Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát a cr 250 az más teljesen. könnyebb, kissé vadabb, nehezebb vele motorozni. nekem kínlódósabb volt meg hamar elfáradtam rajta. én nem pályán használtam és az erdőben túl kemény volt a futóműve. összességében szerettem, de nem hiszem h visszaülnék rá a wr után. krosszmotor pályán jó én meg oda kevés vagyok tudásban meg kondiban is. wr felhasználóbarátabb, de sztem itt bárki megmondhatja, h ígyvan. mentem ktm exc 250-el és az már sokkal faszább volt mivel nem krosszgép. pedig 2ütem és teljesen más volt mint a cr. szóval attól függ mit akarsz vele csinálni. de ez csak egy vélemény.
boccs elfelejtettem ma megmérni, majd holnap pótolom
nem jó rá sajnos.
Kimaradt, h mindketto rendszamos...
Ha valakit erdekel, elado a motorom SM szettel v anelkul. Aki nem tudna 450es 2005os. Ossz vissz 3.000 km van benne, szervizelt rendseresen meg minnen. Iden 5szor volt beinditva a garazsban... Egyszer nem ultem rajta... :S Ha vkit esetleg erdekel, vegyen fel msn-re: TNOISE@MSN.COM

Masik gep is viheto ha erdekel vkit. Szinten 2005-os, de az 250 ccm 4T.
sziasztok ! motorvasarlas elott allok ! balagmester hogyan tudod ajanlani a 450 es wr-t? a cr 250 eshez kepest? idegessek stb....?
Nemtudom, hogy csak arra jó e, a kartervédőnek egész végig futnia kell a vázzal, vagy fölkell feküdnie?
kár, hogy csak aluvázasra jó.. érdekelt volna
nekem van, holnap megmérem
Hali!
Eladó, vadiúj kartervédő.
http://kepesmotor.hu/motor_vaz...
Valakinek volna esetleg kiszerelve egy dugattyúcsapszege? Azt szeretném tudni hogy mekkora az átmérője kívül és hogy mekkora benne a furat. Kösz előre is!

P
na mondj 1-2őt
vagy priviben e-mailre is mehet..
14ért pluszban, vagy komplett?
14 papírért annyi helyet tudok, hogy még válogathatsz is...
Ahol megvesztegethetőek az emberek. M.o-n van egy pár ilyen hely az biztos.
Hali!

Wr 400am van, papiros lejárt műszakival, hol lehetne levizsgáztatni ahol nem szöröznek? vagy hogy megy ez? gondolom minekinek két visszapillantója, rendszámtáblavilágítása, és gyári dobja van:))!
Mert itt a helyi vizsgabázison kötelező lenne!
Sziasztok! Remélem Ti tudtok nekem segíteni! :) Szóval....egy 07-es wr 450f-ről lenne szó! Engem az érdekelne, hogy azt a kis érzékelőt ami blokkolja az önindítót, ha sebességbe van a motor, hogyan tudom kiiktatni? Mert sajnos a kuplungnál az a kis kapcsolója megadta magát! Remélem érthetően írtam le:D:D Válaszokat előre is köszönöm:)
átdugtam a pirosat és tényleg zár... na mindegy. a gyári leállító indít is, ennyi biztos.
Beraktam!
Hát nemtom... Én egyformán azt mértem az előbb hogy zárnak.
működik oda vissza? ma én kérdeztem a moto completbe, hogy az utángyártott leállító gombok működhetnek-e önindítóként. A faszi azt mondta, hogy nem. Yamaha Fehérék is azt mondták. Fosom le megveszem a gyárit. Úgyis eccerélünk basszameg!
Na srácok, elég kuka a netem, így a linket rakom ide az gyorsabb. Itt mindenki kikeresheti évjárat, típus szerint a gépéhez tartozó manual-t.

http://www.yamaha-motor.hu/com...

Már csak le kell tőteni!
Megmértem, ugyanolyanok, zár mind a kettő. És még a stekkerek is halál egyformák. A piros gombot meg befestheted szürkére. :)
Amennyire emlékszem ezekre, a leállítógomb azt a tekercset húzza földre, amelyik a kondenzátort tölti a CDI-ben. Szóval zár az is, de lemegyek mingyá, megmérem.
Ha jársz Pesten, a Fabory-nál minden szart lehet kapni. www.fabory.hu Van online katalógus is, nagyon príma, én eddig gyakorlatilag mindent kaptam ott. Van bolt az Árpád híd környékén Pesten, meg a 11. ker-ben asszem a Hunyadi utcában. Ha necces a tétel, másnapra hozzák.
Nos, ebben az esetben köszönöm szépen. Ha még ezt elolvasod ma, tedd el őket, holnap átugrom érte. De hívlak előtte.

Köcce!

P