Van az akrához gyári tömésszett, meglehetősen kultúrált, nem kell tömködni, egy ilyen nagy "hengerben" egybe van az egész tömés, ráhúzod a perforált csőre, összerakod és kész. A motorosboltos se rossz, de a gyári az tutira tovább bírja. Amúgy nem kell annyira megtömni mintha az életed múlna rajta, de lötyögős semmiképpen ne legyen. Kesztyűt és pormaszkot használj, az üveg nem jó poén.
Mostanában biztosan nem, elég sok mindenem van, ráadásul alkalmazott vagyok a cégemnél... Viszont olyat mint amilyen a gyári magura láb, olyat biztosan nem csinálok senkinek. Adapterről beszélhetünk, de júliusnál előbb semmiképp. Majd keress ha nem találsz rá senkit.
motoros boltban lehet venni varrott kipu gyapotot és azzal kell betekerni a perforált csövet és ráhúzni a palástot ! ajánlott a perforált csövet körbe tekerni még sűrű szövéső drótháló val hogy később fújja ki a gyapotot. de szerintem ettöl sokkal halkabb nem lesz ! max szebb lesz a hangja és nem lesz repedt fazék.
Hali.
Ki milyen tippet tud adni kipufogó hangtompítással kapcsolatban?
mert megőrülök már :-)
Tudom,a füldugót már próbáltam.
Ja Akropovic Bolt On Line dob van nem gyári.
Mennyire kell megtömni nagyon vagy lazán?és mivel?
Sziasztok nekem ez az első üzemórás motorom eddig sportmotoroztam annyit szeretnék tudni hogy mire kell itt vigyázni mikor esedékesek a cserék és milyen olaj kell bele :-D
Beszarás,és ezt te csináltad?Remélem pesti vagy és elvállalnád az én gépem is És így van a gátló alján van állító csavar de amit én vettem az állítólag egy újabb YZ-ből van és annak kisebb az alja pedig a belső menet jó lenne De elkélne egy jó szakember!
Nem tutira nem maradt ki alkatrész ! De már több embertől hallottam hogyha kopott maga a munkahenger akkor hiába karmantyúzom fel újra nem lesz jó hosszú távon ! Lehet h nem fekszik fel a belsőfele tökéletesen és ezért nem bírja hosszútávon !
Na én akartam csinálni olyat magamnak, de aztán csináltam sima normálról radiálra adaptert. Az van vele, hogy a magura oldalán nem találtam belőle még olyat se amin a villaátmérő stimmelne. De ha az stimmel, akkor is lutri, hogy a menet ami alatta van, az stimmel-e, ráadásul a gyári alját elég nehéz lefaragni, mert az oldalról el van kötve egy hernyócsavarral, aminek szét van kloffolva a feje. De még az jutott eszembe, hogy a villán nincs ott alul is egy csillapítás-állító csavar? Csak mert az a magura lábon biztosan nincs meg...
A gyártatás meg tök jó, én az enyémmel elvoltam programozással-mérésekkel-tervezéssel-legyártással meg mindennel együtt kábé 30 órát. :) Persze másolni könnyebb, úgy 20 is elég lett volna. :)
Nem maradt ki valami alkatrész ami miatt nem ott fekszik fel valami valamin ahol kéne? Azokat a gumikat normális esetben csak a fékfolyadék nyomása terheli...
Nem nincs ! A javítás közben mindent elmosok és soha nem állok neki a jó magyar szokással h " jó lesz az úgy" szerelni ! :D Maga a munkahenger belseje teljesen szép se karc se semmi ! Egyébként nem a gumi ajak széle sérül meg hanem a belseje szakad ki ! Azért köszi az ötletet !
A felső fékmunkahenger az hibátlan :)
az alsó féknyereg pedig radiális látom megvan hozzá az alső befogó rész is...de szerintem ezt nem fogo tudni lecserélni a WR-ére mert szerintem 100 % hogy a WR en máshogyan van ez! lehet megoldani átalakítóval is ! csak kell egy jó CNC-s ismerős meg egy rajz hozzá :)
Vagy pedig cserélni a teleszkóp szárat. esetleg másik féknyerget rá.
Ez csak az én véleményem lehet más még jobban tudja
jól látom hogy hüvelyes lesz a moci ?