Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia szerintem mindegy mit veszel csak legyen gazdája a motornak és ne járj úgy mint én,nekem azt mondta az előző tulaj,hogy a felújitás tavaly megtörtént .De egyébként nagyon jó a426 os én a világ semmi pénzéért sem fogok tőle megválni,és a felújítása sem horror.De neked több örömet kívánok.
köszönöm a segítséget,úgy néz ki jó lesz! íme itt tartok most
Hali,
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok akinek van, vagy már volt
WR 400f / WR 426f típusú motorja , hogy ezek mennyire megbízható gépek , illetve mennyire tartósak és mi a különbség a két modell között?
Hobbi célú endúrózásra szeretnék venni egy ilyet. Hosszab túrákra néha egy kis szórakozásra erdőben illetve falmászásra
A kiszemelt egy 2000-es Wr 400 vagy egy 2001 es Wr 426f
Mennyire szervíz igényesek ezek ha rendszeresen cserélek olajat odafigyelek rá stb , akkor a blokk megbontása nélkül nagyjából
mennyit menyit el?
Jelenleg KTm exc 125 motorom van ahhoz képest mennyire szervízigényes?

Válaszokat előre is köszönöm
Gábor
hello!probald meg az ebay-t!en altalaban onnan szerzem be az alkatreszeket!=- http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...
Sziasztok!1 hónapja vettem egy 2002-es wr426 ot.Sajnos a hétvégén tönkre is ment a "szezonra felkészített" motorja.Szóval hol lehetne a lehető leggyorsabban beszerezni a hozzávaló dugattyút és hajtókart?Előre is köszi
Azok a stekkerek a váz elejében vannak összetoldva abban a háromszögben, amit a vázgerinc, a fejcső, és a váz olajtartály-része határolnak. Ott kell összetoldani a jeladót, az elektronika csatlakozóit, a fesszabályzót, ott van a gyújtótrafó csatlakozója is. A service manual-ban találsz egy "Cable routing diagram" nevű részt, ahol még azt is leírják, hogy melyik csövet meg vezetéket hogy vezesd el a másik fölött, meg hova kötegelőzd oda, azt tudom ajánlani, nekem sokat segített.
Az előélet ismerete nélkül lutri - mint mindegyik -, ha magadnak veszed újonnan és figyelsz rá, akkor örök darab. Ha nem annyira lényeg a teljesítmény, akkor én is a DRZ-t venném, azokkal nagyon-nagyon sokat elmennek gond nélkül.
Hi. Laza túra vagy munkába járás az inkább drz. szerintem. De az okosok meg mondják.
Hellosztok!
Érdekelne olyan emberek véleménye akiknek már volt Wr-je!
Szóval kérdés: ha laza túrázásokhoz, munkába járásra akarom használni akkor jó e ez a motor? Szervizelés? Vannak e kimondott típushibák vagy betegségek? Ha nem hanyagolom el akkor "örök élet" ?
Amit néztem az egy 98-as WR 400 as
Minden véleményt hozzászólást szívenes fogadok köszi Nektek!
Szevasztok! Nemrég vettem egy 2004-es Yamaha Wr450f gépet. Amibe a segítségeteket szeretném kérni az-az, hogy a motorhoz kaptam még + gyári vezetékköteget, amivel az indxeket, kapcsolókat, féklámpát, tompított-távolsági fényt tudom működtetni. Mindennek megtaláltam már a helyét csak egy dolognak nem, az pedig az a stecker, amivel ezt a kábelköteget árammal látom el. Ha esetleg már valaki szerelt be ilyet kérem segítsen.
Konzultálok Pistivel meg pár haverral ès egyeztetünk.
wr450f cumok ha valakit érdekell
Na mester!
nálunk kipattantak a rügyek és kész az új pálya király lett
lehet gyakorolni
az aztán gyengusz :) ronis fater
szia Ezt azért mindenképp megtekinteném, hiteles ugyan , de müszakis magyarországi sosem volt komolyabban bántva terepen megbizható jó állapotu, részletekért keress meg, üdv gábor,
Gasgas EC 300.. igaz kicsit gyengusz, de meg lehet szokni...lendület motor..
Szerintem ha nem igénytelen motort akarsz és ami kezes is és nagyon jo akkor Wr426f vagy 400 vagy 450.DRZ még plusz 15kg nehezebb meg gyengébb is.Yz meg már nagyon kihegyezett motor ahol erő az van gazdagon.
úgy ám köszi
Ha "igénytelen"motort keresel akkor Suzuki DRZ de a legnagyobb élményt nekem a Yamaha adta(WR 400)!Nálam 4 éve van és olajcserén kívül még nem kellett bántani,de én inkább csak endurozásra használom nem szoktam pályázni.A futómüve nagyon jó a motor pedig bivaly erős főleg a magasabb tartományokban rángatja meg a parasztot ha nem figyel!
Hello
Olyan kérdéssel illetve kéréssel fordulok hozzátok , hogy tudnátok e nekem segíteni abban , hogy meg találjam a nekem való gépet. Ugyan is motor váltás illetve vásárlás előtt állok. Cross vagy enduró az elképzelés és csak 4 ütemű, és ezen is belül a és 400-450 kategória max 525-ig ,de legfőképp a 450-eseket céloznám meg. Véleményetek szerint melyik a legjobb ár érték arányban ? kb 600-700 ezer forintig tart az anyagi keret . Melyik lenne a legmegbízhatóbb , legstrapabíróbb , és motorikusan is felújítás nélkül melyik bír legtöbbet mondhatnám így is ... idézőjelbe hogy legigyénytelenebb ? Leginkább endurózni használnám bár néha nagy ritkán 1 kis pályázás is szóba jöhet. Így üzem óra terén mik a tapasztalatok vélemények észre vételek ? Mik azok a szervizek vagy igények amit a gépnek meg kell adni és milyen időközönként ? Itt értem a legapróbb lánc karbantartástól a blokk felújításig . Leginkább a Suzuki, Ktm, márka érdekelne de számításba jöhet még a Yamaha és a Honda is persze ezeken kívül szívesen és nagy örömmel meg hallgatom a más gépekről írott infókat is :) Segítségeteket előre is köszönöm ;)
Üdv.: Dani
Csabinál Bükkszéken.
Hali,

Egy első sárvédő nincs valakinek? Üdv!
csá!
megkaptad már a cumot?
Sziasztok.

yz-wr hátsókerék tengelyt keresek. Nincs valakinek egy felesleges?
Előre köszi.
Sziasztok kéne egy kis segítség 2003-2006-ig lévő WR 450 en meg nézné nekem valaki hogy ha le veszed a fejidomot akkor hogy vannak ott a világítás kábelek összedugva meg csatlakozok, ott mert nekem valahogy nincsen távolsági fényszóróm :( egy pár képecskével ha valaki meg toldaná nekem nagyon őrülnék előre is köszönöm srácok