Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tud valaki patent rendszámos wr450est ne tartsa magába
lehetőleg ne 1000km-re kiskőröstől
sziasztok, annyit megtenne nekem vki, hogy leolvassa a felni méreteit?
szeretnék venni (esetleg vki nem adja el? ) és jó lenne tudni a méreteket

köszi előre is
Szia, sajnos nem tudom, mivel így vettem, hogy már rajta volt, azt tudom, hogy Axp a márkája, találtam neten pár védőt, de azok blokkvédők, nem vázvédők
Rikiren. Honnan szerezted azt az "alu" vázvédödet? Vmi hasonló nekem is kéne. Elöre köszi a válaszod.
és nem került egy kisebb vagyonba
Az enyim meg zselés de
sztem azért mert keményebb, a dt ülése is jóval keményebb volt és sztem talán egy fokkal de jobb volt
fura, de nekem az új, keményebb és vékonyabb szivaccsal kevésbé kényelmetlen... most yz van rajta

mondjuk komfortos sosem lesz...
fel kell állni
nem csak haverod prüszköl
én is izegtem-mozogtam az orfűi kanyargás után
ha vkinek lenne vmi jó ötlete én is szívesen fogadnám
haverom nézegeti ezeket a wr450es gépeket
aztán mindig prüszköl hogy kemény az ülése
lehet vele mit kezdeni?
esetleg kicsit kiszélesíteni, puhítani?
van ilyen irányú tapasztalata valakinek?
eladó a motorom, ha érdekel valakit, itt megtekintheti: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Jó éjt
hát ez mindig így van, az embernek a sajátjára nem marad ideje sose de lépek szunyálni holnap korán kelek, még egy olajcsere is lesz, szóval jó8 és toljad neki
Szerelek eleget,a sajátomra idő nem nagyon van
jaaj de szerény valaki ha én annyi tudással tapasztalattal lennék a hátam mögött mint te, nagyon boldog és (profi) lennék
ha beruházol egy újabb moccba, lehet többet is kell szerelned de csak meghálálja valamivel, ha más nem az árával
a motorozáshoz meg sose lehet eléggé öregnek lenni, ilyet ne is mondj max nem crossozni fogsz hanem egy fotelben ülve falod a 100,000 km-eket
Nem Én tudok,a moci tud keveset Öreg vagyok mán ehhez
ahoz gratula h mivel sikerült ilyen szépen belilultatnod mindent az nem kis tudásra vall, szóval a tudásodhoz a gratula
én ennyire komolyan nem toltam igaz a dt-vel
Gratula Csinálom magamnak a melót,meg ürítem saját zsebem 4 moccolás egy párt gumi volt a bridgi az letört oladaalt szinte mind,most metzelert tettem fel,még bírja egy moccolás volt vele
lehet azért nem ér bele neked a gumiba mert a crosskereked nem 4,5" széles
crosson kell is a lazább lánc, endurora is mindig lazábbra maradt nekem még régebben
gratula én ennyire pro-n még nem tolom
Láttam milyen A lánc nekem jó laza krosszon nyomom,mégsem ver se vázat,se gumit,lehet nincs rá ideje Meglilítottam ma is mindkét tárcsámat,még a kipuff hővédője elöl is full lila lett,úgy is maradt Vehetek mindent újat
lehet hogy semmi bajod a lendítgetéssel, örülök neki, csak ezeket az indexeket kapásból rúgnád le (apum is így járt, magasságra ő is úgy van mint te, csak súlyra nem ) pedig próbált vigyázni de 2 alkalomból 2x sikerült neki
172 vagyok ,de semmi bajom a lendíítgetéssel
ha így raknád fel az indexeket mindenképpen rakd még ennél is hátrébb mert ha alacsonyabb vagy mint én (kb 185cm) akkor nagyon nagyot kell lendítened h ne érjen bele a lábad, sőt még néha nekem is necces crossgatyában
szia, szerintem akkor húzhatsz a láncon egy kicsit bár elvileg tudtommal ez jó feszesség, azt meg kezdheted megszokni hogy belekajál ez nagyon sok motoron így van, vehetsz jó drágán felülre láncvezetőt (szerencsére én már azzal vettem) de akkor meg az alsó láncvezető elött fog beleérni bár jó ember mondja mert nekem is belekajál de csak kicsit szóval nem zavartatom magamat
az index remélem jól látszik, hogy hogy van felrakva, összességében nekem csak annyi bajom van vele, hogy egyszer mikor ráült faterom lerúgta véletlen a balost, az azóta lejár, minden menet után meg kell húznom rajta a csavart, sőt most a balesetben is kapott szóval már nem is villog, de amúgy jó helyen van, nem sütögeti a kipufogó stb, csak ne járna le az a fránya balos