Keress egy stekkert amiben két saru van és nem a lámpáé, ha rövidre zárod őket akkor meg kell hogy álljon. A melegindító azért nem túl jó mert azzal elszegényíted a keveréket, ha sokat csinálod az nem egészséges. Annál még a gyújtáskapcsoló is jobb, nem tudom hogy 400-on van-e ilyen.
Helló!
Érdeklödnék,hogy a WR 400-on hivatalosan van leállító gomb a kormányon?
Mert nekem nincs se kulcs semmi.A karbi mellett a Piros gomb kihuzásával állitom le.nem tudom ez egészséges-e?
Van a kormányon pillanat leállitó gomb,de nincs bekötve.ha esetleg valakinek van akkor Legyen szives nézze meg,h milyen szinű vezeték megy rá mert nekem van ott egy pár ami szabadon van.
Ha esetleg rajz van azt is megköszönném.
Hali mindenkinek itt a tavasz mindenki a szabadba jönnek az akciók én is AKCIÓ san adom féktárcsáim rendelés esetén ajándékot mellékelek a dobozban ami meg lepetés de biztos örömet fog okozni ilyen még talán sehol sem volt boltban ilyet biztos nem kapsz szóval a MEGLEPETÉSES AKCIÓS FÉKTÁRCSÁT KERESD legyen az hullámos vagy gyári akár milyen egyedi nálam biztos meg találod (msn elérhetőség az adatlapomon)
Az piros kis bizbasz a porlaszton meleg inditto.Ha esel vele és le ál netán nem indulna azt kihuzod és indul is.
Szerintem szedd le a porlasztot és takaricsd ki.Ha ez se segitt akkor az alapjárat állitodon kell állitani.
A napokban vásároltam egy WR 400-at.
Lenne egy pár kérdésem a motorral kapcsolatban.
-A fordulat nagyon nehezen esik vissza gázadás után.olyan mint ha ki lenne szálasodva a bowden de ott minden rendben.
Belenéztem a légszürő felől ott a tolattyú rendesen gyorsan lemegy mégsem esik le a fordulat rögtön hanem kell neki 5-10másodperc.
-Van a karbi alatt egy piros leállító szelep.azzal kell hivatalosan is leállítani vagy van gyárilag a kormányon pillanat stop?
Autósboltban vettem csiszolóport, olyan mint egy filctoll, kenőanyaggal együtt van benne a csiszolópor. Bekened a szelepet vele és oda vissza pörgeted megemeled elfordítod 90fokot és újra pörgeted. Akkor jó ha a szelepen (a tányéron ahol felfekszik) egy folytonos vékony szürke vonalat találsz.
Érdeklödnék,hogy a WR 400-on hivatalosan van leállító gomb a kormányon?
Mert nekem nincs se kulcs semmi.A karbi mellett a Piros gomb kihuzásával állitom le.nem tudom ez egészséges-e?
Van a kormányon pillanat leállitó gomb,de nincs bekötve.ha esetleg valakinek van akkor Legyen szives nézze meg,h milyen szinű vezeték megy rá mert nekem van ott egy pár ami szabadon van.
Ha esetleg rajz van azt is megköszönném.
(más: nem kell térdkopató? van 2 db berikem, nem voltak leérintve 1x sem)
Üdv: Erik
mennyi egy ilyen féktárcsa (240 mm) semmi extra nem kell hullámos olyan mint a gyári ? mennyit bír ? mi alapján tudod kivágni ?
A felpörgés valami utó módon megoldódott.(kicsit bántottam)
Még az érdekelne,hogy olajat milyet mennyi kell bele és egy Hilfofilter számot szeretnék.
KÖSZÖNÖM!
Az piros kis bizbasz a porlaszton meleg inditto.Ha esel vele és le ál netán nem indulna azt kihuzod és indul is.
Szerintem szedd le a porlasztot és takaricsd ki.Ha ez se segitt akkor az alapjárat állitodon kell állitani.
Én igy tudtam segitteni.
A napokban vásároltam egy WR 400-at.
Lenne egy pár kérdésem a motorral kapcsolatban.
-A fordulat nagyon nehezen esik vissza gázadás után.olyan mint ha ki lenne szálasodva a bowden de ott minden rendben.
Belenéztem a légszürő felől ott a tolattyú rendesen gyorsan lemegy mégsem esik le a fordulat rögtön hanem kell neki 5-10másodperc.
-Van a karbi alatt egy piros leállító szelep.azzal kell hivatalosan is leállítani vagy van gyárilag a kormányon pillanat stop?
Köszönöm előre is a segítséget.