amúgy tömítésből újat raknak kivéve aki spórol (majd az esetek többségében rábaszik ) létezik egy paszta azzal talán.... elsősorban léghűtéses hf hez jó
szia, ha a szelephézag ellenőrzés miatt leveszik a hengerfejet akkor oda nem kell új tömítés? vagy vissza lehet rakni a régit a nélkül h szivárogna?
köszi
Sziasztok Fiúklányok! Eladó a motorom(wr450f), nagyon patent, 2005ös friss vizsgával, akra titán rendszerrel. Tényleg rendben van. Akit érdekel(30/3141980)
A blokk alumínium, azt nem szokták felszórni, legfeljebb felhegeszteni, de azt nem csinálom, mert akkor elvetemedik, és ágyő párhuzamok-derékszögek, utána marhatok rajta újra mindent. :) Ha belenyúlok, akkor felperselyezem a deklit a csapágy helyén, szerintem még az a legértelmesebb.
ebbe elvileg erősebb a blokk mint az xt 125ben lévőben azzal olyan 120 körül van a vége egy alacsonyabb és könnyebb gyereknek, haver magas (190 körül) nehezebb (70-80 körül) neki olyan 105-110 a vége az xt-nek asszem, a wr-nek kicsit több lehet sztem
megnéztem az újságban a wr 5 lóval több de nehezebb is vmennyivel, viszont sokkal szebb
Lámpáról jut eszembe, hogy az újabb fajta 07-től wr fejidomot simán fel lehet rakni a régi nagy lámpás helyére? az újban is van refi? Vki csinált már ilyen átfabrikálást?
wr-peti az nem jó ha felszóratod ott fémmel ahol belenyalt és kimaratod újra a lyukat?
Még a múltkor észrevettem, hogy egyszer megforgott a vízpumpacsapágy a motorban ('04 450). A csapágy faszántosan a helyére megy, de a ház elég szarul néz ki. Érdekelne a véleményetek, mert télen bele akarok nézni a blokkba. Módomban áll kijavítani a blokkot, mondjuk úgy hogy felperselyezem a csapágy helyét, még pontosra is meg lehetne csinálni, vagy hagyhatom így is ahogy van, vagy beragaszthatom csapágyragasztóval, vagy akármivel. Ti mit tennétek?
Amennyire látom ez gyári nyereg, annak nem baj ha lóg azon a két csapon, az úszónyerges így működik. Ha ilyen van, első körben magadnak is meg tudod csinálni, hogy leveszed a nyerget, betétek ki, meg a nyerget magát lehúzod az alaptartóról, ott kutakodj. Pumpáld meg finoman a fékkart, hogy mozognak-e rendesen a dugattyúk, fogd le az egyiket hogy a másik mozog-e, nyomd őket vissza amennyire tudod. Nézd meg hogy a betétek szabadon mozognak-e a helyükön, az őket vezető fém lemezkék nem néznek-e ki túl furán/a helyükre tehetők-e, meg hogy a betétek is füle rendesen áll-e. Van-e sérülés a betéteken... Ha mechanikus hiba van vele, akkor valami ilyesmi lesz szerintem a nyereg környékén. Keress sérült/görbe/törött/laza stb. alkatrészeket. Nézd meg, a fék nem poén, nehogy menet közben valami elszabaduljon, mert akkor katapult lesz a motorodból...
köszi szépen mindenkinek, és lenne még 1 kérdésem, múltkor hirtelen kellett fékeznem egyet, belenyúltam az elsőbe és reccsent vmi elöl, utána fel is keményedett a fékkar, más az adagolhatóság (nem is nagyon lehet) és nyikorog is néha kicsit, meg kicsit mozog is a nyereg, de ott ahol felül van 2 gumigyűrű középen, és átmegy vagy nemtom egy csavar/stift rajta, ott lötyög nem pedig a távtartó, vagy a távtartónál, mi lehet a gond? nincs vkinek vmi ötlete, hogy hogy lehetne megcsinálni?
és bocsi h átráncigáltalak