Szia, sajnos nem tudom, mivel így vettem, hogy már rajta volt, azt tudom, hogy Axp a márkája, találtam neten pár védőt, de azok blokkvédők, nem vázvédők
haverom nézegeti ezeket a wr450es gépeket
aztán mindig prüszköl hogy kemény az ülése
lehet vele mit kezdeni?
esetleg kicsit kiszélesíteni, puhítani?
van ilyen irányú tapasztalata valakinek?
hát ez mindig így van, az embernek a sajátjára nem marad ideje sose de lépek szunyálni holnap korán kelek, még egy olajcsere is lesz, szóval jó8 és toljad neki
jaaj de szerény valaki ha én annyi tudással tapasztalattal lennék a hátam mögött mint te, nagyon boldog és (profi) lennék
ha beruházol egy újabb moccba, lehet többet is kell szerelned de csak meghálálja valamivel, ha más nem az árával
a motorozáshoz meg sose lehet eléggé öregnek lenni, ilyet ne is mondj max nem crossozni fogsz hanem egy fotelben ülve falod a 100,000 km-eket
ahoz gratula h mivel sikerült ilyen szépen belilultatnod mindent az nem kis tudásra vall, szóval a tudásodhoz a gratula
én ennyire komolyan nem toltam igaz a dt-vel
Gratula Csinálom magamnak a melót,meg ürítem saját zsebem 4 moccolás egy párt gumi volt a bridgi az letört oladaalt szinte mind,most metzelert tettem fel,még bírja egy moccolás volt vele
lehet azért nem ér bele neked a gumiba mert a crosskereked nem 4,5" széles
crosson kell is a lazább lánc, endurora is mindig lazábbra maradt nekem még régebben
gratula én ennyire pro-n még nem tolom
Láttam milyen A lánc nekem jó laza krosszon nyomom,mégsem ver se vázat,se gumit,lehet nincs rá ideje Meglilítottam ma is mindkét tárcsámat,még a kipuff hővédője elöl is full lila lett,úgy is maradt Vehetek mindent újat
lehet hogy semmi bajod a lendítgetéssel, örülök neki, csak ezeket az indexeket kapásból rúgnád le (apum is így járt, magasságra ő is úgy van mint te, csak súlyra nem ) pedig próbált vigyázni de 2 alkalomból 2x sikerült neki
ha így raknád fel az indexeket mindenképpen rakd még ennél is hátrébb mert ha alacsonyabb vagy mint én (kb 185cm) akkor nagyon nagyot kell lendítened h ne érjen bele a lábad, sőt még néha nekem is necces crossgatyában
szia, szerintem akkor húzhatsz a láncon egy kicsit bár elvileg tudtommal ez jó feszesség, azt meg kezdheted megszokni hogy belekajál ez nagyon sok motoron így van, vehetsz jó drágán felülre láncvezetőt (szerencsére én már azzal vettem) de akkor meg az alsó láncvezető elött fog beleérni bár jó ember mondja mert nekem is belekajál de csak kicsit szóval nem zavartatom magamat
az index remélem jól látszik, hogy hogy van felrakva, összességében nekem csak annyi bajom van vele, hogy egyszer mikor ráült faterom lerúgta véletlen a balost, az azóta lejár, minden menet után meg kell húznom rajta a csavart, sőt most a balesetben is kapott szóval már nem is villog, de amúgy jó helyen van, nem sütögeti a kipufogó stb, csak ne járna le az a fránya balos
lehetőleg ne 1000km-re kiskőröstől