Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

irtam mailt.
szerintem jó
Ott a matrica a másik képen és az évjáratot is írja
3000 ér a tied utánvételre ha érdekel. ( 5500 ért vettem 2010-ben)
Csak kéne valami postai cím
Szerinted jó 426 ra is mert ha igen engem érdekelne
Sziasztok eladó ha valakit érdekel ( új ) :
Hát első ránézésre nem gyári...ahogy tegnap néztem...képet meg nem cisnáltam még mert nem vettem le a tankot majd holnap baszkódok a piláccsal és akkor töltöm ! de egyébként ami gumi megy rá a karbira...nah a légszűrő felöli részén egészen fent van bele vezetve....szerintem megvágva és beletolva...de nem tuti
Az a fotó engem is érdekel. Autón láttam már hasonlókat, kíváncsi vagyok hogy hogy van megoldva. Meg hogy menyire lehet gyári megoldás. Majd a Giraffe-ot megkérdezzük, mégis csak az ő terméke... :)
Hali!

A hűtők mennyire vannak lestrapálva? Nekem amik fent vannak, mindkettő ütött, de tökéletesen működnek. De ha jó ami Neked van, akkor megegyezhetnénk. Fotó esetleg?

Kösz előre is!

P
Köszönöm szépen várom a képeket
Üdv mindenkinek!Megmaradt WR 426alkatrészeimet eladnám,kinek mennyit ér alapon!Hütők,vez.tengelyek,kuplung szerkezet/400as!/lamella szett új,blokk közepek,váz.Hátha érdekel valakit,olcsón!Szép napot mindenkinek!30/9472099
nem lehet baj....mivel ami neked a földre csöppen a nekem megy vissza a légszűrőházba...de csinálok képet róla hogy nekem hol van.
köszi szépen hogy megnézted de az még mindig nem derült ki hogy ez most baj vagy nem baj hogy pár csöpp csöppen
egy fotóval tudnád prezentálni légyszives hogy neked hogy van visszavezetve a légszűrőházba?
A kipu mért csak kifelé durrog ? szerintem egy robbanásnál már pedig itt az van minden felé megy a nyomás....és mivel a csőnek 2 vége van...ugyan azt kapja a szelep is mint amit hallasz kifelé...ezért nem jó ha durrog a kipu...
Nah megnéztem ! nekem a légszűrőbe van visszavezetve ! igazából azért csodálkoztam a földre lógós cső mert oké aláírom nem egy kategória de PL a drz-n sem a földre vezetik...
Eskü megnézem

csak legyen eszembe ! de tuti hogy nem csak a szabadba kell mennie...az vezeti le ugyebár amit írtál a karter gázt. és amikor leálítod akkor kicsapódik és azért csöppen le pár olaj csepp....Megnézem nekem hol van de tuti nem a szabadba megy ! és tuti el fogom felejteni xD lehet ink lemegyek megnézem gyorsan...
Nem folyik nekem ott az olaj csak leállítás után jópár csöpp van a motor alatt
Hát nemrégen lett összerakva, nem tudom akkor hogy mi lehet a baja mi okozhat még ilyen tüneteket? Mert miután leállítom akkor csöpög nekem is abból a csőből az olaj sok lenne benne az olaj? Mert lehet kicsit túl lett töltve legutóbb, vagy szelepszár szimmering cserés lenne? Valami ötlet vagy jó tanács?
az már jó. de nemtom, az enyémben most van 2500, de még ilyet én sose láttam. márhogy az enyémen, természetesen. Amúgy a kartergázelvezető azért van, hogy a túlnyomás ami az olajgőzből lesz, az ne a blokkot nyomja. azon elvileg csak akkor folyik bármi is ha nagy a baj, ha valami miatt túl sok a kartergáz. Pl. a gyűrűbaj ilyen.
a fehérék nem adnak? a full gyárit csak tudnák hozni...
szerinted mi lesz azzal a nyomással ami a kartergáz-fejlődésből lesz? :)
senki nem használja azt a nyomorult service manual-t?
a kipufogó kifelé durrog, nem befelé, az nagy baj lenne, főleg ha az az égéstérből feltalálna a nyomás a szelepfedél alá...
Valaki segítsen egy tippel hol lehet venni gyári matrica szettet( WR426F) mert mindenhol csak ígérik vagy gagyi.KÖSZI
És mennyi idő alatt kopjon össze? Összerakás és felújítás óta van benne durván 2000 km
Amúgy ha annak nem a szabadba kellene mennie akkor viszont hova kéne mennie?
Bocs karter doki!Igen egy vastag fekete csőről van szó,de nem tudom megnézni hiszen a motor megint a szerelőnél van
Ma azt hallottam erre a problémára,hogy össze kell kopnia? még a motornak.Ez lehet? Na de nem baj holnap megint úgyis motor ki,és majd meglátjuk!