Szia. Nekem 426-osom van, de megegyeznek kb. link a pöttyökenk igy kell kinéznie. Ha tévedek akkor majd vki helyesbiti remélem. Az olajnyomás... én mikor összeraktam szelepcsere után a gépem direkt nem huztam meg azt a "T" alaku olajvezetéket rendesen nyomatékra olajnyomás teszt céljából. Nekem konkrétan ömlött ott az olaj... Probáld meg te is igy vagy nem tudom...
Jah igen a másik dolog, ami eléggé aggaszt hogy:
Nincs olajnyomásom, kb mennyinek kellene lenni-e az olajnyomásnak? mert felül a hengernél inkább csak buborékok vannak..... Levettem azt a "T" csövet hogy nem-e az van eldugulva, de nem, mert lazán betudtam fogni a furatot ahol nyomja fel az olajat. Igy gondoltam hogy hátha olajszivattyú gondja van, gyorsan kikaptam azt is belőle, de igazából rendellenes dolgot nem vettem észre rajta....
Valaki találkozott már ilyen problémával?
Sziasztok!
Érdeklődnék olyan iránt, hogy van nekem egy 450-es yamaha yfz quadom, ugye egyaz egyben Wr blokk van benne. Nem régen volt, szelepcsere benne, aztán arra lennék kiváncsi hogy jól lett-e összerakva a vezérlés. Alul 3 jel van, és a 3dik jelhez lett rakva a 2 kerék. A gyári service manualt is néztem de abban nem találtam utalást a 3 jelhez. Egyébként teljsen egészséges hangja van, nem csörög, zörög...stb
Előre is köszönöm a segitséget!
Yami wr426 ! Te egyébként jó boltot csináltál a géppel ! Haver még velem vette azt a gépet amit megvettél tőle és tényleg kb annyit ment vele a nagy generál után amit irtál ! Aztán becsajozott a srác !
Hali! Ez pénz kérdése mennyire akarsz bele ugrani! az enyém 7 éves korába le szakadt a szelep és kemény galibát okozott. A szelep lapka méretéből tudsz következtetni mennyi van hátra! A hengert vidd el méresd meg ovál-é ha ovál meg szokták hónolni a nicaszilest is! mehet bele a méretes dugó! A vez láncot cseréld ki mert olcsóbb mint egy főtengely! A főtengely és a vezérmű lánc kerék egybe van nem lehet cserélni és a nyúlt lánc szét bassza 60 ból meg is vagy! hengerfej már húzós a titán szelep de 450-be nem tudom létezik é vas szelep ha van az 40 Kb henger fej be lapkázva cuzámen+10 a henger tömítés szett! Na ennyit tudtam szólni
Hali mindenkinek! na haza került a gép 3hónap után a szerelőtől! Király! Holnap teszt kör! Tudna valaki valamit mondani a fokozat érzékelőről! gondolom elő gyuútást tól neki mikor alacsony a fordulat!
Van egy darab eladó kék Sm első sárvédőm (WRP gyártmány). Ajándékba kaptam viszont a színe inkább Yamaha kék mint Husaberg és eléggé eltérő. Bontatlan csomagolás. ha kép kell írj.
Plíz help! Levettem a hengert, megmértem, az átmérő jó, bár nem tudom hogy mennyire ovális, de a dugattyún amit mérni kell az jó a manuál szerint. Hogy tudom eldönteni hogy kell-e túlméret? Új gyűrűket meg csapszeget tennék bele mindenképp, a második gyűrűn már elég nagy a hézag, bár a felső elég jó még, a csapszegen meg egy pici kopás látszik, de ha már szétszedtem, ezeket cserélném, de nem tudom hogy kell-e bele új dugó. A dugó oldalán nincs átégés-nyom, szóval a gyűrűk még jól tömítenek. De lehet hogy csak túllihegem... Valaki tudna segíteni?
Lehet hogy anno megsikolták a hengerfejet, vagy rosszul rakták össze a vezérlést. De majd a tulaj megirja, hogy miért volt. Szerintem sokakat érdekel. Veztengelyen a kerék ott is "zsugorral" van felrakva.
Ezen én is agyaltam tegnap, ha meg is nyúlt a szelep, akkor is állandó hézagnak kellett lennie, vagy elforgott a veztengelyen a kerék. Nem tudom a 400-asban hogy van, 450-nél csak fel van zsugorítva.
HA elkülditek(adatlapomon van elérhetőség),megcsinálom,ha nem akkor edzetek vele ti.Ha elrontjátok utána ne küldjétek,me drága lesz Vagy vigyétek el olyanhoz aki ért hozzá.HA van olyan
jah neked irtam...mert ironikusan vettem le amit irtál:DDe most komolyan...drz nél is yamahánál is meg minden ien Kétkerekű szekérnél...fogod csavarhuzo puhidot keményited...yz-n megse mozdul..végig ugyan olyan kemény! mit tudunk vele igy csinálni? terepezni nemlehet vele..mert szinte olyan mint a bot...szétrászkodik fejed..arrol nem beszélve h ugye beszitál töle....mi nincs bene olaj? vagy cserélni kéne vagy mi a tököm....
Nekem írtad? Már csak mert mostanában,annyi jön,hogy má az okádás kerülget Házi szereldés,elbaszott,berohadt,Nagynevű,de meg nem csinált tuningos,stb el és átbaszott szinte az összes
Várpalotai vagyok.Szfvártol pest 65km tölem vag ytöled olyan 105km.Pest várpalota. szfvár után van bizti tudod hol.De ha ugy van akkor max a benzin költségedet állom.
Nincs olajnyomásom, kb mennyinek kellene lenni-e az olajnyomásnak? mert felül a hengernél inkább csak buborékok vannak..... Levettem azt a "T" csövet hogy nem-e az van eldugulva, de nem, mert lazán betudtam fogni a furatot ahol nyomja fel az olajat. Igy gondoltam hogy hátha olajszivattyú gondja van, gyorsan kikaptam azt is belőle, de igazából rendellenes dolgot nem vettem észre rajta....
Valaki találkozott már ilyen problémával?
Érdeklődnék olyan iránt, hogy van nekem egy 450-es yamaha yfz quadom, ugye egyaz egyben Wr blokk van benne. Nem régen volt, szelepcsere benne, aztán arra lennék kiváncsi hogy jól lett-e összerakva a vezérlés. Alul 3 jel van, és a 3dik jelhez lett rakva a 2 kerék. A gyári service manualt is néztem de abban nem találtam utalást a 3 jelhez. Egyébként teljsen egészséges hangja van, nem csörög, zörög...stb
Előre is köszönöm a segitséget!
Van egy darab eladó kék Sm első sárvédőm (WRP gyártmány). Ajándékba kaptam viszont a színe inkább Yamaha kék mint Husaberg és eléggé eltérő. Bontatlan csomagolás. ha kép kell írj.