persze csinálok majd képet, csak most kicsit áll a projekt.. rendszámozni is kell még, meg szeretném átöltöztetni is, meg jogsi sincs még kész.. úgyhogy valószínű tavaszra áll majd tökéletesen össze. kipufogó is kéne majd, szóval nem egyszerű a helyzet . a kerekeket 120ért vettem, de szereznem kellett hozzá egy gyári első agyat. szívem szerint fekete felni, arany agy páros lett volna, de ezt árban elég jónak találtam .
szívesen, cserébe majd kérek képet ha kész lett, hogy hogy néz ki a moci am nagyon jók ezek az arany felnik sokkal jobbak mint sztem pl egy kék, am ha szabad kérdezni te mennyiért jutottál hozzá a felnikhez? milyen árban mozognak? csak mert én így vettem már, csak kíváncsi vagyok mennyit áldozott rá az előző tulaj
köszi, gyors voltál. most látom hogy nálad más a telóvédő formája. nekem is 3.5 colos van elöl, szintén 120/70es gumit szeretnék, de valószínű meg kell farigcsáljam kicsit a telóvédőt (még a féktárcsa is beleér).
sziasztok! idomot szeretnék venni a 2001-es Wr426-omra. de ehhez nemigen találok sehol sem. létszi küldjetek linket, ha tudtok. köszi előre is.
illetve a gyári fejidomomba keresek búrát és lámpatestet. csak egy üres fejidomom van. :S köszii :)
persze természetesen, nem gond ha holnap csinálom? csak ma már elraktam és sötét van. amúgy mekkora felnit raksz be előre h majdnem hozzáér már most? nekem 3,5es felni van bennt elöl, és 120/70es gumi de nem ér hozzá
én sem találkoztam még gyári tükörrel. sztem nézz körül a "piacon", nagyon sok fajta van. lehetne egy apró kérésem? most fűztük be az sm első kerekem, gumi még nincsen rajta, de már így is szinte hozzáér a felni széle a telóvédőhöz. ha szépen megkérlek csinálnál egy fotót a te gépedről, hogy nálad mennyi hely van?
sziasztok! eladó a motorom sajnos, akinek van kedve és ideje hozzá az kevés pénzből megtudja csinálni. itt a link, ahol megtudjátok nézni: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
köszi szépen, angol az nekem is van, csak én a nyelvet/szaknyelvet nem vágom annyira, viszont nem tűnik túl egyszerűnek, lehet szerelő ismerős lesz a dologból, ők úgy is szerelnek wr-eket is szóval rájuk hagyom, én tuti elrontanék vmit de azért köszi h vetted a fáradtságot és regényt írtál nekem (mondjuk még az is lehet h én cserélem le, de félek, h vmit elrontok)
Hja, én hiflofiltro-t tettem bele, papírosat, a nagyvas-tól vettem 1140 forintért, szerintem az jó, egy olajcserénél simán vállalható összeg, és szerintem finomabb mint a fém. Az olajszűrő meg jobb oldalt van, három csavar fogja. Egy kicsi, nagyjából kerek, 40 mm jellemző átmérőjű fedelet keress. A leeresztő csavar az amelyik a leginkább elöl-lent van. Az olaj meg ki fog folyni, legyél türelmes, esetleg ha minden csavart kitekertél, picit billegesd meg a vasat jobbra-balra, meg ha nagyon ráérsz, akkor tegyél alá valami tepsit és hagyd ott másnapig, hogy mindenhonnan lefolyjon az olaj, elég nagy az olajkör benne.
Melegítsd fel pár percig a motort hogy felnyomja az olajat a vázba is meg felmelegedjen, állítsd le, tekerd ki az olajnívót bal oldalt a vázból meg a betöltőt (a generátor felöl), utána a leeresztőcsavart a vázból, a váltó alatt hátul és bal oldalt a váltókar alatt, meg az olajszűrő fedélből, akkor lefolyik az olaj. Utána vedd ki a szűrőt, akkor ki fog folyni még egy rakás olaj belőle, annak a háza koszos lesz belül kicsit, de azon ne parálj, kintről befelé folyik az olaj, azért kint van a kosz. Töröld ki. Meg vedd még ki a vázból a jobb oldali cső csatlakozóját, lesz rajta egy durva fémszűrő, azt ki kell fújni. Aztán mehet össze, csavarok vissza új rézalátétekkel, a váltókarnál a kis csavart 10 Nm-rel, a hátsót 20-szal, a vázba a szűrőt 70-nel, az elég combos, a vázba a leeresztőt 23-mal, az olajszűrő fedél csavarjait 10-10 Nm-rel kell meghúzni. A manual szerint új rézalátét és új O-gyűrű kell mindenhova, az olajszűrőfedél alatt találsz majd 3 db kicsit, azok 7x2,5-esek, meg egy nagyot ami 47x2,5-es, meg fog kelleni egy 14-es, egy 8-as, egy 10-es meg két darab 6-os rézalátét még. Ha összeraktál mindent, a generátornál töltsd be az olajat (1,2 liter), utána a hengerfej jobb oldalán fent ahol az az Y-alakú olajcső belemegy, ott tekerd ki azt a kis csavart egy 8-as kulccsal, tegyél alá új rézalátétet (ez a másik 6-os), tekerd vissza a csavart, de ne húzd meg. Indítsd be, ha mindent jól csináltál, 5-10 másodpercen belül a kiengedett kis csavarnál szivárogni kell az olajnak. Ha ez megvan, akkor húzd meg a kis csavart 10 Nm-rel (az nem túl sok, ne húzd túl, amit egy masszívabb nyelű csavarhúzóval tudsz kézzel, az már simán jó), hagyd járni hogy felmenjen az olaj megint a vázba, kb. 1-2 percig, utána állítsd le, és fent bal oldalt a nívóval nézd meg hogy jó-e az olajszinted. A nívót csak bedugni kell ha szintet mérsz, nem kell betekerni. Meg persze a nívót előbb kihúzod, letörölgeted, utána visszadug, megnéz. Ha jó a szint, akkor ennyi volt. Amúgy sokat segít ha van manual-od, tudsz letölteni még a yamaha oldaláról gyárit is, abban benne van vagy 4 nyelven. Én kivagdostam belőle a másik hármat, úgyhogy nekem van csak angol most. :)
Hali, lenne egy teljesen amatőr kérdésem, ha akarsz nyugodtan ki is röhöghetsz, de hogy a fenébe kell olajat cserélni a wr-en?
hol kell leengedni hol kell feltölteni? hol az olajszűrő? stb jah és milyen szűrőt ajánlotok, papír vagy fémhálósat? mit csináljak h teljesen kifolyassam az olajat belőle? stb
itt találsz: www.universalmotor.hu
www.motormann.hu
www.moto-complet.hu
illetve a gyári fejidomomba keresek búrát és lámpatestet. csak egy üres fejidomom van. :S köszii :)
köszi
olajcsere első rész
P
Melegítsd fel pár percig a motort hogy felnyomja az olajat a vázba is meg felmelegedjen, állítsd le, tekerd ki az olajnívót bal oldalt a vázból meg a betöltőt (a generátor felöl), utána a leeresztőcsavart a vázból, a váltó alatt hátul és bal oldalt a váltókar alatt, meg az olajszűrő fedélből, akkor lefolyik az olaj. Utána vedd ki a szűrőt, akkor ki fog folyni még egy rakás olaj belőle, annak a háza koszos lesz belül kicsit, de azon ne parálj, kintről befelé folyik az olaj, azért kint van a kosz. Töröld ki. Meg vedd még ki a vázból a jobb oldali cső csatlakozóját, lesz rajta egy durva fémszűrő, azt ki kell fújni. Aztán mehet össze, csavarok vissza új rézalátétekkel, a váltókarnál a kis csavart 10 Nm-rel, a hátsót 20-szal, a vázba a szűrőt 70-nel, az elég combos, a vázba a leeresztőt 23-mal, az olajszűrő fedél csavarjait 10-10 Nm-rel kell meghúzni. A manual szerint új rézalátét és új O-gyűrű kell mindenhova, az olajszűrőfedél alatt találsz majd 3 db kicsit, azok 7x2,5-esek, meg egy nagyot ami 47x2,5-es, meg fog kelleni egy 14-es, egy 8-as, egy 10-es meg két darab 6-os rézalátét még. Ha összeraktál mindent, a generátornál töltsd be az olajat (1,2 liter), utána a hengerfej jobb oldalán fent ahol az az Y-alakú olajcső belemegy, ott tekerd ki azt a kis csavart egy 8-as kulccsal, tegyél alá új rézalátétet (ez a másik 6-os), tekerd vissza a csavart, de ne húzd meg. Indítsd be, ha mindent jól csináltál, 5-10 másodpercen belül a kiengedett kis csavarnál szivárogni kell az olajnak. Ha ez megvan, akkor húzd meg a kis csavart 10 Nm-rel (az nem túl sok, ne húzd túl, amit egy masszívabb nyelű csavarhúzóval tudsz kézzel, az már simán jó), hagyd járni hogy felmenjen az olaj megint a vázba, kb. 1-2 percig, utána állítsd le, és fent bal oldalt a nívóval nézd meg hogy jó-e az olajszinted. A nívót csak bedugni kell ha szintet mérsz, nem kell betekerni. Meg persze a nívót előbb kihúzod, letörölgeted, utána visszadug, megnéz. Ha jó a szint, akkor ennyi volt. Amúgy sokat segít ha van manual-od, tudsz letölteni még a yamaha oldaláról gyárit is, abban benne van vagy 4 nyelven. Én kivagdostam belőle a másik hármat, úgyhogy nekem van csak angol most. :)
Kellemes olajcserét!
P
hol kell leengedni hol kell feltölteni? hol az olajszűrő? stb jah és milyen szűrőt ajánlotok, papír vagy fémhálósat? mit csináljak h teljesen kifolyassam az olajat belőle? stb
köszi szépen