nekem is ez a gondom, megálláskor csöpög belőle az olaj, nemrég lett új dugó,gyűrűk, hajtókar, főtengelycsapágyak, gyári tömítéssel összerakva
olyat is mondtak nekem itt rá hogy a nyitott dob miatt amikor visszadurrog felcsapja oda az olajat?
valami ötlet?
Nem kéne... Méress kompressziót. Én cseréltem tavaly gyűrűket meg volt hengerfej felújítás, de semmi ilyenem nem volt mikor összeraktam. Az az a cső ami a szelepfedél tetejét elhagyja és lent lóg a vége, ugye?
Hát vígasznak tudom hogy kevés de én is így jártam amikor váltó baja volt....de most hála istennek újra felhegesztették stb...és most pöpec ! 10 üzem óránál járok kb abból pár pályán volt...és hosszabb úton.
Hát hallod... Én se viszem túlzásba, de na... :D A,úgy jó amit csináltál, működik minden faszán, bár a múltkor beszitált az eleje csúnyán. Kb 90-100 körül, huplis közúton. Van recepted? Ha már így előkerültél... :P
Nincs nagyon választásod... Kezdd a kuplung felől, aztán majd látod hogy onnan hozzá lehet-e férni a bajhoz. Van ilyen. Állj neki minél hamarabb, annál előbb végzel. Remélem nem darálta le a blokkod, az nagyobb szívás...
olyat is mondtak nekem itt rá hogy a nyitott dob miatt amikor visszadurrog felcsapja oda az olajat?
valami ötlet?
A kartel meg tilos. Karter a neve.
Neked van összefolyótartályod, ugye?
http://youtu.be/6Hsgzmbrs_A
http://s3.toldacuccot.hu/letol...
Have fun!
P
Én biztos felrobbannék.
Sajnálom