Szia ! igen megvan még mivel lusta voltam meghírdetni eladó sorba
és csak ide írtam ki vagy 2 szer.....
nemtudom mit kérjek érte...nincs velük semmi probléma csak én nem szórakoztam a fokolással...
te mennyire gondoltál árban ? én olyan 40 körül láttam használtat fenn neten...mondjuk az fix gyári és nem fokolható
Kerestem videót a kuplung hangról http://youtu.be/YPeTgtsLVdU 20 másodpercnél mikor már jár a motor akkor hallani ilyen "csilingelő" hangot. Azt néztem, hogy az összes 426nak ilyen hangja van. Mi a bánattól? :D Mikor a kuplung deknit kocogtatom ujjal annak van ilyen hangja amúgy.
Más téma. Valakinek van szétborítva hengerfeje? Kéne csináljak szeleprugó-összenyomó szerszámot, de a motorom otthon lakik, én meg nem, a munkahelyemről nem is beszélve. Ha valaki meg tudna nekem mérni egy felső rugótányért, azért nagyon hálás lennék. Leginkább a külső, nagyobbik átmérője érdekelne, meg az a kisebbik, a "kalapé". Kösz előre is!
Előbbitől lehet olajos a vized. Meg van egy lyuk a vízpumpaházad alján, az a két szimering közti térbe nyílik. Azt tartsd tisztán, mert ha valamelyik szimering átenged, ott fogod észrevenni, de ha dugult, akkor csak a másik folyadék felé tud továbbmenni ami folyik belőle...
Jepp, nekem is van. Ha kiemelem, akkor abbamarad, de ha üresben ketyeg, tisztán lehet hallani. Cserébe a kuplungom nem néz ki szarul egyáltalán, nem lóg benne veszélyesen semmi, szóval no para... Nézz szét benne, a lamellák könnyen kijönnek, ott már azért látni ha valami nagyon lóg vagy ilyesmi.
Nekem például az irányjelző nem, de a rendszám az szénfekete... Még jó hogy nincs fent keret. :) Egyszer volt, olyan 25 km-t bírt ki, már folyt mikor megálltam. :D
Az más tészta volt mint a többi.Gyári cucc kiszed,minden Hot-roods lett betéve,olyan volt majdnem mint egy 450-es,deeeeee 54 üzemórával adtam el 5 kilóért,hogy max 2 órát megy és vége.Új gazdi(haverom volt,azt mondta,ennek új hangja van,semmi nem lesz vele az ő tempójában,me ezek elmennek 100 felett Végülis másfelet ment vele még Monoron,hajtókar állt meg,nem rombolt semmit,azt betetette az újat , nem tudom eladta-e már Én ütöttem vágtam,már 2 óra után szétdörzsöltem a csizmával és látszott mindenütt a használat,nem úgy mint némelyik 80 órásnál,hogy szííp.Megbízható volt,mentünk mi endúrózni is vele napi 6-7 órát is,de semmi gyerekhiba nem volt vele,a telóját is átvariáltam magamra,ennyi bajom volt vele.Az olajat 5 óránként dobáltam ki és repsolt kapott,a váltóba meg repsol váltó olajat.Röviden ennyi.Könnyű,kezes,szép,de költséges,ha nem versenyzel akkor nem ez a te motorod,mint ahogy nekem sem
szerintem a hengerkörül keresgélj ott van csak lehetősége össze fojni a vízzel.... vagy a vízpumpánál de ha látod hogy a hengernél ereszt valami akkor ott a gond.....nem akarok hülyeséget beszélni így látatlanba de lehet hogy lelazult volna a hengerfej csavaros ?
kb ennyi
Nekem 450 sem van és annak is van ilyen kupplung hangja. Igy hasznaltam kb 5000km en keresztül gond nelkül. Aztan egyszer csak elkezdett erösödni. meg megjelent par csepp olaj es par csepp viz a blokk aljan. Aztan belekukkantottam a hütöbe es olajos a viz.
lehet h teljesen független a kuplungtol, vagy lehet h csak azert erösösdött a zaj mert vizes lett az olajam.
kitudja...
De drága moka lesz attol tartok.
Ha esetleg valaki talalkozott mar ilyen problemaval az legyen szives ossza meg mi volt a gond. Miért folyt össze a viz és az olaj.
Elöre is köszönom.
Egy gyors amatőr kérdés. A 426osnak mennyire zörög a blokkja? Megvan 3 éve és azóta igy használom. Kuplungnál van ilyen érdekes hangja. Néztem sok vidit és azokon is hallani. Gondolom akkor normális nem? a 450esnek is van blokkhangja?
Csak így gyors pár kérdés