Azt attól függ, hogyan van bekötve. Leállítani általában rövidre zárással szoktak, ami annyit tesz, hogy amikor benyomod a gombot, akkor záródik a kör a testen keresztül. Indításnál is zárni kell az áramkört, csak egy másikat. Általában az indítórelét szokták gyengeárammal kapcsolni.
Nekem egy YZ 426 2002-es mocim van és azt szeretném megkérdezni hogy a vezérlést hogy tudom ellenőrizni mármint minek hol kell állnia ha bekukkantok a szelepfedél alá illetve a lent az ellenőrző kupakon!
Láttam ott I E betűket a lánckerekeken meg pontokat illetve lent ugye két bevágást az ellenőrző lyuk meneteiben...
Viszont a jelek nem voltak egyértelműek!
Ha valakinek van manuálja vagy csak ért hozzá lécci súgjatok...
nemtom, de én szerintem ami leállít, az benyomva szakítja a kört. ami meg indít, az meg benyomva zárja ugye. nem tudom h be lehet e kötni egymás helyett.
? Ezt hogy érted? Bekötés kérdése, hogy egy gomb indít-e, vagy esetleg leállít. A KTM-nél teljesen egyforma a kettő. Olyanom van, ha megfelel, de nézz körül az AUNER-ben...
indítógombot honnan vehet egy halandó? leállító az van mint tenger, de indító nem igazán van kis hazánkban. utángyártott érdekelne, vagy gyári használt.
Ha eltudná küldeni az nagyon zsír lenne! Vagy vagy ha egy linket ahonnan lelehet szedni az is megfelelne!
Előre is köszi!
rudolf.sandor86@gmail.com
Nekem egy YZ 426 2002-es mocim van és azt szeretném megkérdezni hogy a vezérlést hogy tudom ellenőrizni mármint minek hol kell állnia ha bekukkantok a szelepfedél alá illetve a lent az ellenőrző kupakon!
Láttam ott I E betűket a lánckerekeken meg pontokat illetve lent ugye két bevágást az ellenőrző lyuk meneteiben...
Viszont a jelek nem voltak egyértelműek!
Ha valakinek van manuálja vagy csak ért hozzá lécci súgjatok...
Előre is köszi!
Azt szeretném megtudni, hogy a WR 400F (konkrétan ez http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_wr_400f_rendszamos_csere
-3645626) üzemórás-e?