Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, hosszabb lesz!
oké,de a mostani 13 - 48 tól miben lesz más a 14 - 50 ?
hosszabb vagy rövidebb lesz?
Mert nekem hosszabb kellene kicsit a 13 - 48 nál.de az 50-es hátsó már adott mert az van.

Az első fogaskerék minél nagyobb, a hátsó minél kisebb, annál hosszabb az áttétel. Az első lánckerék cseréje sokkal számottevőbben változtatja az áttételt, mint a hátsó, mivel egy fog különbség százalékosan sokkal nagyobb változást eredményez. Szóval ha felraksz a 13as helyett egy 14es első fogaskereket, akkor a motorod az eddigi kb. 100 helyett mondjuk kb. 120at fog menni
Hat az igazsag az,hogy ez az elso komojab motorom,ugyhogy kell meg egy kis gyakorlas!
Ja es az alapjarathoz elekelne egy kis segitseg!Hogyha nagyon kicsavarom a karbin akk tul kicsi es neha leis all,hogyha meg raadok egy keveset akk tul magas es nem esik vissza csak nagyon ritkan!Valaki segirsen
Kösz, de tegnap hoztam el egy DRZ-t.
14-48 a tuti.
Sm-nél jobban kell a gépre figyelni mind ha enduroznál.föleg a szelephézagokat igaz nem tudom milyen szinten használod a gépet.
Cserèlni akarok láncszettet.de már a hátso 50.es meg van.ezèrt akarnám eladni vagy cserèlni.vagy ehhez jo lenne-e a 14-es első ami áttètelbe hosszabb lenne kicsivel mint a mostani 13 - 48 .sok a különbsèg? melyik a hosszabb?
Sziasztok!Uj vagyok meg ezen a forumon,gondolom illene bemutatkoznom:Agoston Laszlo vagyok!jelenleg Nagy-Britanniaban tartoszkodom!a tekgnap vasaroltam egy WR400 SM-et!Szivesen meghalgatnek par jotanacsot,tapasztalatot,mire kell figyelnem stb!
Koszi
Helo, szerintem az enyémet össze lehet hozni annyiból, ha gondolod írj egy mailt, vagy hívj, megbeszéljük.
Köszi, de most ne hozd fel. Elég girbegurbák a hűtőim, azokkal akarok előbb valamit kezdeni, az se biztos hogy ezekre így felmenne. Írok majd ha aktuális lesz. De kösz még egyszer!

P
csá péntek délután megyek pestre, ha érdekell a védő akkor tudunk találkozni valahol !
Nekem 14-48-as van és igy szerintem jo.Volt fönn 14-52 meg 50 de azok rövidek.
Hali mindenkinek!A változatosság kedvéért vasárnap eltűnt az 5.-em!Pontosabban gázra kidobálja.Nagyon tudtam örülni!Bármilyen okosságot szívesen hallgatok a témával kapcsolatban!A blokk már kint van,az olajban semmi nyoma a dolognak.Holnap szétszed ismét,mint már annyiszor,aztán majd kiderül!Szép estét mindenkinek!
Az tényleg elég rövid! Szerintem vegyél egy 14-es első lánckereket és akár a 48assal is megpróbálhatod! Nekem 13-46 van fenn, kicsit hosszabb mint a 14-50, szerintem tökéletes endúrózni!
Az a gondom,h most E13 H48 fogú lánckerekek vannak.
Ez az átételezés nekem igy jó talán már picit rövid is(lassú)
Kaptam a motorhoz egy 50 fogú hátsó lánckereket de nem tudom,h hányas első kéne ehhez az 50 eshez,h hasonló legyen vagy picit hosszabb.
esetleg valaki tud ebbe segíteni?
Ilyen szerencsére nincs a 426osban.
A lendkereket(forgó rész)fogja össze a szabadonfutó agyával.Itt a hiba a 8-as csavar az. Eza csavar lazult fel és tönkretette az álló részt
Nekem is ilyen JT-van csak 49-esmbe és csont ujj. :)
Sziasztok, egy olyan problémám adódott, hogy mentem a mócival és meg ált , berúgó lenyomásakor hallani lehetett hogy valami valamihez hozzá ér . Lehetőleg ne rugdaljátok mócit meg se önindító , próbáljátok meg megnézni gyújtást , nekem az álló résznél kicsavarodott a csavar és össze darálta lendkerék a dolgokat , szóval állórész csere lesz, ha esetleg szét szednétek húzzatok rá a csavarokra ott és esetleg menetrőgzitöt is használjatok. használtan 30 E -körül lehet esetleg kapni állórészt újan olyan 50 E körül de a 426 ós hoz 180 E be kerül . Gondoltam megosztom veletek ezt az infót. ( bocs a helyesírásért )
Van egy 50 fogas vadi uj hátsó lánckerekem JT tipusú.
Eladnám vagy elcserélném kisebbre vagy láncra értékegyeztetéssel.
20 3414280
miben volt? az ár ok!telefonszámot küldhetnél
6500+utánvétel
A polietilén azért tökéletes a tank anyagának, mert csak a saját anyagával lép kölcsönhatásba, szóval csak azzal hegeszthető, de azzal tökéletesen! Szóval vidd el műanyaghegesztőhöz!