na az fasza akkor Ha úgy állok anyagilag mindenképpen megkereslek, lehet egy-két haveromat is érdekli majd. Kiszerelve jó elvinni? vagy a súlyra beállításhoz kell a motor is?
Az full titok Azt csak érezni lehet Látni nem kell Hiába mondok ezt vagy azt úgysem mész vele semmire.Nem egyszerű ez .Sok teló kívülről egyforma,belül viszont nem.Sőt van amelyikből több variáció van belül gyárilag.Ezért csak szétszedve tudok Én is képet kapni róla, mi is van előttem. Egy külön világ a rugó,egy a lemezelés,egy a megvehető többfajta full tuning bél,egy az olaj,és akkor még a szárak,kívül belül
hát igen...beismerem, hogy service manual alapján nekiálltam, de 2 éve bírja. mondjuk biztos jobb ha egy szakember rakja össze. saját wr-ed mikor megvolt, akkor mit csináltál a futóművével?
40 óránként illene Az olajak szavatossági ideje amúgy is csak 2 év.A legtöbben meg először 4-8 éves mocikban cserélik le.Ezért nem tudják milyen a jó telóóóóó.Az otthoni olajcserék meg kriminálisak,látok sok karón varjút A majd Én megcsinálom a haverokkal az a legjobb.Nekik sok sikert
no problem! Úgyis akartam majd veled tárgyalni futóműszervízről. egyszer már csináltam mikor megvettem a teleszkópokat, de lehet hogy nem ártana cserélni benne az olajat megint, meg az egyik csúszópersely is tré benne mert megcsikartam összerakásnál... Hátsó rugóstag szervíz mikor javaslott?
Féktávon nekem jöttek abból 1 méteres lángcsóvák is Ha csak a felével többet mondtak akkor is jó,de a csövem belseje az tiszta fém volt Nem lucskos taknyos olajos.Mondjuk az összes 2T-m is olyan volt.
Nincs azzal baj.Tyuning Ne basztasd me elbaszod.Nagyobb fúvókát vegyél bele.
De igen, az övé volt csak elcseréltem az RM-re plusz még ráfizettem.
Köszi a választ, ha jól számoltam 7 állítási lehetőség van és most a 4.-ben van. A karbit már kitakarítottam, de ezelőtt még sohasem volt 4T-m ugyh majd néha lehet h elkél egy kis segítség :)
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 450-s WR-t, egy újabb WR-nek a gyári kipuja van rajta, a kérdés az lenne, hogy a karbiban a tűt lentről vagy fentről hányadikra állítsam, hogy amikor hirtelen megrántom a gázt akkor ne torpanjon meg.
Köszi előre is
Sziasztok! Engem csak annyi érdekelne hogy wr-nél hogy néz ki egy vezérműlánc csere? Mennyire kell szétszedni, mennyire macerás? Köszi elöre a választ.
Nincs azzal baj.Tyuning Ne basztasd me elbaszod.Nagyobb fúvókát vegyél bele.
Köszi a választ, ha jól számoltam 7 állítási lehetőség van és most a 4.-ben van. A karbit már kitakarítottam, de ezelőtt még sohasem volt 4T-m ugyh majd néha lehet h elkél egy kis segítség :)
takaríts ki a karburátort főként gyorsító pumpa összes furatát ! nézd meg hogy a mechanizmusa oké -e !
majd az alapjárati keverékcsavart tekerd befele ! ha nem segít akkor a síberben a biztosítót tedd eggyel lejjebb !
Nemrég vettem egy 450-s WR-t, egy újabb WR-nek a gyári kipuja van rajta, a kérdés az lenne, hogy a karbiban a tűt lentről vagy fentről hányadikra állítsam, hogy amikor hirtelen megrántom a gázt akkor ne torpanjon meg.
Köszi előre is