Update a tank ragasztást illetően: Egyenlőre már 2 napja birja a házi "heftölésem", loctite super attack plastik-al kapott egy picit, meg hajtogattam rá saját anyagból, meg nyomtam rá kis szilót, és még mindig jól tartja. köszönöm a segitségeket meg a tanácsokat!
Ha gondolod az ismerősöm megcsinálja neked,az enyémmel semmi gond.El kell juttatni Tamásiba,az gond,te merre vagy helyileg?Más kérdés!Eldurrant a 426 hengerfej tömítésem,esetleg valakinek "elfekvő"?Üdv mindenkinek!
Az is működik, de nekem úgy zavaros volt, meg aztán - tekintve hogy nincs gyertyakábel - nehéz ügy kivezetni is. Én a jeladó egyik vezetékét csapoltam meg a stekkerben, az tudott az egyik féle beállítással jelet adni. Jó volt még a gyújtótrafó előtt a narancs színű vezeték is, de azzal 4500 fölött nem mért semmit.
Ó mamám... Menten beszarok, ez elég jól néz ki. :) Ha nem jön össze a másik akkor asszem érdekelni fog. De még úgyis beszélünk addig. Még nem küldtél semmit... Ha valamikor holnap átlököd ami kell, vasárnap megírom a programjaidat.
Megkérdeztem a szerszámosban a fazont aki szokott ragasztani ezekkel a vackokkal, azt mondta, hogy abban sem biztos hogy állja a benzint (bár ezt ki lehetne próbálni), de azt is mondta, hogy olvasott az etilénről egyszer-kétszer, és elég különleges, még a hegesztéséhez is valahogy meg kell savazni hogy jól működjön. Kicsit olvass utána a PE hegesztésének, aztán ha tényleg nagyon bonya, akkor valóban nem lesz más csak a csere. Bár egy próbát nekem is megérne (többet nem), viszont alaposan nézd meg hogy kivel csináltatod, műanyagnál az nagyon sokat számít.
Én is úgy vettem a 450-et, még féklámpa se volt rajta amikor átírták. Megcsinálták azért, de persze tök stikában, meg mondta a faszi is hogy semmi nem szabályos rajta, de gondolom látta rajtam hogy már nagyon mennék vele... :D Szóval van az a hely...
Nem tudom milyen adapterre gondolsz. Nekem adtak hozzá egy 22-es kormányhoz való felfogóbilincset (a vastaghoz csináltam magamnak, arra nem volt jó), két hőmérő gombát 1/8"-os BSPT menettel, némi vezetéket, meg a kilométeróra-jeladóhoz való felfogató bilincset (két fajtát), meg 6 db hengeres mágnest. Asszem ennyi volt hozzá.
Igen azt tudtam hogy mennyibe kerül az új, le is hidaltam tőle :D mondom mi f*sz kerül ennyibe rajta. a matrica szett is 200 ezer gyáriba :D azért még 1-2 dolgot megpróbálok, mert most van 5e ft-om, hátha jó lesz egy darabig. engem az sem érdekel ha minden motorozás előtt meg kell ragasztani :)
Muthe!Az én 426 tankom is elrepedt alul,ahol a vázra ül.Egy müanyagos srác aki lökhárítókat javít saját anyagával össze "hegesztette",valójában összeolvasztja.Ezek után rákent egy fehér réteget olyan mint a festék,de nagyon sürű,valami műgyanta alapu.Ragasztottam rá polifomot,hogy ne dörzsölödjön ki már egy éve bírja!Szerintem bárhol megcsinálják!
Sziasztok.A héten vettem egy wr 426 ot.A kérdésem annyi,mivel lejárt a műszakija és ugye az átíráshoz meg kell tényleg rá kell buherálni irányjelzőt meg tükröket.Aki tud ebben segíteni előre is köszönöm!
-hűtőmerevítő
-hullámostárcsa
-lánckerekek
-motor
alkatrészek
Én is úgy vettem a 450-et, még féklámpa se volt rajta amikor átírták. Megcsinálták azért, de persze tök stikában, meg mondta a faszi is hogy semmi nem szabályos rajta, de gondolom látta rajtam hogy már nagyon mennék vele... :D Szóval van az a hely...
Nem tudom milyen adapterre gondolsz. Nekem adtak hozzá egy 22-es kormányhoz való felfogóbilincset (a vastaghoz csináltam magamnak, arra nem volt jó), két hőmérő gombát 1/8"-os BSPT menettel, némi vezetéket, meg a kilométeróra-jeladóhoz való felfogató bilincset (két fajtát), meg 6 db hengeres mágnest. Asszem ennyi volt hozzá.