Takarítsd ki jól. Ha jobban megnézed, az egyik oldalán találsz egy rögzítőgyűrűt. Úgy kell kivenni, hogy a gyűrűvel ellentétes oldalra átnyomod (csak picit lehet), aztán kiveszed a gyűrűt, az jó szar, és utána tudod a gyűrű felé kinyomni a csapágyat. Visszafelé értelemszerűen fordítva.
Sziasztok!
Kinéztem magamnak néhány supermotot és van köztük 1 WR 450-es is. Tudnátok írni tapasztalatot vagy véleményt? Mennyire alkalmas utcára? Mennyire szervízigényesek? Mire kell odafigyelni rajta? Előre is köszönöm!
42es alapjárati fúvóka helyett 45-öst szeretnék a mociba. Ettöl könnyebben indulna? Az a bajom ha meleg a motor és leállitom ugy 2-10percre akkor mindig 2. rugásra indul.... ha elötte kap egy kis gázfröccsöt elsöre. vki esetleg ért a témához?
hát nem tudom, ez a svéd registeri lap. Itt betudod ütni a rendszámot és kijönnek az adatok. Létezik ilyen fajta lap személyekre is, kb 300 forint értékű koronáért elkérheted akármelyik ember adó bevallását is, itt így oldották meg az adócsalási műveleteket. Minden nyilvános Ami szerintem nem is olyan rossz dolog...
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: THM745
Fabrikat: YAMAHA WR400F
Färg: Flerfärgad Fordonsslag: MC
Fordonsår: 2002 ( évjárat-jármű)
Fordonsslagsklass:
Chassinummer: JYACH04W000014150
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senas
te EU-regbevis del 1: 2011-06-14
Senaste EU-regbevis del 2: 2011-06-14
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2005-04-05)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 11 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 2002-11-18 ( első forgalomba helyezés )
I trafik första gången i utlandet:
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Egyébként van egy 940 volvonk is, és az is más mint amik otthon vannak, nem stimmel a lóerő, mert amik itt maradtak azok belbiacosok, nem sok a különbség pár lóerő, pár kiló csak
Akkor most, mi van. Nincs véletlenül vkinek svédországba vmi motoros ismerőse
Ha arra gondolsz ami a telo alsó felében van ! Egy pici tűgörgős csapágy akkor azt legkönnyebben úgy tudod kipréselni h fogsz egy krova fejet ami átfér a furaton de a csapágyra felfekszik és szép óvatosan kipréseled a satuban !Fát tegyél oda h a satupofája ne bassza össze az alut !
Üdv,Vagy FM Vagy Doma vagy Akra,Sokat dob rajta.nekem gyári kipu volt a wr-en fel tettem a tuning kittet mondom ejha egyböl jobb.Szoval sokat dob rajta.Semmi fuvoka csere meg ilyesmi.Titán cuccot rá azt gooo
Hali mindenkinek ! Engem egy yamaha wr fekete színű fejidom érdekelne ha van valakinek eladó szóljon vagy csak 1 sms-t dobjon 06209687024 számra előre is köszi !
Sziasztok milyen kipufogot érdemes rakni a gépre aminek jó hangja van, nem ilyen dinnyelopó filling, gondolok én legföképp FMF -re vagy Procrcuit .
Meg kérdezném egy rendszer mennyit dobna rajta fúvoka beállitásokkal meg mindennel összehangolva. válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok!
Yamaha WR 400 '98as - himbarendszerben abban a furatban ami a rugóstag alján van, egy "halszem", beálló csúszócsapágy van! Kérdésem, volt-e már vkinek szerencséje hozzá? Hogyan lehet kiszedni azt a csapágyat, egyszerűen nem akar kijönni, hiába húzatjuk?
Ötlet?
köszi előre is
Szép napot. Valaki tudna segíteni nekem,mert 500km-ről kicsit necces a dolog...Megtudja nekem valaki mondani hogy mekkora az átmérője a wr kerék tengelyeinek? illetve mekkora gumik férnek el a villában ha sm kereket szeretnék,gondolom van pár embernek sm szettes wr-je! Előre is köszi további szépet!
Ma egy kicsit miacsudázott nekem is mire hazaértem Pestről, de inkább olyan volt mintha valami lemez zörögne rajta. Szerintem nem kéne, a hézagok inkább elmennek melegen.
Kinéztem magamnak néhány supermotot és van köztük 1 WR 450-es is. Tudnátok írni tapasztalatot vagy véleményt? Mennyire alkalmas utcára? Mennyire szervízigényesek? Mire kell odafigyelni rajta? Előre is köszönöm!
azért köszönöm
esetleg nem tudsz egy tuning rendszert wr 400 vagy 426 hoz?
13e-ft
NEm adnád el róla az akra rendszert
nekem van egy wr400f em és cserélnénk kipuff rendszert.
és én ráfizetnék.
váárom váálaszodd
köszii
Vásárolnék yamaha wr400f hátsó felni ráfot vagy küllőkkel egyben.Előre is köszi
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: THM745
Fabrikat: YAMAHA WR400F
Färg: Flerfärgad Fordonsslag: MC
Fordonsår: 2002 ( évjárat-jármű)
Fordonsslagsklass:
Chassinummer: JYACH04W000014150
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senas
te EU-regbevis del 1: 2011-06-14
Senaste EU-regbevis del 2: 2011-06-14
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2005-04-05)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 11 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 2002-11-18 ( első forgalomba helyezés )
I trafik första gången i utlandet:
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Egyébként van egy 940 volvonk is, és az is más mint amik otthon vannak, nem stimmel a lóerő, mert amik itt maradtak azok belbiacosok, nem sok a különbség pár lóerő, pár kiló csak
Akkor most, mi van. Nincs véletlenül vkinek svédországba vmi motoros ismerőse
http://www.torrenthound.com/ha...
ém nem láttam wr400f 2002-est, aki le tudja tölteni és taláj rajta, az okvetlenül írjon. kösssz
Meg kérdezném egy rendszer mennyit dobna rajta fúvoka beállitásokkal meg mindennel összehangolva. válaszotokat előre is köszönöm
Yamaha WR 400 '98as - himbarendszerben abban a furatban ami a rugóstag alján van, egy "halszem", beálló csúszócsapágy van! Kérdésem, volt-e már vkinek szerencséje hozzá? Hogyan lehet kiszedni azt a csapágyat, egyszerűen nem akar kijönni, hiába húzatjuk?
Ötlet?
köszi előre is