Sziasztok, ti az sm szettel mekkora áttétellel toljátok? és úgy mennyit megy nektek végre? nekem most nem tudom, hogy milyen van fent, de 160 felett van a vége, és volt, hogy 3.ban is gázra feljött kerékre most olyanon filózok amivel kicsit lejjebb van a vége, de még jobban jön kerékre
tudnátok ajánlani pár párosítást?
Srácok! Azt remélem végképp nem gondoljátok komolyan, hogy van olyan olaj, amit 10%-ot veszít az eredeti képességéből 6000 verseny km alatt? Bármilyen motorban... autóban....
A service manual szerint 1000 km vagy 5 verseny, az hozzávetőleg 10 óra. Mondjuk ez valószínűleg tényleg versenyhasználatra vonatkozik, de hát inkább lecserélem... Amúgy mostanában olvastam egy cikket, a MAMI csinált olajtesztet, szakszerű jegyzőkönyvezett reprodukálható mérések voltak, öt féle olajat néztek GSXR-ekben, pálya/versenyhasználat alatt, és a 6000 versenykilométer alatt nem tudtak kimutatni 10% elhasználódást... Volt Motul 300V, Shell, Castrol, Repsol, meg még valami, mind szintetikus-észter olaj. Az oxidáció például a mérés hibahatárán belül volt, magyarán kimutathatatlan... Akinek kell a cikk, írjon, elküldöm. Elgondolkodtató, de azért akkor is le fogjuk cserélni periódusonként. :)
Nem tudom, te hogy használod a tiéd! A versenyzők egy része cseréli 10óránként. Én csak amatörködök, ezért a 20. Tény, hogy ártani nem ártassz a gépnek, ha 10enként...(ja meg hát ugye nem mindegy az oil sem)
Hali! Sajnos tandíjra elment az a kis pénzem is ami még volt... Így a hűtőket sajnos már nem tudom bevállalni. Esetleg ha megmaradnak, majd később. Bocsi
Szia! Nekem ilyen van(MotoMaster)320as adapterrel együtt 120pénz. Nagyon fasza. Gyári fékmunkahenger elég utcára, nem muszály a radiális. Pattintasz rá egy fémfékcsövet, 320as uszótárcsát, nyerget adapterrel, osztjóvan!
Segítséget szeretnék kérni szerelő ügyben. Pl. szelepbeállítás. Köszönöm.