Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze csinálok majd képet, csak most kicsit áll a projekt.. rendszámozni is kell még, meg szeretném átöltöztetni is, meg jogsi sincs még kész.. úgyhogy valószínű tavaszra áll majd tökéletesen össze. kipufogó is kéne majd, szóval nem egyszerű a helyzet . a kerekeket 120ért vettem, de szereznem kellett hozzá egy gyári első agyat. szívem szerint fekete felni, arany agy páros lett volna, de ezt árban elég jónak találtam .
szívesen, cserébe majd kérek képet ha kész lett, hogy hogy néz ki a moci am nagyon jók ezek az arany felnik sokkal jobbak mint sztem pl egy kék, am ha szabad kérdezni te mennyiért jutottál hozzá a felnikhez? milyen árban mozognak? csak mert én így vettem már, csak kíváncsi vagyok mennyit áldozott rá az előző tulaj
köszi, gyors voltál. most látom hogy nálad más a telóvédő formája. nekem is 3.5 colos van elöl, szintén 120/70es gumit szeretnék, de valószínű meg kell farigcsáljam kicsit a telóvédőt (még a féktárcsa is beleér).
sziasztok! idomot szeretnék venni a 2001-es Wr426-omra. de ehhez nemigen találok sehol sem. létszi küldjetek linket, ha tudtok. köszi előre is.
illetve a gyári fejidomomba keresek búrát és lámpatestet. csak egy üres fejidomom van. :S köszii :)
tessék itt vannak a fotók, nekem mind2 oldalt kb ujjnyi hely van csak
A gyárija,az alufólia Sose törik el
persze természetesen, nem gond ha holnap csinálom? csak ma már elraktam és sötét van. amúgy mekkora felnit raksz be előre h majdnem hozzáér már most? nekem 3,5es felni van bennt elöl, és 120/70es gumi de nem ér hozzá
én sem találkoztam még gyári tükörrel. sztem nézz körül a "piacon", nagyon sok fajta van. lehetne egy apró kérésem? most fűztük be az sm első kerekem, gumi még nincsen rajta, de már így is szinte hozzáér a felni széle a telóvédőhöz. ha szépen megkérlek csinálnál egy fotót a te gépedről, hogy nálad mennyi hely van?
Tudom hogy elég lehetetlen dolgot kérdezek de nincs valakinek gyári wr 450 tükre eladó? meg hogy néz ki egyáltalán, mert még nem láttam olyat köszi
sziasztok! eladó a motorom sajnos, akinek van kedve és ideje hozzá az kevés pénzből megtudja csinálni. itt a link, ahol megtudjátok nézni: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
a videóba túfifti van
most már ne keverjetek össze
nem a blokk alján van a leeresztő csavar?
így videó alapján azért már könnyebb, köszi szépen mindkettőtöknek, lehet belevágok hátha összejön
köszi
itt a fugura megmutatja ! nem sok kellene hogy magyar legyen

olajcsere első rész
köszi szépen, angol az nekem is van, csak én a nyelvet/szaknyelvet nem vágom annyira, viszont nem tűnik túl egyszerűnek, lehet szerelő ismerős lesz a dologból, ők úgy is szerelnek wr-eket is szóval rájuk hagyom, én tuti elrontanék vmit de azért köszi h vetted a fáradtságot és regényt írtál nekem (mondjuk még az is lehet h én cserélem le, de félek, h vmit elrontok)
Hja, én hiflofiltro-t tettem bele, papírosat, a nagyvas-tól vettem 1140 forintért, szerintem az jó, egy olajcserénél simán vállalható összeg, és szerintem finomabb mint a fém. Az olajszűrő meg jobb oldalt van, három csavar fogja. Egy kicsi, nagyjából kerek, 40 mm jellemző átmérőjű fedelet keress. A leeresztő csavar az amelyik a leginkább elöl-lent van. Az olaj meg ki fog folyni, legyél türelmes, esetleg ha minden csavart kitekertél, picit billegesd meg a vasat jobbra-balra, meg ha nagyon ráérsz, akkor tegyél alá valami tepsit és hagyd ott másnapig, hogy mindenhonnan lefolyjon az olaj, elég nagy az olajkör benne.

P
Hi!

Melegítsd fel pár percig a motort hogy felnyomja az olajat a vázba is meg felmelegedjen, állítsd le, tekerd ki az olajnívót bal oldalt a vázból meg a betöltőt (a generátor felöl), utána a leeresztőcsavart a vázból, a váltó alatt hátul és bal oldalt a váltókar alatt, meg az olajszűrő fedélből, akkor lefolyik az olaj. Utána vedd ki a szűrőt, akkor ki fog folyni még egy rakás olaj belőle, annak a háza koszos lesz belül kicsit, de azon ne parálj, kintről befelé folyik az olaj, azért kint van a kosz. Töröld ki. Meg vedd még ki a vázból a jobb oldali cső csatlakozóját, lesz rajta egy durva fémszűrő, azt ki kell fújni. Aztán mehet össze, csavarok vissza új rézalátétekkel, a váltókarnál a kis csavart 10 Nm-rel, a hátsót 20-szal, a vázba a szűrőt 70-nel, az elég combos, a vázba a leeresztőt 23-mal, az olajszűrő fedél csavarjait 10-10 Nm-rel kell meghúzni. A manual szerint új rézalátét és új O-gyűrű kell mindenhova, az olajszűrőfedél alatt találsz majd 3 db kicsit, azok 7x2,5-esek, meg egy nagyot ami 47x2,5-es, meg fog kelleni egy 14-es, egy 8-as, egy 10-es meg két darab 6-os rézalátét még. Ha összeraktál mindent, a generátornál töltsd be az olajat (1,2 liter), utána a hengerfej jobb oldalán fent ahol az az Y-alakú olajcső belemegy, ott tekerd ki azt a kis csavart egy 8-as kulccsal, tegyél alá új rézalátétet (ez a másik 6-os), tekerd vissza a csavart, de ne húzd meg. Indítsd be, ha mindent jól csináltál, 5-10 másodpercen belül a kiengedett kis csavarnál szivárogni kell az olajnak. Ha ez megvan, akkor húzd meg a kis csavart 10 Nm-rel (az nem túl sok, ne húzd túl, amit egy masszívabb nyelű csavarhúzóval tudsz kézzel, az már simán jó), hagyd járni hogy felmenjen az olaj megint a vázba, kb. 1-2 percig, utána állítsd le, és fent bal oldalt a nívóval nézd meg hogy jó-e az olajszinted. A nívót csak bedugni kell ha szintet mérsz, nem kell betekerni. Meg persze a nívót előbb kihúzod, letörölgeted, utána visszadug, megnéz. Ha jó a szint, akkor ennyi volt. Amúgy sokat segít ha van manual-od, tudsz letölteni még a yamaha oldaláról gyárit is, abban benne van vagy 4 nyelven. Én kivagdostam belőle a másik hármat, úgyhogy nekem van csak angol most. :)

Kellemes olajcserét!

P
esetleg nincs vkinek egy magyar service manualja?
Hali, lenne egy teljesen amatőr kérdésem, ha akarsz nyugodtan ki is röhöghetsz, de hogy a fenébe kell olajat cserélni a wr-en?
hol kell leengedni hol kell feltölteni? hol az olajszűrő? stb jah és milyen szűrőt ajánlotok, papír vagy fémhálósat? mit csináljak h teljesen kifolyassam az olajat belőle? stb

köszi szépen
ok thx
ebay.com