Vettem idomokat, ennek megfelelően a régieket eladnám. Sokmindenem van, ha valakit érdekel valami, írjon.
Vettem hátsó láncvezető kalitkát is, de kéket küldtek. Zsír új UFO, dobozban. Elcserélném feketére ha valakinek van netán, nem akarom feltenni fölé a vaskeretet.
Meg van eladni való avon pro extreme rain gumim is, jó állapot, 120/70R17.
És ha valakinek van netán kislámpás fejidomja, az ne tartsa magában, mert kellene egy. Akár még adnék is helyette egy nagylámpást. :)
Csak a legkorábbi rendszerek voltak fix nyereggel és fix tárcsával szerelve; ez nem bizonyult okos megoldásnak, mert a tárcsa bármilyen kis hődeformációja visszahat a főhengerre és a fékkar pumpálni kezd, így az egész rendszer beremeg. Ez nem csak kellemetlen, hanem a fékerőt is csökkenti. Az úszó nyereg ezt kiküszöböli, a fix nyereg és úszó tárcsa esetében pedig a tárcsának van játéka; ott a csekély deformáció ki tud egyenlítődni.
szerintem ez elég jó áron van, csak a munkahenger 300 akárhány euro. az összevadászáson én is gondolkodtam, de féltem, hogy nem lesz jó, ezért vettem szettet.
ahaa, szóval akkor nincs olyan nagyon nagy belső különbség köztük, mind1 ha így összejön szettbe akkor ezt veszem, ha nem akkor lehet, hogy én is ilyenekhez folyamodok
amúgy akkor az úszó tárcsa jobb mint a nem úszó?
(akrádról nem szeretnél képet feldobni? vagy vidit? )
Én ilyen gagyi brembót vettem, de nem tartom kizártnak hogy a brembonak valami ultraszupertávolkeleti változatai. Én kicsit mondjuk kicsinosítottam az enyémet, kapott full csapágyazott kart, meg eltüntettem róla minden öntésnyomot, meg leüveggyöngyöztem. Engem meggyőz, működésben meg annyira azért nincsenek trükkök egy főfékhengerben szerintem, ha megvannak a lyukak, akkor már szinte biztos hogy kitalál a fékolaj. :) Amúgy a külső igénytelenségéhez képest belül egész jól nézett ki ez a kamu brembó is, nem volt befelé semmi sorja ami a karmantyúkat vágta volna, és az illesztésre sem lehet semmi panasz, egész pontos 16-os volt a 16-os dugattyú. Olyanokat nem fogsz ennyiért megkapni, hogy mondjuk a magurát megesztergálják halál simára mindenhol, hogy könnyebben mozogjanak egymáson az alkatrészek, meg ilyenek. Szóval csak igényesség. Meg persze tömörből készül minden. De hát annyi pénzbe már csak belefér... :)
dobtam neki mailt, megkérdezek tőle mindent.
ezekkel a kamu brembo, nissin, magurákkal ne kezdjek semmit se gondolom?
ez a 70k ilyen jó árnak számít?
szted ezt így egybe vegyem meg, vagy ink darabonként vadásszak össze egy rendszert? mert találtam külön külön mindent csak az úgy nem tuti h passzolna vagy árban többe lenne?
köszi a segítséget
olvastam én is, hogy van valami probléma a cikkszámokkal. ahogy nézem ehhez nem kell adapter, de kérdezd az eladót, az sem mindegy, hogy 310 vagy 320mm.
szerintem érdemes lenne kicsit sietned, mert ebben az árban gyorsan el fog menni.
a kiemelőt azért kérdeztem mert olvastam olyat, hogy valakinek rossz kiemelőt adtak ami a katalógus szerint jó volt de a valóságban nem emelte ki elég messzire, és nem a teljes felületén fogott a fék a tárcsának, miután elkezdett kopni a szélén megmaradt a betét és összeért így minimálisra csökkent csak a fékhatás amúgy ami nekem van kiemel az kelleni fog a belinkelt fékhez vagy ez kiemeli magát annyira, hogy ne kelljen távtartó?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
keresetek ha kell