Walaki help mí... Aki csiszolt már össze szelepet ülékkel, milyen finomságú porral szokta csinálni és honnan szerzi be? Az átlagos köszörűport kicsit durvának találom...
Nem, azt mondta a fejes hogy azok jók lesznek még. Benéztem a szelep alá, hát nemtom... Nem csináltam még ilyet, de nem sok csiszolás nyomát látom az üléken... Holnap visszaviszem hogy kezdjen vele valamit, a takarítás sem oldotta meg a problémát.
Ha be vannak csiszolva a szelepek jól akkor nem szabad folynia ott semminek! Igy nem zár tökéletesen... Takarisd jól ki és ha továbbra is folyik akkor csiszoltasd be öket rendesen. Új szelepeket vettél bele?
Volt a hengerfejem hengerfejesnél, felújította az összes üléket, és most mielőtt összeraktam volna, öntöttem bele löttyöt hogy tömít-e, és az ötből két szelepnél folyik. Nem nagyon, de határozottan. Ez új üléknél előfordul, vagy jól gondolom hogy ez így nem jó? Még megpróbálom kitakarítani, hátha maradt alatta valami kis kosz.
Hali Ricsi, alakul a dolog nemsoká kész a henger, hüvelyeztettem, megvan a dugo wiseco emeltkompresszios 94mm. várom a váltomotyokat, de már nagyon mociznék, egyszer csak meg leszek vele.
Hali!Szóval a rob.tuningos oldalon amit kinéztem,most a számokra nem emlékszem,2002 wr-be való/ mivel oda is van írva/és rugóval együtt.Az ok,kb 35 000 az 5db ha jól emlékszem,annyit megkockáztatok ha megmarad a gépem.Ha megrendelem mennyi idő amíg megkapom?Köszi!
én most azzal megyek (200 km) az a baj ezekkel a prox szelepekkel hogy jobban ülnek mint a gyáriak + rájön még a beverődött ülék + hogy becsiszolod (ez minimális) ezért az új szelepen nem tudsz hézagolni mivel azok már koppra felülnek ! ezt a szelep végének leköszörülésével vagy a szelepülék cseréjével oldhatod meg utóbbi 20 ezer forint mivel a csak a szívók fognak baszakodni (yamaha fehér) ! kb 1,2 -1 mm lesz a probléma a szelep hosszával
menet tulajdonság ugyan az nem érzem a különbséget talán felső tartományban de ott még nem jártam (bejáratás)
Énis kb 1 hónapja raktam bele prox acél szelepeket yami rugókkal (gyári acélhoz való). Ugyan ugy veszi a fordulatot és ugyan olyan fickós maradt, tehát semmit nem érzek külömbségbe. Megéri szerintem. wr 426-ba
Rendkívül érdekelne h h lehet szakszerűen hüvelyezni egy nikasilos hengert ! Most cseréltem titánt acélra 400 asban ( Hengerfej azonos a 426 al ) Semmi különbséget nem veszek észre csak a pénztárcámba maradt több ! !
Ha valaki épített már be titán helyett acél szelepeket 450-be, akkor mit tapasztalt a motor működése közben utána? Érdekelne, hogy mennyire befolyásolja a további működést, észre lehet venni vmi különbséget?
Köszi!
P