Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv

Érdekelne a könyök hővédő rács.Persze ha még megvan.
Neked nem ég le az irányjelződ meg a rendszámkereted?
Nem, semmi sem változik ha behuzom a kuplungot.
HA időm engedi nekiállok szétszedni ahogy mondtad.
Zsivány! :) Örülök hogy tetszik, használd egészséggel!
Történik valami ha kiemeled kuplungot? Ha onnan hallod, vedd le a kuplungfedelet, ha eldöntöd kicsit a motort a bal oldala felé, talán még az olajat se kell leengedni, ott egyből kiderül ha valami elszabadult. Ha nem az, akkor viszont addig vadászd le, amíg nem csinál nagyon nagy bajt... Kezdd az egyszerűekkel, pl. vezérműlánchoz csak a szelepfedelet kell levenni, stb.
Nekem hasonlóan kezdődött, de az nálam a hajtókar csapszeg volt ami karcolgatta a blokk oldalát.Majd elkezdett kopogni a többi már történelem!Remélem nálad nem ez van.
Szia!
Hálás köszönet,ma megjött a sárvédő és már fel is dobtam,hibátlan 1000 x köszi!
Itt egy újabb link az olajról amit én használok!
http://www.eneos-olaj.hu/index...
Üdv Z.
Üdv Wr-esek

Van egy WR450F em 2003 as evjaratu. Egy ideje elkezdett a motor femes reszelös kicst csörgös hangot adni, fordulatszamtol függöen valtozik a hagn. Ugy hallatszik mintha valami a kuplungnal belereszelne a blokkba.
eseteg vakai talalkozott mar hasonlo problemaval?
Ha igen legyenszives irja meg hogy mi lehet a baj.

Segitsegeteket elöre is köszönom
Szevasztok most vagyok motor vásárlás előtt és a wrf400-ast nézetem kérdésem mennyire strapabíró olajat milyen időnkét kell cserélni.kb havi 150-200km lenne vele menve terepen meg olyan 400km kövön na meg nem agyon verve mint az állat.
Egyelőre szeretném tudni az opciókat, árakat, ilyesmi. Aztán majd valamit kitalálok. A pinknél listaáron 60-70e forint a szelepszett rugókkal, az se olcsó, ha nem kell rugót cseréljek, simán elgondolkodok a gyárin. Elvégre 8 éve hiba nélkül üzemel benne...
Miért nem raksz bele acélt?
Helló!

boats.net-ről rendel esetleg mostanában valaki? úgy tűnik hogy szelepeket kell cseréljek...
Szia! Jó helyre írtam?
itt nem. Írj a pepula kukac hotmél pont kom-ra.
Normál utcai használat meg rendes olajcsere mellett kábé ötmillióhatszázezer kilométert. :)
megkaptam,irtam mailt
Meg tudnád adni a telefonon számodat?
WR400ba ha dugattyú csere után 2000km van kb még mennyit kellene neki elmenni a következő dugattyú cseréig?
Értelek, köszi az infót.
Legyen 12e postával előre utalok,ha neked úgy jó?
mondjuk 15k. Plusz posta, természetesen.
Én nem állnék neki ha még sosem volt rendszámos. Amúgy maga az átírás olyan 50-60e, plusz nyilván a műszaki, de nem tudom például hogy kell-e esetleg kpm-es vizsga ilyenkor, de szerintem azt soha az életben nem kapná meg utólag... :S
Jogos... Ennyire egyetlen motorról se fogod tudni hogy mi van benne... Ne szarj be, egyszer kell mindent megcsinálni benne. ;)
mitörtént ? megutáltad a WR-t ?
jó kis motor ennyitöl ne hátrálj meg ha már patent gépet csináltál belőle ! egyébként szerintem ha már azt nézem hogy az enémy volt fennt 600 ba és így vették ( vettem ) csak meg szerintem plafon 600....de kérdés hogy megéri-e eladni annyiért mert szerintem nem ha már felújítottad.....gondold végig még 1 szer
Szia megkaptad a csomagot? Hétfőn feladtam remélem jó ?