nem akartalak kóstolgatni(de), a rügyfakasztó motorozást össze kell hozni , már nem a yamahával megyek hanem 525exc-vel lehet, remélem nem bánom meg a cserét
annyit kisérleteztem a karbival,hogy :
hideg inditásnál mikor rajta volt a szivató visszább tekertem az alapjárat állitó csavaron és csökkent is az alapjárat.
de mikor vissza tolom akkor rögtön le is áll mert ugye vissza van csavarva.
ugyhogy most hidegen kicsavarom mikor bemelegedett becsavarom az alapjárat állitó csavart.
jó játék.
Köszi,megnézem ezeket.
Van manualom,Giraffe meglepett egyel.
a gyertyát még nem néztem meg de lehet ki is cserélem ha már szét van szedve.
Viszont hogy szelephézag van-e azt nem tudom mert annyira nem merek belemerülni a blokkba "felügyelet" nélkül.
Ezért kéne már erre motoroznod egyszer
Még arról győződj meg, hogy a melegindító kör (asszem ez nálad a piros pöcök a karbin) rendesen lezár-e. Amiatt is lehet hogy a hideg keverék nem dúsul be. Nézd meg a tömítéseit, a rugók legyenek jók a környékén, és ha tudsz, szerezz egy manual-t, abban lerajzolják hogy minek kell meglenni benne. Az enyémből hiányzott egy O-gyűrű, magamtól soha rá nem jöttem volna. :) Szelephézagod van? Nézd meg a gyertyát egy ilyen masszív berúgósdi után (mielőtt beindulna), hogy egyáltalán benzines lesz-e.
Még ennyi jutott eszembe.
Parád klassz hely, egyszer voltam ott, bár az se ma volt... Még ment az üveggyár. ;)
Mátra - Parád
Persze müködik beindul meg megy semmi gond ezeken kívül.
Csak kellemetlen annyit rugdosni hidegen.néha inkább nem megyek motorozni e miatt.
De összehozzuk.
Én meg Simsonnal megyek