Még1szer mondom, a szerelő, Dénes Árpi mondta nekem, hogy ilyet már csinált, esztergálni kellett a szelepen és tökéletesen működött...
De ez csak egy tipp volt, 36000ér biztos nincs szelepszett, mert akkor én sem kísérleteznék...
Én nem tenném... Ha a szelepszár vége keményebb mint a többi részén, akkor elpuhítod azzal hogy elveszel belőle. A prox is gyárt acélszelepeket rugókkal, 36550 magyar forint a pinknél a szett. Ennyiért nekiállnál köszörülgetni? Hát nemtom...
de most darabját számolt 5 ezerrel az = 25e + a rugó darabja van vagy 6-7 ezer az kerekítve 35 ezer szóval robogótuning .hu és vegyétek meg a BELEVALÓT mert ugyan ott vagytok
Valóban jó lesz vele? mert a gyári titán szelepjeim az összes megnyúlott majd 4 tized mm-er, és ezeket sürgősen cserélnem kellene azért keresem rá a megoldást hogy mit lehetne betenni helyette
Hali!
Nekem a szerelő mondta, hogy ha cserélek szelepet akkor majd a 400-as WR-ét rakja bele, mert annak 5000Ft körül van db-ja, a 450-sé meg csillagászati áron van, persze kisebb átalakítást igényel....
Szerintem nem kell ventilátor, még senkit nem láttam aki tett volna. Supermotóval eleve gyorsabban is mész. Ha meg nem versenyzel, akkor simán jó a gyári olajcsere periódus, nem tudom az mennyi a 400-asra, 450-re 1000 km.
Hey! Szerintem probald meg a tarjáni motorbontot, alkudni lehet, szinte mindenuk van. Rendesek es ertenek a motorokhoz. Gasgas kereskedes is, ha bontokent nem talalod
Előre is köszönöm
De ez csak egy tipp volt, 36000ér biztos nincs szelepszett, mert akkor én sem kísérleteznék...
próbálkozni lehet de ha elfogadod tanácsom, a 426/400 szelepek hosszabbak mint 450 esé.
de a 426osét fel kell köszörülni azt jó lesz !
Nekem a szerelő mondta, hogy ha cserélek szelepet akkor majd a 400-as WR-ét rakja bele, mert annak 5000Ft körül van db-ja, a 450-sé meg csillagászati áron van, persze kisebb átalakítást igényel....
Koszi!
http://robogotuning.hu/spl/797...