Allul proszáld meg hogy fel tekered az alapjáratállitot koppram majd háromnegyed furdulatot le.Subert tűn is lehet állitani kell.A S-tű tetején van egy félkarika menetekkel azon tekerj 2menetet fel.Hamár nagyon fenn van akkor le 2menet.nekem igy lett baba.
Istenem 1dc-vel több és?Hőtágulás miatt el is veszik az az 1dc.Amugy mennyivel i stöltöttél többet 1.6L plusz 1dc? vagy 2L plusz 1dc hmm?Én 1.6 és 1.7 kösz szoktam.
Hi. 1deci olajjal többet töltöttem a gépbe véletlen. Ez okozhat problémát? Vhol olvastam régen, hogy a száraz karteres motoroknak nem okoz gondot ha több az olaj kicsivel de nem tuti... Vmi hozzáértö segitene? köszi.
Szegény az alapjárati keveréked. Tekerj ki a csavaron vagy fél fordulatot. Melegen jó az alapjárat? Nekem indult már nehezen attól is hogy álltában tekergettem az alapjárat-állító csavart, aztán nem volt eléggé betekerve.
Valaki nem tud olyanba tanácsot adni,hogy ha hideg indításkor ráhuzom a szivatót és beinditom akkor naggyon magas az alapjárat.
tudom,h emel rajta de ez olyan mint ha fél gázt huznék neki.nem-e lehet ezen vmit állitani?
Ez befolyásolhatja azt,h nehezen is indul?kb. 20.-rugásra
akkor is csak pöffen kettőt.utána hármat-négyet és ezek után szedi össze magát.
Karbi kitakarítva.
Szisztok
Vásárolnék yamaha wr/yz 400/426 f típusú motorra tuning kipufogó rendszert.
Akinek esteleg van az írjon
Email:terman18@citromail.hu
Köszönöm
Üdv
Hidegebb idökbe igaz ajánlott avékony olaj.10w40 de én nyáron is azzal megyek.de lehet ha melegek lesznek akkor 15w50 ugrok.melegebbekbe a vastag olaj a nyerö állitolag
Én motul 5100 10w40 ajánlok.Semmi mást.Vagy Yamalube se castrol meg mást ne tegyél bele.Váltojuk nagyon érzékeny az olajra.Tom me castrolt ki proszáltam és sokszor ki ki dobta a sebességet.Motult teszek bele már 2éve semmi mást.
Mikor szerviszbe volt a gépem kérdezték motult használok?mondom csak azt.Azt mondta a szerelö látszik is mert nincs a dugo se meg a váltose meg kopva és a csapágyak sem.
Megpróbálok tekergetni rajta