Most értem haza egy kisebb, Szfv. Velence, Lóberény, Szfv. Karikából. Kezdem azt hinni, hogy eseztlen jó választás volt a Bridgeston! Szinte az a baj csak, hogy az aszfaltminőség, beláthatóság, ívesség nem jön össze egyszerre, énnekem semmi gondom a moci kanyarodásával. Még állítgatok egy picit a futóművön azt tökély! Meg se moccanik kanyarban, nincs balanszír, csúszkálás, és váltani, átdobni se probléma... (Vajon milyen lehet egy sport mocc?)
Helló, paragraf! Remélem, jól bevált az új kormány! Berber mesélte, hogy milyen profin lett megcsinálva, és le a kalappal kettőtök előtt! Elképesztő, az az (mennyi is) kb. 5mm távolság a tank és a plexi között! Sok szerencsét a motorhoz! Yo utat!
Halihó mindenki!
Nagyon jó ez a sisak téma, mivel én is sisakvásárlás előtt állok. Tetszett a Schuberth S1, (mivel túramotorra van és a csendességben a toppon van), de csak addig tetszett, amíg akciós volt :D, viszont elkapkodták, mire megrendeltem a bázismotortól, már nem kaptak ők sem.
Most a Caberg V2 407 tetszik, de mivel lehurrogtátok elkezdtem gondolkodni.
Szoval, milyen sisakot ajánlotok az xj-re?
Köszike a véleményeket előre is és további minden jót.
Nem, nem csak egy kicsit piszkátalak, mer Te is szoktál...
Amúgyba, meg azt hangicsálom, nagy hangon, hogy a jót kell olcsóóóón megvenni! A bóótok kora lejárt! (Na jó a teszkosz maradhat, mer húúúst a kutyáknak nem a netről rendelünk )
Berrrberrrrrr....te most beszo"ta"?
Probaltam objective velemenyt irni errol a sitykarol. Igazabol vannak ettol ezerszer rosszabb, es ezerszer jobb sisakok is...szerintem. En nem vennek ismet caberget, legalabbis nem ezt. Ami teny, ez nem egy draga sisak...legalabbis itt angliaban.
Sajna a nolant meg nem volt lehetosegem kiprobalni, de majd megirom a tapasztalatomat arrol is, egy teny, nagyon tetszik.
De azert ahogy nezegettem a caberget, nolant, schubit, ...stb, a caberg joval olcsobb, bar ha azt vesszuk, hogy kb. 30e van a ketto kozott.
Viszont egy caberg is 50e, ami bitang sok penzt, valljuk be, es nem mindenki megy tovabb arban...amit azert meg lehet erteni, az mas kerdes, hogy aztan ki es hogyan banja meg
Nah mindegy, felesleges tovabb ragozni, remelem sikerult leirni a sisak minden jellemzojet, tapasztalataim alapjan.
Hurrá! Ugytűnik tavaszra mindenki előkerül!
Akkor aki még mindíg nem olvasta, Március 15-én Velencei Motoros Nyitóbuli. Lehet a Baumaxtól indulni, kis csoporttal, Pestről a tömeges gurulással, de akár Veszprémből is, hogy legyen motorozás is! Motorozz.hu nyitóbuli.
Ez mindenkinek szól!
Azt csak hiszed, hogy minden sityka ennyire kényelmetlen!
-Vannak rettentően csendes sisakok. (96dbel, viszont ez nagyban csökkenti a motorhang élményt.)
-Nincs benne huzat, mégse párásodik!
-Oldalra is tudod fodítani a fejed, mégse tépi le! (Nojó 190-nél csücskös a dolog...)
-A csat semmit nem nyom, mer fajin ki van párnázva, és még egy külön madzag tartja is , hogy ne csússzon el.
- kicsit sem parasodik
- nagyon kenyelmes
- jo a kilatas
- jo vizzaras, esoben sem azik be
- moshato beles (ez sok sisakra igaz)
- napszemuveg
Hátránya: Csúf. (Talán a Nordic Dragon S1-en nem...)
Igazabol semmi gond nincs, csak nem jo Legalabbis nekem nem, de ez lehet a naked xj hibaja is.
hatrany:
- rettentoen zajos
- nekem a szememnel akkora a szel, hogy szarad a szemem, es meg masnap is eg (ez a legfobb bajom vele)
- 100kmh felett elegge rossz oldalra nezni benne (persze ez szinte minden sisakra igaz)
- nekem a csatt elegge zavaro helyen van, nyomja a torkom (ez csak kb 10percig zavaro, aztan megszokom)
elonyok:
- kicsit sem parasodik
- nagyon kenyelmes
- jo a kilatas
- jo vizzaras, esoben sem azik be
- moshato beles (ez sok sisakra igaz)
- napszemuveg
Amit eszre vettem, hogy ha a fejemet kicsit elorebiccentem (sportmotoros testtartasba) jobb a legellenallasa, kevesbe kotorja a szemem a szel, viszont rosszabb a kilatas belole.
Tehat nem azt mondom, hogy a cabert V2 egy szar sisak, de nem javaslom naked-turamotorra semmikeppen, es zajerzekeny embereknek sem...tehat inkabb azt mondom, nekem nem jott be!
Kellemes estét...