Köszi srácok!
Mindennapos motorozásra kellene a gép. Föld út, erdő-mező. Az olajcserét és a légszűrő karbantartást alap dolognak tartom egy ilyen kaliberű motornál. Néztem DRZ-t is de az valahogy nem hozott lázba vagy esetleg még az XR 400 ami tetszik. Ha valakinek még van vélemény vagy tapasztalat, ne fogja magát vissza! Minden érdekel!
Igen igazad van.Én is szeretem ez a kis mocit nagyon jol teljesitt.Elég fordulékony is és a kis ösvényes szük helyeken is kezes.Nekem is volt nagy szerviz sok minden ki cseréltettem benne.Nagyon jo vas.
Fölösleges össze haszonlitani egy exc 450 525 vagy 530-akkal mert azért jobbak azok de hallotam olyat söt tanuja voltam hogy nem dicsérik nagyon az aluvázas Wr-eket.
Minden oylan szervizt meg csináltam raj amit meg lehet.kerék csapágycserék olaj stb.ami nagyon bonyolult azt szakira hagyom.
K1ng ! Nekem wr400 van ami koncepcióját tekintve ugyanaz mint a 426os ! (426 lényegében egy gyárilag megpöckölt 400as) ! Nekem kb. 7éve van meg a gép hobbi szinten használom amit eddig költöttem rá egy nagy generál (dugó,hajtókar...) ! Motulal járok én is /300V Factory Line /! De én is azt tudom mondani mint az elöttem lévő ha találsz egy jó állapotút és vigyázol rá meg rendszeresen megtartod a szervizekt (légszürö olaj csere stb ) akkor hálás kis masina ! Erőben nincs hiány semmilyen hátrányban nem voltam soha az 525 , 530 , 450 esekkel szemben (nyilván végre ezek többet mentek de ez nem aszfalt gép ) erdei túrákhoz vagy hobbi endurózáshoz én nagyon szeretem ! Kezdő tanuló endurosnak én speciel DRZ ajánlanék indulásképpen igaz h a Suzuki nehezebb meg lomhább valamivel de olcso és igénytelenebb valamivel a karbantartása ! Hát nekem igazából a tapasztalat az az h DRZ ,WR, aztán a többi már ami a szervizköltségek nagyságát illeti !
Szia.Pár infoval tudok neked szolgálni.Nekem 3-éve van 426f-es Wr-em és a sok kiritika és sok olyan hülyeség amit irnak rola nem igaz.Hogy öreg meg gyenge meg nem strtapa biro.
Költségek:?.Hát az olaj csere elengedhetetlen és a szelephézag nézés igaz az utobbi azért nem 100Km értendö hanem joval több.De a jo minöségü olaj pl (Motul) én ezt használom és ez is ajánlott neki.
Szervizelése viszont költséges dolog.üzemorássak a mocik de hobbyi szinten nem kell annyira az űzemorát nézni pl 20űz olaj csere és folytonos légszürö tisztittás kell neki.Motorikussan ha kifogsz egy jot akkor sokáig el megy.Sokan dicsérik az Acélvázos wr-eket a mostani aluvázasokkal szemben.
Fogyasztásilag hát étvágya az van 8Literes tank van rajta nekem 02-es évj és hát egy nap ki lehet égetni belölle de eröt is ad le.Futomüve viszont nagyon jo.Sok az állitási lehetöség.Sulyra szerintem ideális nekem legalábbis.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni srácok? A WR 426-ról mit kell tudni? Bármi jöhet, minden érdekel! Mennyire strapabíró, és mennyire költséges a fenntartása? Enduro vásárlás előtt állok, és a WR az egyik jelöltem.
nem a tartóság miatt akarom cserélni ! hanem azért mert nem mind 1 hol megy a motorod ezzel a tengellyel én úgy érzem hogy felső tartományban indul el mint a veszett egér
Sziasztok
Valakit nem érdekel egy gyári Excel supermoto kerék szett? Wr-be való kilométeróra hajtással csak a távtartók és a tengelyed kell hozzá. Adok hozzá egy utcai gumi szettet is. Ára fix 120 eFT
Minden azon mullik mennyire viseleg gondját.Olajcserék szelephézag állitás stb stb.Lehet pörgetni megy is szépen.Váltora kell vigyázni az a gyengéjük ezeknek.De ez Wr betegség.Nálap pl a váltoval semmi baj nincs mind máshol olvasom hogy ez az van a váltoval
Mindennapos motorozásra kellene a gép. Föld út, erdő-mező. Az olajcserét és a légszűrő karbantartást alap dolognak tartom egy ilyen kaliberű motornál. Néztem DRZ-t is de az valahogy nem hozott lázba vagy esetleg még az XR 400 ami tetszik. Ha valakinek még van vélemény vagy tapasztalat, ne fogja magát vissza! Minden érdekel!
Fölösleges össze haszonlitani egy exc 450 525 vagy 530-akkal mert azért jobbak azok de hallotam olyat söt tanuja voltam hogy nem dicsérik nagyon az aluvázas Wr-eket.
Minden oylan szervizt meg csináltam raj amit meg lehet.kerék csapágycserék olaj stb.ami nagyon bonyolult azt szakira hagyom.
Költségek:?.Hát az olaj csere elengedhetetlen és a szelephézag nézés igaz az utobbi azért nem 100Km értendö hanem joval több.De a jo minöségü olaj pl (Motul) én ezt használom és ez is ajánlott neki.
Szervizelése viszont költséges dolog.üzemorássak a mocik de hobbyi szinten nem kell annyira az űzemorát nézni pl 20űz olaj csere és folytonos légszürö tisztittás kell neki.Motorikussan ha kifogsz egy jot akkor sokáig el megy.Sokan dicsérik az Acélvázos wr-eket a mostani aluvázasokkal szemben.
Fogyasztásilag hát étvágya az van 8Literes tank van rajta nekem 02-es évj és hát egy nap ki lehet égetni belölle de eröt is ad le.Futomüve viszont nagyon jo.Sok az állitási lehetöség.Sulyra szerintem ideális nekem legalábbis.
Ez az enyém.Én nagyon fájo szivell adom el.És ez fel is van ujjitva ahogy a hirdetésem is irja.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Jo döntés ha wr-t akarsz csak hát itt is vannak ám kokány szarok mind pl a KTM-ben is meg drz-be is ugy hogy jol néz dmeg mit veszel.
üdv:ricsi.
két képet tettem fel azt tudom hogy a fekete az 2003 de a kék ?
Tudnátok segíteni srácok? A WR 426-ról mit kell tudni? Bármi jöhet, minden érdekel! Mennyire strapabíró, és mennyire költséges a fenntartása? Enduro vásárlás előtt állok, és a WR az egyik jelöltem.
Nincs véletlen valakinek 2005-ös kislámpás, jó állapotú, gyári fejidoma eladó?
vagy esetleg nem akar cserélni gyárit tuningra ?
email.: apriliarx125@gmail.com
Kéket szeretnék. De Kössz
Valakit nem érdekel egy gyári Excel supermoto kerék szett? Wr-be való kilométeróra hajtással csak a távtartók és a tengelyed kell hozzá. Adok hozzá egy utcai gumi szettet is. Ára fix 120 eFT