Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia, igen üzemórás a gép, de ez nem azt jelenti hogy szar, picit sürübben kell cserélni az olajat olajszürőt, persze ez is használatfüggő, én is fostam elösször, hogy ur isten üzemórás gép, nyugodj meg amiket ezek a motorok kapnak pl egy versenyen, (nem degradálom a tudásodat) de kismiskák vagyunk azokhoz a pilótákhoz képest, ugyhogy hobby célosan nyugodtan (söt szerintem a legjobb választás ) ráülhetsz egy ilyenre, ha nem egy szétgyilkolt szart veszel és betartod az 1000 1500 km-enkénti olajcserét akkor minden okés lessz.
Hello! A közel jővőben venni szeretnék egy Yamaha WR-t 426-vagy 450-est és azt kérdezném h mire kell vigyázni vele, valóban űzemorások? És h vannak az űzemorák?
Ha kell segítség hivj fel átmek segíteni.Vmit baszunk vele.
Tömd ki mohával!
Helló!Mindenki eltünt?Van valami rendezvény amiről nem tudok,és lemaradtam?
Hali!Azt tudja-e valaki,hogy a vezérmű tengelyekről hogyan lehet megállapítani,hogy nem fordult-e el a tengelyen a fogaskerék?Valakinek egy kipuf oldali vez.tengely amivel összetudnám hasonlítani az enyémet "kölcsönbe"addig?Üdv mindenkinek!
A lógást én kotyogásnak értettem. Nem most raktam össze, de már akkor is kottyant. Na mindegy valamit majd kitalálok rá.
Nemtom. Én tavaly csináltam meg az enyémet, minden OK. Elvileg a csapok hossza úgy van kitalálva, hogy ha gallyra összehúzod az egészet, akkor szorul meg benne a csavar mindenhol. Ha nagyon nem jössz rá, videózd le ami lóg benne aztán küldd el.

P
Van egy Eladó 49-es JT Acél Hátsolánckerekem.5500ft.Posta utánvét ok.WR-YZF-re.
Nekem is fel lett ujjitva az egész himbarendszer de még is kotyog.Igaz nem log meg ilyesmi amiket te irtál.Nam tom.Abba a tipus évj mociba valo?
Hali emberek!
Arra mondjon nekem valaki okosat, hogy a himbámmal mit kezdjek, ha azután is lóg, hogy vettem bele pivot works csapágyszettet. Az világos, hogy a csavar lóg a zsír új csapban, de valaki szerzett már be ilyenbe acélcsavart? Vagy az eszterga marad? köszi.
Köszi, de ez pont olyan mint ami van... A másik fajtát vadászom, amibe nem oldalról két csavarral van betekerve a lámpatest. Azért kösz még1x!

P
amit látsz a gépen azt majd eladom, de elöbb be kell szereznem egy ujjabb szériásét. üdv
Hát ez jo kérdés.Passz én nem tom.Szivatoval jol fel pumpáltad neki?.Nekem akkora keményedik be mind állat hidegen.
Valakinek esetleg van eladó gyári első lámpája?
Most állt vagy 3 hónapot a gépem, mondom beinditom ma kicsit. Dekompresszor nélkül könnyedén át lehetett forgatni, kicsit megijedtem. De igy is beindult 2.ra. Miután bemelegedett leállítottam és már normális volt a kompresszió, tehát dekompresszor nélkül esélytelen átforgatnom. Ennyire összeragad az állástól benne valami?
tegnap nagyon fasza idő volt.
Pálinkát! Sok-sok pálinkát...
karbi lehet a gond.Subert Tűn kell állitani vagy az alapjárati csavaron allul.
Az miért van,hogy jár a motorom alapjáraton és egyszer gondol egyet és elkezd felpörögni mintha valaki tekerne az alapjáraton.nem értem idáig még nem csinálta sohasem
Oké!
Lehet beküldöm a Cimbimet érte.Ott van az egyetemen.Tudja hol vagy.
Mit küldjek érte?
Akkor kanyarodj erre, ha jössz legközelebb...
Húúú,az jól jönne nekem!