Hát most nem veszem üzemora számba a régi 600-as endurokat.De amugy a Wr.az exc.a drz.a crf.kxf akár versenyenduro vagy krossz űzemorásak.De ha te hobby szinten nyomod pl ugy ahogy én hogy havi 3-4 alkalmi moccolás akkor az űzemóra más fogalom.Igazábol versenykörümények köszt kell az űzemora.
Tipus hiba amit irtam is hogy ezeknek a váltojuk gyenge...meg néhány ember váltásteknikálya is ratyi :) nekem ez az 5. yamaha és egy se volt váltohibás abbol az 5-böl 2wr is volt nekem.TT600-asomat el adtam és 4nap mulva hallom szétt ment benne a 3.sebi foki.Kérdem kuplungolsz? milyen olakat teszel bele (castrol ) ami szar szerintem.Ja mondom öcsém kuplunk azé van rajta hogy használd.
Amugy vételnél jol nézd meg a moci hangját nem erössen vezérműlánc hangu.Himbákat néz dmeg.telokat.mi volt a moci multja ha lehet ezt tudni.Kuplungját is meg lesheted kiprobálásnál mennyire csuszik vagy sem.Szelepek hangjára meg milyen szelepes Titán vagy kovácsolt vas van benne.
250f amugy elég kezdésnek.nem kell félni a 4t-töl ha gondozod akkor hálás.
Igazából nem vagyok valami nagy motoros inkább most bontogatom a szárnyaimat.Csak nem tudom eldönteni érdemes-e 250-el kezdeni a 4T-eket, tudásba gondolom elég lenne a 250.Csak kicsit félek mert ha elromlanak a 4T-ek akkor sokba kerül a javítás.Azt még had kérdezzem meg mik a típus hibák vagy vételnél mire kell figyelni, honnét tudom nem-e haldoklik maga a motor.Ja és egyébként üzemórásak a WR-ek?
Szia.A Wr250-esnél lényegesebben erösebb a 400-as meg e felettiek.Szerviz?meg ilyesmi hát nekem 2éve van meg és csak tankolom meg olaj csere.Kell nekik a jo olaj.Föleg a váltonak ezeknek ez a gyengélyük.Ha szervizelteted érdemes a Dugo hajtokat csere váltok átnézetése és a vezláncot is érdemes cseréltetni.Amugy árba hát jol a buxába kell nyulni azért.De meg hálalja.Nekem Wr426f-van és eddig nem mondta hogy ennyi elégvolt.
Sziasztok érdeklődnék a yamaha wr-ről.Igazából ilyeneket szeretnék tudni, hogy üzemórásak ha igen mennyi üzem óra.Mit kell benne cserélni ez kb. mennyi lehet(alkatrész ár).Mennyivel gyengébb a WR250F mint a WR400F illetve mi a különbség a kettő között.Csak azért érdeklődnék mert sok mindent nem találtam róluk persze nem vagyok valami nagy netezős.
Kossz az infot!valamivel jobb let de most sem tokeletes !Ma eleg szep ido vol Englandban es jartam egyet,talaltam is egy szerelot,holnap viszem es megvizsgalja!tovabbi szep estet
A túróba ezzel a széllel... Le akartam menni a Giraffe-hoz, de ez a max. 9 fok, meg az iszonyat szél kicsit lelomboz. :( Máshol is ilyen a helyzet? Ide még jövendöl a met.hu jégdarát is. :D
Negyed fordulatnál többet ne tekerj rajta egyszerre, semelyik irányba. Kezdj a teljesen betekert állástól mondjuk másfél fordulattal kifelé. Ha befelé tekersz rajta, akkor szegényíted a keveréket. Valahol 1,5-2 fordulat körül kellene hogy tudj jó beállítást találni, ha nem, akkor lehet hogy kell fúvókázni is. De egy karbi takarítást mindenképpen megérdemel a dolog.
Ha két áttételt össze akarsz hasonlítani, akkor a kisebb viszonyszám rövidebb áttételt mutat, tehát nagyobb gyorsulást kisebb végsebességgel. És fordítva a nagyobb szám esetében.
Tipus hiba amit irtam is hogy ezeknek a váltojuk gyenge...meg néhány ember váltásteknikálya is ratyi :) nekem ez az 5. yamaha és egy se volt váltohibás abbol az 5-böl 2wr is volt nekem.TT600-asomat el adtam és 4nap mulva hallom szétt ment benne a 3.sebi foki.Kérdem kuplungolsz? milyen olakat teszel bele (castrol ) ami szar szerintem.Ja mondom öcsém kuplunk azé van rajta hogy használd.
Amugy vételnél jol nézd meg a moci hangját nem erössen vezérműlánc hangu.Himbákat néz dmeg.telokat.mi volt a moci multja ha lehet ezt tudni.Kuplungját is meg lesheted kiprobálásnál mennyire csuszik vagy sem.Szelepek hangjára meg milyen szelepes Titán vagy kovácsolt vas van benne.
250f amugy elég kezdésnek.nem kell félni a 4t-töl ha gondozod akkor hálás.
Parilla-nál van.
Itt a linkje,h ne keljen keresgetned.
http://www.parilla.hu/index.ph...
Üdv
[első lánckerék fogszáma] / [hátsó lánckerék fogszáma] = [áttételi viszony]
Ha két áttételt össze akarsz hasonlítani, akkor a kisebb viszonyszám rövidebb áttételt mutat, tehát nagyobb gyorsulást kisebb végsebességgel. És fordítva a nagyobb szám esetében.