Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit Majd ,ha megcsinátuk
zsear! Akkor majd visszatérünk rá! köszi
Nem kell a motor
na az fasza akkor Ha úgy állok anyagilag mindenképpen megkereslek, lehet egy-két haveromat is érdekli majd. Kiszerelve jó elvinni? vagy a súlyra beállításhoz kell a motor is?
Az full titok Azt csak érezni lehet Látni nem kell Hiába mondok ezt vagy azt úgysem mész vele semmire.Nem egyszerű ez .Sok teló kívülről egyforma,belül viszont nem.Sőt van amelyikből több variáció van belül gyárilag.Ezért csak szétszedve tudok Én is képet kapni róla, mi is van előttem. Egy külön világ a rugó,egy a lemezelés,egy a megvehető többfajta full tuning bél,egy az olaj,és akkor még a szárak,kívül belül
hát igen...beismerem, hogy service manual alapján nekiálltam, de 2 éve bírja. mondjuk biztos jobb ha egy szakember rakja össze. saját wr-ed mikor megvolt, akkor mit csináltál a futóművével?
40 óránként illene Az olajak szavatossági ideje amúgy is csak 2 év.A legtöbben meg először 4-8 éves mocikban cserélik le.Ezért nem tudják milyen a jó telóóóóó.Az otthoni olajcserék meg kriminálisak,látok sok karón varjút A majd Én megcsinálom a haverokkal az a legjobb.Nekik sok sikert
no problem! Úgyis akartam majd veled tárgyalni futóműszervízről. egyszer már csináltam mikor megvettem a teleszkópokat, de lehet hogy nem ártana cserélni benne az olajat megint, meg az egyik csúszópersely is tré benne mert megcsikartam összerakásnál... Hátsó rugóstag szervíz mikor javaslott?
Bammeg,nem is neked akartam írni,bocs
Féktávon nekem jöttek abból 1 méteres lángcsóvák is Ha csak a felével többet mondtak akkor is jó,de a csövem belseje az tiszta fém volt Nem lucskos taknyos olajos.Mondjuk az összes 2T-m is olyan volt.
Nincs azzal baj.Tyuning Ne basztasd me elbaszod.Nagyobb fúvókát vegyél bele.
kipu durrogás nekem is van néha, de az normális jelenség, alapjárat ingadozás sokmindentől lehet, pl.karbiba vmi, de passz így
Olyan kérdésem lenne h miért durrog néha a kipu? és h az alapjárat néha miért magas néha miért alacsony?
Ki kéne má próbálni az exedet,de nincs időm Majd esszercsak Tedd rendbe szípen,azt örök mint a nyomorúság
Jóóóóvan mester :D
Hidegebb van már,aggyááá neki kaját Meg járjál te is teligázon
Thx. Szerintem menni fog simán :)
szelepfedél le, delkli le, lendkerék lehúz, vez tengelyek fellazít, láncfeszítő ki, kifűzöd. kb. ennyi
Jah, gondoltam, köszi a segítséget.
ez soha nem lesz olyan harapós gázadásra ezzel e membránnal mint az rm
De igen, az övé volt csak elcseréltem az RM-re plusz még ráfizettem.
Köszi a választ, ha jól számoltam 7 állítási lehetőség van és most a 4.-ben van. A karbit már kitakarítottam, de ezelőtt még sohasem volt 4T-m ugyh majd néha lehet h elkél egy kis segítség :)
ez nem csika1 gépe volt ?
takaríts ki a karburátort főként gyorsító pumpa összes furatát ! nézd meg hogy a mechanizmusa oké -e !

majd az alapjárati keverékcsavart tekerd befele ! ha nem segít akkor a síberben a biztosítót tedd eggyel lejjebb !
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 450-s WR-t, egy újabb WR-nek a gyári kipuja van rajta, a kérdés az lenne, hogy a karbiban a tűt lentről vagy fentről hányadikra állítsam, hogy amikor hirtelen megrántom a gázt akkor ne torpanjon meg.
Köszi előre is
egy lendkeréklehúzó azért nemárt
400 ason nem kellet levennem a hengerfejet (426 os gyárilag "tuningolt 400 ) , éppen ki tudtam fűzni alul ! Elvileg szelepfedél és oldaldekli !
Sziasztok! Engem csak annyi érdekelne hogy wr-nél hogy néz ki egy vezérműlánc csere? Mennyire kell szétszedni, mennyire macerás? Köszi elöre a választ.