Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyire szoktátok megfeszíteni a láncot? Nekem bakon elég laza, de ha ráülök, akkor kábé 20-25 mm-t lóg középen. SM-nek használom, és eszi a gumit eléggé. Húzzak még rajta?

És valaki közületek szerelt már fel indexet a motorjára? És ha igen, a hátsót hova tette fel? Az elsővel nem volt gond, vágtunk neki csábos kis konzolt, de a hátsó elég necces, bár már valamit arra is kieszeltem, de még nem csináltam meg hozzá.

Köszi!

P
kb hány km után kell cserélni a dolgokat a WR 426-oson, ha közúton használom? mennyit bírna nagyjából? tudom, hogy nem oda tervezték, de ott is akarok vele menni majd. köszi
Sziasztok, nincs valakinek jó áron eladó enduro szettje wr 450-hez? télre jó lenne
Ajánlom szíves figyelmetekbe ezt a cikket, szerintem figyelemere méltó Yamaha
Ha laza a lánc akkor belecsipeget picit. Amugy nem!
privátban írsz (mail cím az adatlapomon) ott megírok mindent amire kíváncsi vagy, meg ha tudok segíteni a sok év tapasztalatommal akkor segítek
köszi a választ igazából el szeretném ani a motort atán láttam hogya tiéd is 04 es gondoltam megérdeklődöm mi most az eladható áruk
németből vettem, az anyagiakat itt nem, max pü-ben ha írsz
mennyiért vetted a motorod ? Hol ?
jaah nekem eddig a hosszú táv az volt h le a balcsira (110km) meg egy orfűi túra (180 km)
főleg országúti használatra gondoltam
hát állandó gázállás az tuti h nincs nem bírom ki h egyenletesen húzzam neki
üdv! a láncba nem ér bele a 160as gumi? félek tőle, mert nem szeretnék sok átalakításba beleesni, az egyszerű szerelhetőség miatt.
én valami olyasmit hallottam, hogy a főtengelycsapágy nem szereti az egyenletes fordulatszámot, meg gázállást hosszútávon. szinte csak városban és pályán használom majd, bízom benne, hogy nem lesz sokkal nagyobb igénybevétel, mint enduronál.
ajjjaajj háát az nem kellemes
hát én se vagyok profi de nekem főtengelyes lett sajnos tőle.
aha, igazából pontos fordulatszámot nem tudok mondani mennyit szokott forogni, de ha hosszabb távra megyek vele próbálok azért mindig minél alacsonyabban tartani a fordulatszámot mert sajnálom 5.ben forgatni mint a fene, van rá példa h ez történik de nem 200 km-en keresztül. mondjuk én nem vagyok egy profi sm-es szóval széthajtásról még egy ideig nem nagyon lehet szó de megpróbálok én is minél jobban vigyázni rá, mert
hát nagyon forog és nem erre van tervezve igazán.
itt kifejezetten mire gondolsz? csak nekem ez az egy megoldás van mert nincs hozzá enduro szettem, így vettem
az jó h hamarabb belemegy az 1000 km és utána olaj+szűrő csere, de mire gondolsz még?
arra figyeljetek, hogy a supermotózás megnöveli a szervízköltségeket. Én is nagy hajrával vágtam bele, de sztem nem éri meg. wr nem utcára van kitalálva
aha, nekem 4,5-es van hátul, 160/60as gumával de az előző bridgestone még a lengővillába is beleért+ csípkedte a lánc, a mostani conti sport attack-ot csak halványan érinti néha néha a lánc

háát nekem ez a moci annyira nem jön be ezzel a fejidommal kicsit olyan mintha a marsról jött volna
fejidomomhoz keresek "belevalókat". :D akinek van, please jelezze. már nem ilyen ronda amúgy... :D

wr.nagyi köszi szépen a linkeket. :)
Reggelt. 4,25re mehet a 160/60 is és a 165/55 is. Picit összehuzza igaz de simán peremig dönthető!
a hátsó felni 4.25ös, arra 150es gumit szeretnék. nekem ez a motor tetszik nagyon
aha, köszi, a fekete felni arany agy húúúú az is de szép lehetne, főleg akkor ha sötétebb az egész motor huuuhh
A hátsód az mekkora? 4,25? 4,5? esetleg 5?